
Αυξηση στα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη σε 316,9 εκατ. ευρώ εμφάνισε η Coca Cola HBC στο α’ εξάμηνο του 2022, καταγράφοντας ετήσια άνοδο 34,5%. Ο όγκος πωλήσεων σημείωσε αύξηση 18,1% στα 1,33 δισ. ευρώ, ενώ τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 29,6% και διαμορφώθηκαν στα 4,209 δισ. ευρώ.
Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 152,9 εκατ. ευρώ μειωμένα κατά 34,4%, ενώ τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 275,7 εκατ. ευρώ, με πτώση 21,3% σε ετήσια βάση.
Διαβάστε επίσης: Coca-Cola HBC: Πάνω από το αναμενόμενο τα έσοδα του α’ τριμήνου

Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο αυξήθηκαν κατά 14,0%.
Στα αξιοσημείωτα ότι οι όγκοι πωλήσεων καφέ αυξήθηκαν κατά 56%, με αυξανόμενη συμβολή της κατανάλωσης εκτός σπιτιού.
Τέλος, όπως σημειώνει η εταιρεία, η πραγματοποίηση επενδύσεων σε σχέση με τα ανθρακούχα αναψυκτικά για ενήλικες, είχε ως αποτέλεσμα συνεχιζόμενες ισχυρές επιδόσεις με αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 18,7%.
Διαβάστε επίσης: Πόλεμος στην Ουκρανία: Γιατί 25+1 πολυεθνικές παραμένουν στη Ρωσία
Η ανακοίνωση της Coca Cola HBC για τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου 2022
H Coca-Cola HBC AG, Όμιλος παραγωγής καταναλωτικών προϊόντων προσανατολισμένος στην ανάπτυξη και στρατηγικός εταίρος εμφιάλωσης της The Coca-Cola Company, παρουσιάζει τα οικονομικά αποτελέσματά της για το εξάμηνο που έληξε στις 1 Ιουλίου 2022.
Βασικά οικονομικά μεγέθη εξαμήνου
• Η υλοποίηση της στρατηγικής μας είχε ως αποτέλεσμα τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη σε οργανική βάση , με ισορροπημένη συμβολή από τον όγκο πωλήσεων και το μείγμα προϊόντων και τιμών.
- Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 19,4% σε οργανική βάση και κατά 29,6% σε δημοσιευμένη βάση.
- Εξαιρουμένης της Ρωσίας και της Ουκρανίας, η αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις διαμορφώθηκε σε 25,2% σε οργανική βάση, ενώ ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 12,1%.
- Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο αυξήθηκαν κατά 14,0% σε οργανική βάση, επωφελούμενα από την τιμολογιακή πολιτική και τις στοχευμένες ενέργειες για τη βελτίωση του μείγματος, περαιτέρω ενισχυμένα από την ανάκαμψη της εκτός σπιτιού κατανάλωσης.
- Η ευρείας βάσης δυναμική ανάπτυξης του όγκου πωλήσεων διατηρείται, εξαιρουμένης της Ρωσίας και της Ουκρανίας, οφειλόμενη κατά κύριο λόγο στις στρατηγικές μας προτεραιότητες.
- Η ενσωμάτωση της Αιγύπτου εξελίσσεται καλά, προσθέτοντας 7 ποσοστιαίες μονάδες στην αύξηση των καθαρών εσόδων σε δημοσιευμένη βάση.
- Σημειώθηκαν περαιτέρω αυξήσεις του μεριδίου αγοράς σε αξία και όγκο πωλήσεων στα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα αναψυκτικά και στα ανθρακούχα αναψυκτικά.
• Τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη σε οργανική βάση αυξήθηκαν κατά 23,0%, με τα περιθώρια κέρδους να αυξάνονται κατά 30 μονάδες βάσης σε οργανική βάση, φτάνοντας στο 11%, επωφελούμενα από την τιμολογιακή πολιτική, το βελτιωμένο μείγμα και την αποτελεσματική διαχείριση του κόστους.
- Η ποιοτική αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις αποτέλεσε τη βάση για την υποκείμενη διεύρυνση των κερδών.
- Τα λειτουργικά έξοδα ως ποσοστό επί των καθαρών εσόδων από πωλήσεις βελτιώθηκαν, χάρη στη λειτουργική μόχλευση και στις ενέργειες εξοικονόμησης κόστους.
- Οι δαπάνες μάρκετινγκ, εξαιρουμένης της Ρωσίας και της Ουκρανίας, αυξήθηκαν κατά 9%.
• Συνεχιζόμενες επενδύσεις στις στρατηγικές προτεραιότητες για κερδοφόρα ανάπτυξη
- Η συνεπής πραγματοποίηση επενδύσεων σε σχέση με τα ανθρακούχα αναψυκτικά για ενήλικες, είχε ως αποτέλεσμα συνεχιζόμενες ισχυρές επιδόσεις με αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 18,7%, εξαιρουμένης της Ρωσίας και της Ουκρανίας.
- Η εξαγορά της επιχείρησης ανθρακούχων αναψυκτικών για ενήλικες Three Cents, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί κατά το τρίτο τρίμηνο, ενισχύει τις δυνατότητές μας σε σχέση με τη διάθεση premium προϊόντων στην κατηγορία.
- Οι όγκοι πωλήσεων καφέ αυξήθηκαν κατά 56%, με αυξανόμενη συμβολή της κατανάλωσης εκτός σπιτιού.
- Ταχεία ψηφιοποίηση της επιχείρησης: η ιδιόκτητη Β2Β Πλατφόρμα Πελατών που διαθέτουμε αριθμεί πλέον περισσότερους από 200 χιλιάδες πελάτες.
- Αξιοποίηση των σημαντικών δυνατοτήτων μας αναφορικά με τις πρωτοβουλίες αύξησης των καθαρών εσόδων από πωλήσεις και τη στρατηγική διανομής στην αγορά της Αιγύπτου.


Latest News

Συνεργασία P3 Greece και PNO Innovation Greece
Οι δύο εταιρείες ενώνουν τις δυνάμεις τους για να χαρτογραφήσουν και να αναλύσουν κρίσιμους κλάδους της ελληνικής οικονομίας

Protergia: Σταθερό για ένατο μήνα το πράσινο τιμολόγιο Value Special
Για 11ο συνεχόμενο μήνα, το οικιακό «κίτρινο» κυμαινόμενο τιμολόγιο προσφέρεται στην ίδια τιμή των 0,09093 €/ ΚWh με συνέπεια με το Value Swift on time

Στρατηγική επένδυση της Viva στην εταιρεία φοροσήμανσης fiskaltrust
«Η στρατηγική μας εστιάζει στην υποστήριξη των παρόχων επιχειρηματικού λογισμικού που θέλουν να προσφέρουν υπηρεσίες σε όλη την Ευρώπη, και όχι στον ανταγωνισμό τους», δήλωσε ο CEO της Viva, Χάρης Καρώνης

Οι αναλυτές «ανακρίνουν» τους Έλληνες τραπεζίτες - Στο επίκεντρο τα μερίσματα
Οι ανακοινώσεις νωρίτερα των οικονομικών αποτελεσμάτων των συστημικών τραπεζών θα εκκινήσει νωρίτερα και τη διαδικασία της επιβράβευσης των μετόχων

Η Hondos Center αντεπιτίθεται - Το νέο «ταξίδι ομορφιάς» στη Νέα Ιωνία
Οι άγριες οικογενειακές κόντρες και το δυναμικό comeback της Hondos Center – Πάνω από 300 εκατ. ο τζίρος των 8 εταιρειών των αδελφών Χόντου

Netcompany: Πλώρη για τζίρο το 2026 πάνω από τα 1,25 δισ. ευρώ
Η εταιρεία είδε τα έσοδά της να αυξάνονται κατά 7,6%, φθάνοντας τα 875 εκατ. ευρώ το 2024 - Ο ρόλος της ελληνικής θυγατρικής Netcompany-Intrasoft

Γκάζι… στα στεγαστικά δάνεια – Σχέδιο τεσσάρων σημείων από τις τράπεζες
Το πρόγραμμα «Σπίτι μου» εκμεταλλεύονται οι τράπεζες για να αυξήσουν τις χορηγήσεις σε στεγαστικά δάνεια

«Με το δάχτυλο στη σκανδάλη» – Ποιοι ψάχνουν deals στη σκιά του Τραμπ
Έντονη κινητικότητα στην αγορά με αρκετούς επιχειρηματίες να αναζητούν ευκαιρίες εντός και εκτός Ελλάδας – Ποια deals κυοφορούνται

Καφούνης (ΕΣΕΕ): Στη χειρότερη περίοδο το εμπόριο – Η κινεζική «πληγή» και οι αλλαγές στις εκπτώσεις
Άμεσα μέτρα για τον αθέμιτο ανταγωνισμό από τα κινεζικά προϊόντα ζητά η ΕΣΕΕ – Τι είπε ο Σταύρος Καφούνης για τις εκπτώσεις και το «Shopping in Greece»

Roller Kappatos: Σταθερή αύξηση κύκλου εργασιών κατά 20% ετησίως
Η εταιρεία Roller Kappatos για περισσότερο από μισό αιώνα βρίσκεται σε κάθε νοικοκυριό