Η Sitecore ανακοίνωσε ότι έγινε η πρώτη εταιρία που πετυχαίνει πλήρη μετάβαση της βασικής της λύσης CMS, συμπεριλαμβάνοντας εξατομίκευση και εμπειρία δημιουργίας περιεχομένου, σε μια σύγχρονη αρχιτεκτονική cloud, με την κυκλοφορία του Sitecore Experience Manager (XM) Cloud.
Το Sitecore XM Cloud συμβάλλει στην επίλυση του προβλήματος της τροφοδοσίας στιγμιαίων, παγκόσμιων ψηφιακών εμπειριών στο cloud χωρίς να θυσιάζεται η αγοραστική εμπειρία του πελάτη. Αυτή η τελευταία έκδοση του προϊόντος θα παρέχει στα brands ταχύτητα στην πραγματοποίηση εμπειριών πελατών, απλοποιώντας το σχεδιασμό και την ανάπτυξη και μηδενίζοντας την ανάγκη για αναβαθμίσεις, γεγονός που μειώνει δραματικά το κόστος ιδιοκτησίας του προϊόντος. Με το XM Cloud, οι marketers μπορούν πλέον να δημιουργούν, να διαχειρίζονται και να παρέχουν άμεσα ελκυστικές omnichannel εμπειρίες με ένα κορυφαίο και πάντα έτοιμο για λειτουργία CMS.
Διαβάστε ακόμα: Σε πλήρη λειτουργία το νέο τεχνολογικό hub της Sitecore στην Αθήνα
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Sitecore, οι διαδικτυακές αλληλεπιδράσεις διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της δέσμευσης μεταξύ των brands και των πελατών. Η ψηφιακή εμπειρία, αν και εκτιμάται από τους καταναλωτές, δημιουργεί στους marketers ζήτημα στην δυνατότητα επεκτασιμότητας ώστε να ανταποκριθούν στην αγοραστική ζήτηση. Το Sitecore XM Cloud παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση SaaS CMS για τα brands, ξεπερνώντας τα παγκόσμια προβλήματα επεκτασιμότητας, συμπεριλαμβανομένου και του variable traffic, υποστηρίζοντας τις multi-brands αρχιτεκτονικές και την ασφάλειας των sites.
Για τους επιχειρηματικούς χρήστες, το XM Cloud προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας ψηφιακών εμπειριών με ακρίβεια pixel μέσω μιας εμπειρίας WYSIWIG authoring που δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης στο περιεχόμενο οπουδήποτε με ενσωματωμένες δοκιμές και εξατομίκευση καθώς και ενοποιημένη ανάλυση επισκεψιμότητας. Για τους προγραμματιστές, το XM Cloud μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τεχνικές headless ανάπτυξης και θα λειτουργεί με σύγχρονα πλαίσια frontend υποστηρίζοντας όλα τα σενάρια ανάπτυξης.
Latest News
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων
Ποιες εταιρείες επενδύουν στην απολιγνιτοποίηση - Τα 6 μεγάλα projects
Έργα συνολικού προϋπολογισμού 141,558 εκατ. ευρώ πραγματοποιούνται από 6 μεγάλες εταιρείες στις περιοχές όπου συνέβη η απολιγνιτοποίηση
Νέος γύρος συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ - Τα χαμηλά κέρδη και τα μέτρα για τις τιμές
Τι «βλέπει» ο Αριστοτέλης Παντελιάδης για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ - Γιατί δεν θα επιστρέψουν ποτέ εκεί που ήταν στα προ τριετίας
Restart για την Electrolux με νέα δομή και νέα προϊόντα – Οι στόχοι
Η... 105 ετών Electrolux τον τελευταίο χρόνο ολοκλήρωσε την αναδόμηση και τον προσανατολισμό της - Οι αλλαγές που έγιναν σε επίπεδο ελληνικής αγοράς
Τζαννετάκης (Motor Oil): Μηνύματα για μέρισμα αλλά και για το πλαφόν στα καύσιμα
Τι είπε ο Πέτρος Τζαννετάκης αναπληρωτής CEO της Motor Oil στους αναλυτές για τις επιπτώσεις από την πυρκαγιά στο διυλιστήριο
Στις 12 Δεκεμβρίου η ΓΣ της Μπλε Κέδρος για την ακύρωση 700.000 ιδίων μετοχών
Ποια θέματα θα συζητηθούν
Γιαν Κάρας (ΟΠΑΠ): «Χτίζουμε» στην επιτυχία του Τζόκερ – Έφθασαν τις 12.000 τα VTLs
Ο ΟΠΑΠ παρουσίασε τα οικονομικά του αποτελέσματα για το γ' τρίμηνο και το εννεάμηνο του 2024 - Στα 352 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη
Νέα διετής συλλογική σύμβαση εργασίας στην Πειραιώς - Ποιες παροχές αυξάνονται
Ποιες θα είναι οι παροχές στην τράπεζα Πειραιώς - Διεύρυνση και ενίσχυση του ιατροφαρμακευτικού και νοσοκομειακού προγράμματος,