![Ποδόσφαιρο: Η Μπάγερν Μονάχου πάει στην Αμερική](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/bayern.jpg)
Η Μπάγερν του Μονάχου θέλει να αποκτήσει περισσότερους οπαδούς στην αμερικανική ήπειρο και ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να μιμηθεί την επιτυχία που απολαμβάνουν εκεί ομάδες της βρετανικής Premier League, σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times.
Μέχρι τώρα ήταν οι βρετανικές ομάδες εκείνες που είχαν μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού με αποτέλεσμα να μπορούν να πωλούν μεταξύ άλλων πιο ακριβά τα τηλεοπτικά τους δικαιώματα στις ΗΠΑ. Τώρα, ανάλογη επιτυχία αναζητά όπως όλα δείχνουν και η Bundesliga με επικεφαλής τη Μπάγερν.
Αυξημένα έσοδα από το εξωτερικό
Πέρυσι, η Premier League έκλεισε νέα συμφωνία εξαετούς διάρκειας με το αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο NBC η οποία περιλαμβάνει δικαιώματα μετάδοσης αγώνων έναντι 2,7 δισ. δολάρια. Πρόκειται για ποσό διπλάσιο από την προηγούμενη συμφωνία, σύμφωνα με τα στοιχεία της βρετανικής εφημερίδας.
Το κορυφαίο βρετανικό πρωτάθλημα δημιουργεί πλέον περισσότερα έσοδα από τηλεοπτικές συμφωνίες στο εξωτερικό από ό,τι στο εσωτερικό, αναφέρουν επίσης οι FT. Τα δικαιώματα που καταβάλλονται στην Bundesliga από τις ΗΠΑ ανέρχονται σε περίπου 250 εκατομμύρια δολάρια βάσει της τρέχουσας εξαετούς συμφωνίας με το ESPN.
Η Μπάγερν εισέπραξε πέρσι περίπου 254 εκατ. ευρώ από δικαιώματα τηλεοπτικών μεταδόσεων, σύμφωνα με την Deloitte, έναντι 335 εκατ. ευρώ που εισέπραξε η Μάντσεστερ Σίτι και 310 εκατ. ευρώ η Ρεάλ Μαδρίτης.
Αναζητώντας φιλάθλους
Ο επικεφαλής της Μπάγιερν, Όλιβερ Καν, είπε ανοικτά ότι ο σύλλογος επιδιώκει να επεκτείνει τη βάση των φιλάθλων του στο εξωτερικό, με σκοπό να ενισχύσει τη μακροπρόθεσμη αξία των παγκόσμιων τηλεοπτικών δικαιωμάτων για το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου της Bundesliga. «Για εμάς είναι πολύ σημαντικό να προσελκύουμε νέους θαυμαστές από όλο τον κόσμο και να μεγαλώνουμε τη βάση των θαυμαστών μας εκτός Γερμανίας. Οι ΗΠΑ είναι μια πολύ, πολύ ενδιαφέρουσα αγορά όπου έχουμε πολλούς οπαδούς και όπου εμείς ως Μπάγερν Μονάχου βλέπουμε μεγάλη ανάπτυξη στο μέλλον», δήλωσε ο Καν στους Φαινάνσιαλ Τάιμς.
Ο Καν που είναι πρώην αρχηγός της Μπάγερν αλλά και της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου Γερμανίας, οδήγησε πρόσφατα την Μπάγερν σε σύντομη καλοκαιρινή περιοδεία στις ΗΠΑ, παίζοντας με την DC United στην Ουάσινγκτον και την πρωταθλήτρια της Βρετανίας Μάντσεστερ Σίτι μπροστά σε σχεδόν 80.000 οπαδούς στο Lambeau Field στο Ουισκόνσιν. Τώρα στόχος της Μπάγερν είναι να ενισχύσει το ενδιαφέρον για το γερμανικό πρωτάθλημα στις ΗΠΑ, το οποίο έχει μείνει πολύ πίσω από την Premier League όσον αφορά τα διεθνή τηλεοπτικά δικαιώματα, αναφέρει επίσης το δημοσίευμα.
Το βλέμμα στο παγκόσμιο κύπελλο
Η ευκαιρία αυτή παρουσιάζεται καθώς οι ΗΠΑ ετοιμάζονται να συνδιοργανώσουν το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου του 2026 μαζί με τον Καναδά και το Μεξικό. Δεν είναι τυχαίο ότι ομάδες όπως οι Ρεάλ Μαδρίτης, Μπαρτσελόνα, Γιουβέντους και Τσέλσι έκαναν επίσης περιοδεία στις ΗΠΑ αυτό το καλοκαίρι. Αυτό αποτελεί μια ακόμη ένδειξη αυξανόμενου ενδιαφέροντος μεταξύ κορυφαίων ευρωπαϊκών συλλόγων για είσοδό τους στην αμερικανική αγορά, σύμφωνα με τους ΦΤ.
Ως μέρος της προσπάθειας αυτής για παγκόσμια ώθηση, η Μπάγερν ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες πολυετή συμφωνία την περασμένη εβδομάδα με την αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας Adobe. Η συνεργασία έχει σχεδιαστεί για να δώσει στη Μπάγερν καλύτερη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι οπαδοί της αλληλεπιδρούν με τον σύλλογο στο διαδίκτυο, κάτι που ο Καν ελπίζει ότι θα της επιτρέψει να προσεγγίσει νέους υποστηρικτές, σύμφωνα με του ΦΤ.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Scoreplay: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο επενδύει στην εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/11/giannis-antetokounmpo-sits-steps-600x337.jpg)
Νέο «χτύπημα» από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο - Επενδύει σε εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο
Η τεχνολογία της ScorePlay χρησιμοποιείται από περισσότερους από 200 αθλητικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο
![Deloitte: Οι είκοσι ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/france-football1-600x442.jpg)
Οι 20 ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα - Η έκθεση της Deloitte [πίνακας]
Η Ρεάλ Μαδρίτης πέτυχε ένα νέο ορόσημο, καθώς γίνεται ο πρώτος ποδοσφαιρικός σύλλογος που καταγράφει έσοδα 1 δισ. ευρώ σε μία μόνο αγωνιστική περίοδo
![Netflix: Δίνει νέα πνοή σε κλασικές συνταγές της τηλεόρασης του ’50](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/04/NETFLIX_EXT-600x450.jpg)
Κάντο όπως η τηλεόραση του '50 - Τι επιλέγει το Netflix
Το Netflix επενδύσει σε ζωντανές μεταδόσεις και talk show για να ενισχύσει τα νέα διαφημιστικά εγχειρήματά της
![Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/brighton-600x339.jpg)
Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας
«Σπάει» όλα τα κοντέρ η μεταγραφή του Στέφανου Τζίμα στην Μπράιτον, καθώς μπήκε στο Top15 με τις πιο ακριβές μεταγραφές της φετινής χειμερινής μεταγραφικής περιόδου
![Champions League: Είναι δίκαιη η league phase;](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/UEFA-1.jpg)
Είναι δίκαιη η league phase του Champions League;
Ο υπερυπολογιστής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ερεύνησε κατά πόσο είναι δίκαιο το σύστημα της league phase του Champions League
![Decathlon: Πώς ο γαλλικός κολοσσός έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/michel-leclercq-600x379.png)
Πώς η Decathlon έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών
H Decathlon δεν αποζητά την προσοχή, δεν χρηματοδοτεί μεγάλες αθλητικές ομάδες, δεν διαθέτει φανταχτερό μάρκετινγκ και δεν ψάχνεται για αναγνώριση όπως η Adidas ή η Under Armour
![Τσέλσι: Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στο ποδόσφαιρο γυναικών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ΡΤΗΤΡΡΤΓ-600x393.jpg)
Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής από την Τσέλσι
Η Τσέλσι ολοκλήρωσε την απόκτηση της Ναόμι Γκίρμα από την Σαν Ντιέγκο Γουέιβς σε ποσό που έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στην ιστορία του ποδοσφαίρου γυναικών