Τα τελευταία χρόνια, το Netflix έχει ξοδέψει πολλά χρήματα σε φανταχτερές ταινίες δράσης σε στιλ υπερπαραγωγής όπως το «The Grey Man» και το «Red Notice». Αλλά τέτοιου είδους παραγωγές είναι δαπανηρές και δεν είναι σαφές πόσο επηρεάζουν τα αποτελέσματα του Netflix.
Εν τω μεταξύ, η μεγάλη επιτυχία της πλατφόρμας, «Stranger Things», ένα υπερφυσικό θρίλερ, έχει μετατραπεί σε ταινία σύμβολο για τον streamer. Η σειρά, η οποία μόλις κυκλοφόρησε την τέταρτη σεζόν της, έχει εμπνεύσει κοστούμια για το Halloween και εκδόσεις βιντεοπαιχνιδιών του γεμάτου τέρατα εναλλακτικού σύμπαντος, στο οποίο διαδραματίζεται.
Ενώ η σειρά έχει παρόμοιο προϋπολογισμό με άλλες δημοφιλείς ταινίες δράσης- περίπου 30 εκατομμύρια δολάρια ανά επεισόδιο ή περισσότερα από 200 εκατομμύρια δολάρια ανά σεζόν – η επιτυχία της οδήγησε ορισμένους στη βιομηχανία να αμφισβητήσουν εάν οι τελικά οι παραγωγές υψηλού προϋπολογισμού αξίζουν την επένδυση του Netflix.
Η απάντηση στα θρίλερ
Οι ανταγωνιστές ροής του Netflix έχουν αρχίσει να αλλάζουν τις δικές τους στρατηγικές περιεχομένου προκειμένου να ξοδεύουν λιγότερα σε περιεχόμενο ταινιών απευθείας σε ροή. Και πλέον, όπως υπογραμμίζουν αναλυτές στο CNBC, η λύση για τα οικονομικά και τη βιωσιμότητα του Netflix ενδέχεται να βρίσκεται στις ταινίες τρόμου.
Οι ταινίες τρόμου, ειδικότερα, συνήθως συνοδεύονται από χαμηλότερο κόστος παραγωγής, καθιστώντας αυτά τα είδη ταινιών ιδανικά για το box office, καθώς συχνά αποκομίζουν πολύ περισσότερες πωλήσεις εισιτηρίων από ό,τι κοστίζουν για να γίνουν.
Διαβάστε επίσης: Netflix: Συνεργασία με Microsoft για νέα συνδρομή με διαφημίσεις
Η παραγωγή του «Get Out» των Blumhouse και Universal κόστισε μόλις 4,5 εκατομμύρια δολάρια και συνέχισε να αποφέρει περισσότερα από 250 εκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο box office.
Το franchise του τρόμου
Και ενώ το «The Gray Man» πρόκειται να εξελιχθεί σε franchise, ο Peter Csathy, ιδρυτής και πρόεδρος της συμβουλευτικής εταιρείας Creative Media, πρότεινε ότι το Netflix παραβλέπει τις ευκαιρίες franchise για ταινίες τρόμου, που θα μπορούσαν να εξοικονομήσουν εκατοντάδες εκατομμύρια στην εταιρεία ανά ταινία.
Τα «Scream», «Insidious», «Halloween» και άλλες σειρές ταινιών τρόμου έχουν κερδίσει τους θαυμαστές του είδους, ως εναλλακτικές λύσεις χαμηλού προϋπολογισμού σε πιο ακριβές προσπάθειες franchise όπως το Fast and Furious, το Star Wars, το Marvel ή το Lord of the Rings.
Επιπλέον, πρόσθεσε Ο Csathy, το κοινό στο οποίο απευθύνεται το είδος τρόμου τυχαίνει να είναι επίσης νεαρό — οι δημογραφικοί διαφημιστές και οι streamers θέλουν να αξιοποιήσουν.
Το Netflix έχει γνωρίσει επιτυχία από προηγούμενες κυκλοφορίες τρόμου, συμπεριλαμβανομένης της τριλογίας του “Fear Street” και έχει μια σειρά από πρωτότυπες κυκλοφορίες του Netflix στο είδος, συμπεριλαμβανομένων των “No One Gets Out Alive” και “There’s Someone Inside Your House”.
Ο Michael Pachter, αναλυτής στο Wedbush, πρότεινε ότι το Netflix θα μπορούσε να κερδίσει περισσότερα , ακολουθώντας μια σειρά από έργα τρόμου και rom-com, τα οποία τείνουν να είναι σχετικά χαμηλού προϋπολογισμού.
Η τέταρτη σεζόν του “Stranger Things” έγινε μόλις η δεύτερη σειρά του Netflix που ξεπέρασε το 1 δισεκατομμύριο ώρες προβολής μέσα στις πρώτες 28 ημέρες από τη διαθεσιμότητα. Φυσικά, η σύγκριση των ταινιών του Netflix με τις τηλεοπτικές σειρές του μοιάζει λίγο με τη σύγκριση των μήλων με τα πορτοκάλια, αλλά είναι τα καλύτερα δεδομένα στα οποία έχουν πρόσβαση οι αναλυτές, εφόσον η εταιρεία σιωπά σχετικά με τις δαπάνες περιεχομένου και την επιτυχία.
Latest News
Τι φταίει και δε φτάνει ο προϋπολογισμός για φάρμακα στα νοσοκομεία
Ανεπαρκής η χρηματοδότηση, όμως λείπουν και οι ψηφιακές υποδομές που θα βοηθούσαν στην αποδοτική χρήση των πόρων
Η άνοδος των διευθυντών προϊόντος - Κερδίζουν έδαφος στην εποχή της AI
Πολλοί υποστηρίζουν ότι ο διευθυντής προιόντος θα ξανακερδίσει την αίγλη του στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
Τι λέει ο καλλιτέχνης που σχεδίασε την μπανάνα με την ταινία των 6,2 εκατ. δολαρίων
Είναι η αγορά που αποφάσισε να πάρει τόσο σοβαρά μια μπανάνα που έχει κολλήσει στον τοίχο
«Λεονάρντο ντα Βίντσι»: Ο Κεν Μπερνς για τον άνθρωπο που είχε το μυαλό όλων των ανθρώπων
«Γνώριζε όλα αυτά τα πράγματα χωρίς μικροσκόπιο ή τηλεσκόπιο αιώνες πριν από εμάς», είπε ο Κεν Μπερνς για τον Λεονάρντο ντα Βίντσι.
Τέσσερα νέα ντοκυμαντέρ διηγούνται την ιστορία των θρυλικών Beatles
Ο Σαμ Μέντες ετοιμάζεται να μας βάλει στον κόσμο των Beatles, με τέσσερα ντοκιμαντέρ – το καθένα από την οπτική γωνία κάθε «Σκαθαριού».
Τα τέσσερα νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής - Τι πιστεύουν οι πολίτες [γραφήματα]
Μεταξύ άλλων προβλέπεται η καθολική δήλωση των εσόδων-εξόδων μιας επιχείρησης στο myDATA από 1η Ιανουαρίου 2025 - Τι θα γίνει με το Ηλεκτρονικό Τιμολόγιο
Ο crypto επενδυτής που πλήρωσε 6 εκατ. για μία μπανάνα σχεδιάζει να την... φάει
Τι σχέση μπορεί να έχει μία μπανάνα με τα κρυπτονομίσματα αλλά και διάσημα έργα τέχνης που βγαίνουν στο σφυρί
Στο γυναικείο μπάσκετ η νέα μεγάλη επένδυση του Αντετοκούνμπο
Ο Αντετοκούνμπο έχει υιοθετήσει τη φιλοσοφία του «money never sleeps» ενώ παράλληλα έχει έντονη φιλανθρωπική δράση
Οταν η μπανάνα είναι... έργο τέχνης πωλείται 6,2 εκατ. ευρώ
Στη δημοπρασία... κονταροχτυπήθηκαν επτά ενδιαφερόμενοι αγοραστές
Η «χρυσή» αποχώρηση του Ναδάλ - Πόσα κέρδισε από το τένις
Από το επαγγελματικό του ντεμπούτο ως 14χρονος το 2001, ο Ναδάλ έχει συγκεντρώσει νίκες και τεράστια ποσά