Η Μπάγερν του Μονάχου θέλει να αποκτήσει περισσότερους οπαδούς στην αμερικανική ήπειρο και ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να μιμηθεί την επιτυχία που απολαμβάνουν εκεί ομάδες της βρετανικής Premier League, σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times.

Μέχρι τώρα ήταν οι βρετανικές ομάδες εκείνες που είχαν μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού με αποτέλεσμα να μπορούν να πωλούν μεταξύ άλλων πιο ακριβά τα τηλεοπτικά τους δικαιώματα στις ΗΠΑ. Τώρα, ανάλογη επιτυχία αναζητά όπως όλα δείχνουν και η Bundesliga με επικεφαλής τη Μπάγερν.

Διαβάστε επίσης – Ποδόσφαιρο: Γιατί η Μπουντεσλίγκα αναζητά ξένους επενδυτές – Τα σχέδια που βρίσκονται στο τραπέζι

Αυξημένα έσοδα από το εξωτερικό

Πέρυσι, η Premier League έκλεισε νέα συμφωνία εξαετούς διάρκειας με το αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο NBC η οποία περιλαμβάνει δικαιώματα μετάδοσης αγώνων έναντι 2,7 δισ. δολάρια. Πρόκειται για ποσό διπλάσιο από την προηγούμενη συμφωνία, σύμφωνα με τα στοιχεία της βρετανικής εφημερίδας.

Διαβάστε επίσης – Μπαρτσελόνα: Η ομάδα διεύρυνε τη συμφωνία της με την αμερικανική επενδυτική Sixth Street

Το κορυφαίο βρετανικό πρωτάθλημα δημιουργεί πλέον περισσότερα έσοδα από τηλεοπτικές συμφωνίες στο εξωτερικό από ό,τι στο εσωτερικό, αναφέρουν επίσης οι FT. Τα δικαιώματα που καταβάλλονται στην Bundesliga από τις ΗΠΑ ανέρχονται σε περίπου 250 εκατομμύρια δολάρια βάσει της τρέχουσας εξαετούς συμφωνίας με το ESPN.

Η Μπάγερν εισέπραξε πέρσι περίπου 254 εκατ. ευρώ από δικαιώματα τηλεοπτικών μεταδόσεων, σύμφωνα με την Deloitte, έναντι 335 εκατ. ευρώ που εισέπραξε η Μάντσεστερ Σίτι και 310 εκατ. ευρώ η Ρεάλ Μαδρίτης.

Αναζητώντας φιλάθλους

Ο επικεφαλής της Μπάγιερν, Όλιβερ Καν, είπε ανοικτά ότι ο σύλλογος επιδιώκει να επεκτείνει τη βάση των φιλάθλων του στο εξωτερικό, με σκοπό να ενισχύσει τη μακροπρόθεσμη αξία των παγκόσμιων τηλεοπτικών δικαιωμάτων για το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου της Bundesliga. «Για εμάς είναι πολύ σημαντικό να προσελκύουμε νέους θαυμαστές από όλο τον κόσμο και να μεγαλώνουμε τη βάση των θαυμαστών μας εκτός Γερμανίας. Οι ΗΠΑ είναι μια πολύ, πολύ ενδιαφέρουσα αγορά όπου έχουμε πολλούς οπαδούς και όπου εμείς ως Μπάγερν Μονάχου βλέπουμε μεγάλη ανάπτυξη στο μέλλον», δήλωσε ο Καν στους Φαινάνσιαλ Τάιμς.

Ο Καν που είναι πρώην αρχηγός της Μπάγερν αλλά και της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου Γερμανίας, οδήγησε πρόσφατα την Μπάγερν σε σύντομη καλοκαιρινή περιοδεία στις ΗΠΑ, παίζοντας με την DC United στην Ουάσινγκτον και την πρωταθλήτρια της Βρετανίας Μάντσεστερ Σίτι μπροστά σε σχεδόν 80.000 οπαδούς στο Lambeau Field στο Ουισκόνσιν. Τώρα στόχος της Μπάγερν είναι να ενισχύσει το ενδιαφέρον για το γερμανικό πρωτάθλημα στις ΗΠΑ, το οποίο έχει μείνει πολύ πίσω από την Premier League όσον αφορά τα διεθνή τηλεοπτικά δικαιώματα, αναφέρει επίσης το δημοσίευμα.

Το βλέμμα στο παγκόσμιο κύπελλο

Η ευκαιρία αυτή παρουσιάζεται καθώς οι ΗΠΑ ετοιμάζονται να συνδιοργανώσουν το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου του 2026 μαζί με τον Καναδά και το Μεξικό. Δεν είναι τυχαίο ότι ομάδες όπως οι Ρεάλ Μαδρίτης, Μπαρτσελόνα, Γιουβέντους και Τσέλσι έκαναν επίσης περιοδεία στις ΗΠΑ αυτό το καλοκαίρι. Αυτό αποτελεί μια ακόμη ένδειξη αυξανόμενου ενδιαφέροντος μεταξύ κορυφαίων ευρωπαϊκών συλλόγων για είσοδό τους στην αμερικανική αγορά, σύμφωνα με τους ΦΤ.

Ως μέρος της προσπάθειας αυτής για παγκόσμια ώθηση, η Μπάγερν ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες πολυετή συμφωνία την περασμένη εβδομάδα με την αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας Adobe. Η συνεργασία έχει σχεδιαστεί για να δώσει στη Μπάγερν καλύτερη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι οπαδοί της αλληλεπιδρούν με τον σύλλογο στο διαδίκτυο, κάτι που ο Καν ελπίζει ότι θα της επιτρέψει να προσεγγίσει νέους υποστηρικτές, σύμφωνα με του ΦΤ.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης