
Τέλος στην πολύχρονη… γκίνια που την ταλαιπωρεί ελπίζει να δώσει η Boeing με την σημερινή, πολυαναμενόμενη, παράδοση του πρώτου ανανεωμένου 787 Dreamliner από το Μάιο του 2021. To αεροσκάφος επρόκειτο να αποτελέσει σταθμό για την ανανέωση της παραγωγικής γραμμής του αμερικανικού αεροναυπηγικού κολοσσού, όμως τα συνεχή προβλήματα και οι καθυστερήσεις είχαν αμαυρώσει το κύρος και είχαν επηρεάσει τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας.
Πραγματικά, η ανακοίνωση από την αεροπορική American Airlines πως παρέλαβε επιτέλους το πρώτο αεροσκάφος Boeing 787 Dreamliner από τον Απρίλιο του 2021 έδωσαν σημαντική ώθηση στην μετοχή της εταιρείας, όπως και στην μετοχή της Boeing. Μόνο η AA ελπίζει να παραλάβει συνολικά 9 Dreamliner μέσα στο 2022, ενώ έχει παραγγείλει συνολικά 42. Συνολικά παρατηρείται μια αύξηση στις παραγγελίες για νέα αεροσκάφη με φόντο την ανάκαμψη στον ταξιδιωτικό κλάδο.
Διαβάστε επίσης: Ο παγκόσμιος στόλος αεροσκαφων θα διπλασιστεί έως το 2041
Από την πλευρά της και η Boeing επιβεβαίωσε πως ξεκίνησε και πάλι τις παραδόσεις αεροσκαφών Dreamliner, μετά από συνεχείς καθυστερήσεις στις τροποποιήσεις που έπρεπε να γίνουν στο αεροσκάφος. Άλλωστε, το αεροσκάφος πέρασε από εξονυχιστικό έλεγχο από τους επιθεωρητές του Federal Aviation Administration (FAA), οι οποίοι έδωσαν και το σχετικό πράσινο φως.
Η βαριά σκιά των 737 Max
Θυμίζουμε πως μετά τα δύο πολύνεκρα αεροπορικά δυστυχήματα που έγιναν το 2018 και το 2019 με αεροσκάφη τύπου 737 Max, η εταιρεία πέρασε δύσκολες στιγμές, ενώ και η FAA είχε δεσμευτεί σε πιο αυστηρούς ελέγχους στα αεροσκάφη της Boeing. Πραγματικά, οι επαναληπτικοί έλεγχοι είχαν εντοπίσει κάποια πιθανά προβλήματα και στα 787, τα οποία η εταιρεία δεσμεύτηκε να επιλύσει, κάτι που έκανε φέρνοντας ωστόσο μήνες πίσω την παραγωγή.
Τον περασμένο Ιανουάριο η εταιρεία είχε αποκαλύψει πως οι συνεχείς καθυστερήσεις στην παραγωγή των 787 μεταφράζονται σε μια οικονομική ζημιά ύψους 3,5 δισ. δολαρίων, με επιπλέον 1 δισ. δολάρια επιβάρυνσης από τα κόστη παραγωγής.
Η Boeing έχει παραγγελίες για τουλάχιστον 120 787 και η FAA έχει δεσμευτεί σε εξονυχιστικό έλεγχο σε καθένα από τα αεροσκάφη πριν παραδοθεί στον κάθε αγοραστή.


Latest News

Γιατί Αυστραλιανό υπερταμείο "ψηφίζει" επενδύσεις στις ΗΠΑ
Το χάος της αγοράς που προκαλούν οι δασμοί δεν έχει αμβλύνει την απήχηση της Αμερικής, λέει το συνταξιοδοτικό ταμείο AustralianSuper

Γιατί η Ουγγαρία φοβάται την ένταξη της Ουκρανίας στην ΕΕ;
Ανεβαίνουν πολύ οι εκτιμήσεις για τον λογαριασμό που θα πληρώσουν οι Ευρωπαίοι για να ενταχτεί η Ουκρανία στην ΕΕ - Οι εκτιμήσεις της Ουγγαρίας

Νέα θέση στην παγκόσμια αγορά όπλων αναζητά η Ινδία
Η Ινδία, μέσω της Τράπεζας Εξαγωγών, προσφέρει χαμηλού κόστους δάνεια για αγορά στρατιωτικού εξοπλισμού σε πελάτες με χαμηλό πιστωτικό προφίλ

Η Κίνα θέτει όρους για συνομιλίες με τις ΗΠΑ στους δασμούς - Ζητά «σεβασμό» και ορισμό αντιπροσώπων
Δύσκολες διαπραγματεύσεις διαφαίνονται για ΗΠΑ και Κίνα όσον αφορά τις μελλοντικές εμπορικές σχέσεις - Τα αγκάθια στις δύο πλευρές

Η αγορά αεροσκαφών Boeing στις συνομιλίες Ρωσίας - ΗΠΑ
Επίσης, η Ρωσία έχει ζητήσει από τις ΗΠΑ να άρουν τις κυρώσεις στην κορυφαία ρωσική εταιρεία, την Aeroflot, και να επιτρέψουν την επανέναρξη των απευθείας πτήσεων μεταξύ των δύο χωρών

Πέθανε η βασίλισσα των καζίνο Ελέιν Γουίν
Η Ελέιν Γουίν συνιδρυτής της Wynn Resorts ήταν παγκόσμιας κλάσης συλλέκτης και υπέρμαχος της τέχνης

Mega deal στις μετακινήσεις - Η Lyft μπαίνει στην Ευρώπη μέσω Free Now
Η αμερικανική πλατφόρμα θα εξαγοράσει την Free Now από τη BMW και τη Mercedes-Benz Mobility έναντι 175 εκατομμυρίων ευρώ σε μετρητά

Η στιγμή της Μελόνι - Θα μπορέσει να «καλοπιάσει» τον Τραμπ για λογαριασμό της ΕΕ;
Η επίσκεψη της Μελόνι την Πέμπτη μπορεί να αποτελέσει ένα μήνυμα ότι Ευρωπαίοι έχουν ακόμα την πρόθεση να συναλλάσσονται με τον Τραμπ.

Μειωμένος στο 2,2% ο ετήσιος πληθωρισμός τον Μάρτιο στην ευρωζώνη - Στο 3,1% στην Ελλάδα
Οι υπηρεσίες αποτελούν η μεγαλύτερη συνιστώσα, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 45,7% της τελικής νομισματικής καταναλωτικής δαπάνης

Αντιμέτωπη με νέα αγωγή στη Βρετανία η Google - Πιθανές αποζημιώσεις 5 δισ. λιρών
Η μήνυση ασκείται για λογαριασμό όλων των οργανισμών που εδρεύουν στη Βρετανία και που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες διαφήμισης αναζήτησης της Google από την 1η Ιανουαρίου 2011