Σε νέα χαμηλά επίπεδα έπεσε η στάθμη των υδάτων στον ποταμό Ρήνο στη Γερμανία, με την ξηρασία να πλήττει την ποτάμια ναυσιπλοΐα και ως εκ τούτου την εφοδιαστική αλυσίδα.

Όπως αναφέρει το πρακτορείο Reuters oρισμένα πλοία αδυνατούν να πλεύσουν, ενώ αλλά αναγκάζονται να ταξιδέψουν με το 25% της χωρητικότητάς τους και οι εταιρείες πληρώνουν τέσσερα πλοία για να μεταφέρουν ένα πλήρες φορτίο.

Διαβάστε επίσης: Καράβια βγήκαν στη στεριά στον Ρήνο [φωτογραφίες]

Απώλεια τουλάχιστον μισής μονάδας

Οικονομικοί αναλυτές εκτιμούν ότι η διαταραχή θα μπορούσε να κόψει τουλάχιστον μισή ποσοστιαία μονάδα από την οικονομική ανάπτυξη της Γερμανίας για το 2022.

Δεν υπάρχει συγκεκριμένο επίπεδο στο οποίο σταματά η ναυτιλία, δήλωσε ο Roberto Spranzi, διευθυντής του ναυτιλιακού συνεταιρισμού DTG που εκμεταλλεύεται περίπου 100 φορτηγά πλοία στο Ρήνο. «Συνεχίζουμε να πλέουμε σήμερα και θα συνεχίσουμε να πλέουμε μέχρι αυτό να καταστεί αδύνατο».

Ορισμένα μεγαλύτερα πλοία και φορτηγίδες δεν μπορούν πλέον να περάσουν από το Κάουμπ και το Ντούισμπουργκ. «Οι πελάτες παραγγέλνουν μόνο τις προμήθειες που πραγματικά χρειάζονται για να συνεχίσουν την παραγωγή», ανέφερε ο Spranzi.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα