Η Google Fiber σχεδιάζει να φέρει υψηλής ταχύτητας υπηρεσίες διασύνδεσης σε διάφορες πόλεις στις πολιτείες της Αριζόνα, του Κολοράντο, της Νεμπράσκα, της Νεβάδα και του Άινταχο, στις ΗΠΑ, εντός των επόμενων ετών, στην πρώτη της μεγάλη επέκταση από τότε που ξεκίνησε να λειτουργεί ως ανεξάρτητη εταιρεία της μητρικής Alphabet.
Οι σχετικές ανακοινώσεις για τα σχέδια της θυγατρικής της Alphabet έγιναν από τον CEO, Dinni Jain, και περιλαμβάνουν τη σύνδεση του Ντε Μόιν στο δίκτυό της, καθιστώντας την πολιτεία της Αϊόβα την πρώτη νέα πολιτεία στην οποία επεκτείνεται μετά από πέντε χρόνια. Οι σχετικές εργασίες θα ξεκινήσουν σύντομα.
Επέκταση εκεί όπου υπάρχει υστέρηση
Όπως ανακοινώθηκε, από τον Ιούλιο έχει αρχίζει να δημιουργείται η υποδομή στη Μέσα της Αριζόνα ενώ η υπηρεσία θα επεκταθεί στη συνέχεια σε Κολοράντο, Νεμπράσκα, Νεβάδα και Αϊντάχο.
Σύμφωνα με τα όσα αποκαλύπτει το Reuters, η εταιρεία αποφάσισε τις νέες τοποθεσίες της με βάση τα ευρήματά της για το πού υστερούν περισσότερο οι ταχύτητες του Διαδικτύου. Οι νέες τοποθεσίες θα αποτελέσουν την κύρια εστίαση της Google Fiber για τα επόμενα, αρκετά, χρόνια, παρόλο που θα συνεχίσει να επεκτείνει τη διαθεσιμότητά της σε πόλεις όπου διαθέτει ήδη δίκτυο.
Διαβάστε ακόμα: Οι Big Tech πρέπει να πληρώνουν για τα δίκτυα – Τι προτείνουν Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία
Η πρόθεση της Alphabet
Με δεδομένο ότι θυγατρικές της Alphabet χρειάστηκε να αντλήσουν χρηματοδότηση εκτός της μητρικής της εταιρείας, ο CEO ρωτήθηκε από το Reuters από πού θα βρει η Fiber τα χρήματα για την επικείμενη επέκτασή της ωστόσο αρνήθηκε να σχολιάσει αρκούμενος μόνο στην επισήμανση ότι «πρόθεση της Alphabet είναι να δημιουργήσει επιχειρήσεις που θα είναι επιτυχημένες από μόνες τους και αυτό προσπαθούμε να κάνουμε σίγουρα στην Google Fiber».
Σύμφωνα με το Reuters, η Fiber έπρεπε να περιορίσει τις δραστηριότητές της για να μειώσει τις συνήθεις ετήσιες απώλειες εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων λόγω κατασκευών, πειραματισμών και επιδοτήσεων οικιακών υπηρεσιών τα τελευταία χρόνια. Τονίζεται μάλιστα ότι και η ίδια η επέκταση στο Ντε Μόιν έχει ελαχιστοποιηθεί ενώ η εταιρεία προσπάθησε να κάνει διαθέσιμες τις υπηρεσίες της διαθέσιμες σε περισσότερες μητροπολιτικές περιοχές όπου έχει ήδη δίκτυο.
Latest News
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού
Οι «χρησμοί» του πανίσχυρου CEO της BofA για το 2025 - Τραμπ, τράπεζες και κλίμα
Ο CEO της BofA, Μπράιαν Μόινιχαν, έχει αναδειχθεί σε μια ήρεμη δύναμη της Wall Street
Γιατί η ισορροπία δυνάμεων στην αγορά εργασίας γέρνει και πάλι προς τα αφεντικά
Με την αγορά εργασίας λιγότερο σφιχτή, οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν εντολές επιστροφής στο γραφείο, μικρότερα μπόνους και όχι άλλες ημέρες ασθενείας για κατοικίδια
Μια νέα Berkshire Hathaway του Warren Buffett θέλει να «χτίσει» ο Bill Ackman
Πολλοί οπαδοί του Ackman περίμεναν εδώ και καιρό ότι είτε θα συγχωνεύσει το hedge fund του με την Howard Hughes ή απλώς θα το αποκτήσει
Ο νέος πονοκέφαλος στις αεροπορικές εταιρείες - Ψάχνουν και δεν βρίσκουν αεροπλάνα
Έρευνα της PwC αποκαλύπτει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια ξεπερνά τη δυνατότητα των αερομεταφορέων να αυξήσουν τον στόλο τους