Άμεση ήταν η αντίδραση Πιτσιλή αναφορικά με την επίθεση, που δέχτηκε η ελεγκτής στην Κεφαλονιά, όπου μαζί με συναδέλφους της διενήργησαν έλεγχο σε πιτσαρία στο Αργοστόλι.

Αναλυτικότερα, ο διοικητής της ΑΑΔΕ, αφού ζήτησε άμεση και εις βάθος ενημέρωση από τους επικεφαλής των υπηρεσιών, στις οποίες ανήκει το εν λόγω κλιμάκιο ελεγκτών, καθώς και από τη νομική υπηρεσία της Αρχής, επικοινώνησε με την υπάλληλο της ΑΑΔΕ, όπου και εξέφρασε την αμέριστη συμπαράσταση του εκ μέρους της υπηρεσίας και του συνόλου των συναδέλφων της. Μάλιστα, υπογράμμισε ότι η υπηρεσία θα της παρέχει κάθε νομική κάλυψη και υποστήριξη, στη διαδικασία, που θα ξεκινήσει κατά των δραστών.

Η δήλωση Πιτσιλή

«Οι εργαζόμενοί μας, οι άνθρωποί μας καθημερινά διακυβεύουν τη σωματική τους ακεραιότητα προσπαθώντας να τιμήσουν τον όρκο τους, να υπηρετήσουν το δημόσιο συμφέρον και το κοινωνικό σύνολο. Είμαστε δίπλα τους κάθε στιγμή. Αυτού του είδους οι συμπεριφορές δεν πρέπει να μένουν ατιμώρητες», δήλωσε ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γ. Πιτσιλής, κατά τη διάρκεια συζήτησης με τους επικεφαλής των αρμοδίων υπηρεσιών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα
Πολύκαστρο: Εκτροχιασμός εμπορικού τρένου – Κλειστή για δύο μήνες θα μείνει η γραμμή
Επικαιρότητα |

Εκτροχιάστηκε εμπορικό τρένο στο Πολύκαστρο – Κλειστή για δύο μήνες η γραμμή

Δεν κινδύνευσε το προσωπικό της αμαξοστοιχίας, ανέφερε η Hellenic Train – Κλειστή η γραμμή έως και δύο μήνες, για να αποκατασταθεί η βλάβη που προκάλεσε τον εκτροχιασμό στο Πολύκαστρο

«Χαμένες» 6,5 εκατ. ώρες στον Κηφισό, στο περίμενε… για Μετρό – Κανένα σχέδιο από Σταϊκούρα για το κυκλοφοριακό [γραφήματα]
Επικαιρότητα |

«Χαμένες» 6,5 εκατ. ώρες στον Κηφισό, στο περίμενε… για Μετρό – Κανένα σχέδιο από Σταϊκούρα για το κυκλοφοριακό [γραφήματα]

Στα αζήτητα από τον αρμόδιο υπουργό Χρ. Σταϊκούρα προτάσεις για οδικά έργα που θα αντιμετωπίσουν το κυκλοφοριακό της Αθήνας – Αργούν νέα λεωφορεία, βαγόνια και Γραμμή 4 του Μετρό