
Τα τελευταία χρόνια, το Netflix έχει ξοδέψει πολλά χρήματα σε φανταχτερές ταινίες δράσης σε στιλ υπερπαραγωγής όπως το «The Grey Man» και το «Red Notice». Αλλά τέτοιου είδους παραγωγές είναι δαπανηρές και δεν είναι σαφές πόσο επηρεάζουν τα αποτελέσματα του Netflix.
Εν τω μεταξύ, η μεγάλη επιτυχία της πλατφόρμας, «Stranger Things», ένα υπερφυσικό θρίλερ, έχει μετατραπεί σε ταινία σύμβολο για τον streamer. Η σειρά, η οποία μόλις κυκλοφόρησε την τέταρτη σεζόν της, έχει εμπνεύσει κοστούμια για το Halloween και εκδόσεις βιντεοπαιχνιδιών του γεμάτου τέρατα εναλλακτικού σύμπαντος, στο οποίο διαδραματίζεται.
Ενώ η σειρά έχει παρόμοιο προϋπολογισμό με άλλες δημοφιλείς ταινίες δράσης- περίπου 30 εκατομμύρια δολάρια ανά επεισόδιο ή περισσότερα από 200 εκατομμύρια δολάρια ανά σεζόν – η επιτυχία της οδήγησε ορισμένους στη βιομηχανία να αμφισβητήσουν εάν οι τελικά οι παραγωγές υψηλού προϋπολογισμού αξίζουν την επένδυση του Netflix.
Η απάντηση στα θρίλερ
Οι ανταγωνιστές ροής του Netflix έχουν αρχίσει να αλλάζουν τις δικές τους στρατηγικές περιεχομένου προκειμένου να ξοδεύουν λιγότερα σε περιεχόμενο ταινιών απευθείας σε ροή. Και πλέον, όπως υπογραμμίζουν αναλυτές στο CNBC, η λύση για τα οικονομικά και τη βιωσιμότητα του Netflix ενδέχεται να βρίσκεται στις ταινίες τρόμου.
Οι ταινίες τρόμου, ειδικότερα, συνήθως συνοδεύονται από χαμηλότερο κόστος παραγωγής, καθιστώντας αυτά τα είδη ταινιών ιδανικά για το box office, καθώς συχνά αποκομίζουν πολύ περισσότερες πωλήσεις εισιτηρίων από ό,τι κοστίζουν για να γίνουν.
Διαβάστε επίσης: Netflix: Συνεργασία με Microsoft για νέα συνδρομή με διαφημίσεις
Η παραγωγή του «Get Out» των Blumhouse και Universal κόστισε μόλις 4,5 εκατομμύρια δολάρια και συνέχισε να αποφέρει περισσότερα από 250 εκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο box office.
Το franchise του τρόμου
Και ενώ το «The Gray Man» πρόκειται να εξελιχθεί σε franchise, ο Peter Csathy, ιδρυτής και πρόεδρος της συμβουλευτικής εταιρείας Creative Media, πρότεινε ότι το Netflix παραβλέπει τις ευκαιρίες franchise για ταινίες τρόμου, που θα μπορούσαν να εξοικονομήσουν εκατοντάδες εκατομμύρια στην εταιρεία ανά ταινία.
Τα «Scream», «Insidious», «Halloween» και άλλες σειρές ταινιών τρόμου έχουν κερδίσει τους θαυμαστές του είδους, ως εναλλακτικές λύσεις χαμηλού προϋπολογισμού σε πιο ακριβές προσπάθειες franchise όπως το Fast and Furious, το Star Wars, το Marvel ή το Lord of the Rings.
Επιπλέον, πρόσθεσε Ο Csathy, το κοινό στο οποίο απευθύνεται το είδος τρόμου τυχαίνει να είναι επίσης νεαρό — οι δημογραφικοί διαφημιστές και οι streamers θέλουν να αξιοποιήσουν.
Το Netflix έχει γνωρίσει επιτυχία από προηγούμενες κυκλοφορίες τρόμου, συμπεριλαμβανομένης της τριλογίας του “Fear Street” και έχει μια σειρά από πρωτότυπες κυκλοφορίες του Netflix στο είδος, συμπεριλαμβανομένων των “No One Gets Out Alive” και “There’s Someone Inside Your House”.
Ο Michael Pachter, αναλυτής στο Wedbush, πρότεινε ότι το Netflix θα μπορούσε να κερδίσει περισσότερα , ακολουθώντας μια σειρά από έργα τρόμου και rom-com, τα οποία τείνουν να είναι σχετικά χαμηλού προϋπολογισμού.
Η τέταρτη σεζόν του “Stranger Things” έγινε μόλις η δεύτερη σειρά του Netflix που ξεπέρασε το 1 δισεκατομμύριο ώρες προβολής μέσα στις πρώτες 28 ημέρες από τη διαθεσιμότητα. Φυσικά, η σύγκριση των ταινιών του Netflix με τις τηλεοπτικές σειρές του μοιάζει λίγο με τη σύγκριση των μήλων με τα πορτοκάλια, αλλά είναι τα καλύτερα δεδομένα στα οποία έχουν πρόσβαση οι αναλυτές, εφόσον η εταιρεία σιωπά σχετικά με τις δαπάνες περιεχομένου και την επιτυχία.


Latest News

Πώς έφτασε στην κορυφή το Minecraft Movie
Η προσαρμογή του βιντεοπαιχνιδιού Minecraft πέτυχε αυτό που ο κινηματογράφος πάντα θέλει: να πουλήσει μπόλικα εισιτήρια και να δελεάσει τους νέους στις αίθουσες

Γιατί το κοινό σνομπάρει τις πρωτότυπες ταινίες του Χόλιγουντ
Το Χόλιγουντ βγάζει νέες ταινίες βασισμένες σε φρέσκες ιδέες οι οποίες βυθίζονται στα ταμεία

Ο Βασιλεύς των Βασιλέων: Το νέο βιβλικό animation κάνει ρεκόρ στο box office
Η απρόσμενη εισπρακτική επιτυχία του ανεξάρτητου animation Βασιλεύς Των Βασιλέων δείχνει ότι η showbiz μπορεί να κερδίσει πολλά επενδύοντας σε προϊόντα θρησκευτικού χαρακτήρα -ειδικά σήμερα

Ο Μούσα και ένα «χρυσό» deal: «Υπογράφει συμβόλαιο για τρία χρόνια με 10.000.000»
Δημοσίευμα από το εξωτερικό κάνει λόγο για αποχώρηση του Μούσα από τη Ρεάλ Μαδρίτης και υπογραφή πλουσιοπάροχου συμβολαίου με τη Dubai BC

H «ηλεκτρική καρέκλα» του Γουόρχολ σε δημοπρασία – Ίσως αγγίξει τα 30 εκατ.
Ο πίνακας του Άντι Γουόρχολ προέρχεται από την πολύτιμη συλλογή των εκλιπόντων Βέλγων καλλιτεχνών Roger Matthys και Hilda Colle.

Τιτανικός: Στο σφυρί το βιολί από την ταινία που «βούλιαξε» τα ταμεία
Ακόμη ένα αντικείμενο από την ταινία-φαινόμενο του Τζέιμς Κάμερον, Τιτανικός, αναμένεται να σπάσει τη μπάνκα

Να παραιτηθεί σκοπεύει ένας στους δύο εργαζόμενους της Gen Z
Τι δείχνει μελέτη της ManpowerGroup

Γιατί δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τα δικαιώματα της Formula 1
Η Formula 1 της Liberty Media αναζητά 150 έως 180 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για το ταχέως αναπτυσσόμενο άθλημα

Οι Beatles ζωντανεύουν στην μεγάλη οθόνη
Η επερχόμενη βιογραφική ταινία για τους Beatles αναζωπυρώνει τον ενθουσιασμό και επιβεβαιώνει τη διαχρονική τους γοητεία

Ούτε τον βασικό μισθό ο Κάρολ!
Από τα χρυσά συμβόλαια της Premier League στον βασικό μισθό της Γαλλίας: Η απίθανη πορεία του Άντι Κάρολ