
Η Μπάγερν του Μονάχου θέλει να αποκτήσει περισσότερους οπαδούς στην αμερικανική ήπειρο και ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να μιμηθεί την επιτυχία που απολαμβάνουν εκεί ομάδες της βρετανικής Premier League, σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times.
Μέχρι τώρα ήταν οι βρετανικές ομάδες εκείνες που είχαν μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού με αποτέλεσμα να μπορούν να πωλούν μεταξύ άλλων πιο ακριβά τα τηλεοπτικά τους δικαιώματα στις ΗΠΑ. Τώρα, ανάλογη επιτυχία αναζητά όπως όλα δείχνουν και η Bundesliga με επικεφαλής τη Μπάγερν.
Αυξημένα έσοδα από το εξωτερικό
Πέρυσι, η Premier League έκλεισε νέα συμφωνία εξαετούς διάρκειας με το αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο NBC η οποία περιλαμβάνει δικαιώματα μετάδοσης αγώνων έναντι 2,7 δισ. δολάρια. Πρόκειται για ποσό διπλάσιο από την προηγούμενη συμφωνία, σύμφωνα με τα στοιχεία της βρετανικής εφημερίδας.
Το κορυφαίο βρετανικό πρωτάθλημα δημιουργεί πλέον περισσότερα έσοδα από τηλεοπτικές συμφωνίες στο εξωτερικό από ό,τι στο εσωτερικό, αναφέρουν επίσης οι FT. Τα δικαιώματα που καταβάλλονται στην Bundesliga από τις ΗΠΑ ανέρχονται σε περίπου 250 εκατομμύρια δολάρια βάσει της τρέχουσας εξαετούς συμφωνίας με το ESPN.
Η Μπάγερν εισέπραξε πέρσι περίπου 254 εκατ. ευρώ από δικαιώματα τηλεοπτικών μεταδόσεων, σύμφωνα με την Deloitte, έναντι 335 εκατ. ευρώ που εισέπραξε η Μάντσεστερ Σίτι και 310 εκατ. ευρώ η Ρεάλ Μαδρίτης.
Αναζητώντας φιλάθλους
Ο επικεφαλής της Μπάγιερν, Όλιβερ Καν, είπε ανοικτά ότι ο σύλλογος επιδιώκει να επεκτείνει τη βάση των φιλάθλων του στο εξωτερικό, με σκοπό να ενισχύσει τη μακροπρόθεσμη αξία των παγκόσμιων τηλεοπτικών δικαιωμάτων για το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου της Bundesliga. «Για εμάς είναι πολύ σημαντικό να προσελκύουμε νέους θαυμαστές από όλο τον κόσμο και να μεγαλώνουμε τη βάση των θαυμαστών μας εκτός Γερμανίας. Οι ΗΠΑ είναι μια πολύ, πολύ ενδιαφέρουσα αγορά όπου έχουμε πολλούς οπαδούς και όπου εμείς ως Μπάγερν Μονάχου βλέπουμε μεγάλη ανάπτυξη στο μέλλον», δήλωσε ο Καν στους Φαινάνσιαλ Τάιμς.
Ο Καν που είναι πρώην αρχηγός της Μπάγερν αλλά και της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου Γερμανίας, οδήγησε πρόσφατα την Μπάγερν σε σύντομη καλοκαιρινή περιοδεία στις ΗΠΑ, παίζοντας με την DC United στην Ουάσινγκτον και την πρωταθλήτρια της Βρετανίας Μάντσεστερ Σίτι μπροστά σε σχεδόν 80.000 οπαδούς στο Lambeau Field στο Ουισκόνσιν. Τώρα στόχος της Μπάγερν είναι να ενισχύσει το ενδιαφέρον για το γερμανικό πρωτάθλημα στις ΗΠΑ, το οποίο έχει μείνει πολύ πίσω από την Premier League όσον αφορά τα διεθνή τηλεοπτικά δικαιώματα, αναφέρει επίσης το δημοσίευμα.
Το βλέμμα στο παγκόσμιο κύπελλο
Η ευκαιρία αυτή παρουσιάζεται καθώς οι ΗΠΑ ετοιμάζονται να συνδιοργανώσουν το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου του 2026 μαζί με τον Καναδά και το Μεξικό. Δεν είναι τυχαίο ότι ομάδες όπως οι Ρεάλ Μαδρίτης, Μπαρτσελόνα, Γιουβέντους και Τσέλσι έκαναν επίσης περιοδεία στις ΗΠΑ αυτό το καλοκαίρι. Αυτό αποτελεί μια ακόμη ένδειξη αυξανόμενου ενδιαφέροντος μεταξύ κορυφαίων ευρωπαϊκών συλλόγων για είσοδό τους στην αμερικανική αγορά, σύμφωνα με τους ΦΤ.
Ως μέρος της προσπάθειας αυτής για παγκόσμια ώθηση, η Μπάγερν ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες πολυετή συμφωνία την περασμένη εβδομάδα με την αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας Adobe. Η συνεργασία έχει σχεδιαστεί για να δώσει στη Μπάγερν καλύτερη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι οπαδοί της αλληλεπιδρούν με τον σύλλογο στο διαδίκτυο, κάτι που ο Καν ελπίζει ότι θα της επιτρέψει να προσεγγίσει νέους υποστηρικτές, σύμφωνα με του ΦΤ.


Latest News

Η UEFA ετοιμάζει σαρωτικές αλλαγές στο Champions League – Όλα τα δεδομένα
Ποιες επιπρόσθετες αλλαγές εξετάζει η UEFA για το Champions League, μετά το νέο φορμάτ και τη League Phase.

Ο Τι Τζέι Σορτς, οι 450.000 στην Παρί και το «χρυσό» συμβόλαιο που ψάχνει στην αγορά
Ο Τι Τζέι Σορτς απασχολεί τη… μισή Euroleague, μετά την καταπληκτική σεζόν με την Παρί – Πόσα χρήματα παίρνει στη γαλλική ομάδα και πόσα αναμένεται να βρει στην αγορά…

Επίσημο: Ο Ντιαλό ανανέωσε για τρία χρόνια με τη Μονακό
Ο Άλφα Ντιαλό παραμένει και επίσημα στο Μόντε Κάρλο, καθώς η Μονακό ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του για τα επόμενα τρία χρόνια.

Ο Μούσα και ένα «χρυσό» deal: «Υπογράφει συμβόλαιο για τρία χρόνια με 10.000.000»
Δημοσίευμα από το εξωτερικό κάνει λόγο για αποχώρηση του Μούσα από τη Ρεάλ Μαδρίτης και υπογραφή πλουσιοπάροχου συμβολαίου με τη Dubai BC

Γιατί δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τα δικαιώματα της Formula 1
Η Formula 1 της Liberty Media αναζητά 150 έως 180 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για το ταχέως αναπτυσσόμενο άθλημα

Ούτε τον βασικό μισθό ο Κάρολ!
Από τα χρυσά συμβόλαια της Premier League στον βασικό μισθό της Γαλλίας: Η απίθανη πορεία του Άντι Κάρολ