Η Sitecore ανακοίνωσε ότι έγινε η πρώτη εταιρία που πετυχαίνει πλήρη μετάβαση της βασικής της λύσης CMS, συμπεριλαμβάνοντας εξατομίκευση και εμπειρία δημιουργίας περιεχομένου, σε μια σύγχρονη αρχιτεκτονική cloud, με την κυκλοφορία του Sitecore Experience Manager (XM) Cloud.
Το Sitecore XM Cloud συμβάλλει στην επίλυση του προβλήματος της τροφοδοσίας στιγμιαίων, παγκόσμιων ψηφιακών εμπειριών στο cloud χωρίς να θυσιάζεται η αγοραστική εμπειρία του πελάτη. Αυτή η τελευταία έκδοση του προϊόντος θα παρέχει στα brands ταχύτητα στην πραγματοποίηση εμπειριών πελατών, απλοποιώντας το σχεδιασμό και την ανάπτυξη και μηδενίζοντας την ανάγκη για αναβαθμίσεις, γεγονός που μειώνει δραματικά το κόστος ιδιοκτησίας του προϊόντος. Με το XM Cloud, οι marketers μπορούν πλέον να δημιουργούν, να διαχειρίζονται και να παρέχουν άμεσα ελκυστικές omnichannel εμπειρίες με ένα κορυφαίο και πάντα έτοιμο για λειτουργία CMS.
Διαβάστε ακόμα: Σε πλήρη λειτουργία το νέο τεχνολογικό hub της Sitecore στην Αθήνα
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Sitecore, οι διαδικτυακές αλληλεπιδράσεις διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της δέσμευσης μεταξύ των brands και των πελατών. Η ψηφιακή εμπειρία, αν και εκτιμάται από τους καταναλωτές, δημιουργεί στους marketers ζήτημα στην δυνατότητα επεκτασιμότητας ώστε να ανταποκριθούν στην αγοραστική ζήτηση. Το Sitecore XM Cloud παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση SaaS CMS για τα brands, ξεπερνώντας τα παγκόσμια προβλήματα επεκτασιμότητας, συμπεριλαμβανομένου και του variable traffic, υποστηρίζοντας τις multi-brands αρχιτεκτονικές και την ασφάλειας των sites.
Για τους επιχειρηματικούς χρήστες, το XM Cloud προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας ψηφιακών εμπειριών με ακρίβεια pixel μέσω μιας εμπειρίας WYSIWIG authoring που δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης στο περιεχόμενο οπουδήποτε με ενσωματωμένες δοκιμές και εξατομίκευση καθώς και ενοποιημένη ανάλυση επισκεψιμότητας. Για τους προγραμματιστές, το XM Cloud μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τεχνικές headless ανάπτυξης και θα λειτουργεί με σύγχρονα πλαίσια frontend υποστηρίζοντας όλα τα σενάρια ανάπτυξης.
Latest News
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μειώνει τα ασφάλιστρα υγείας η Interamerican
Ο μέσος όρος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας διαμορφώνεται σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media
Εθνική Ασφαλιστική: Προσαρμογή προς τα...κάτω στα ισόβια ασφάλιστρα υγείας - Στο 7% η αύξηση
Η Εθνική Ασφαλιστική υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας στην διασφάλιση του οφέλους των ασφαλισμένων
Κορυφαία επιλογή της BofA η Eurobank - Οι τιμές στόχοι για τις τράπεζες [γραφήματα]
Μετά από βελτιωμένη καθοδήγηση σχετικά με τα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου, η BofA αναμένει άνοδο των χορηγήσεων στην Ελλάδα κατά 7-10%
Μειώνει τις...αυξήσεις και η Generali: Υψηλότερα 6,9% τα ασφάλιστρα υγείας το 2025
Η Generali σημειώνει πως οι αυξήσεις τίθενται σε ισχύ από την 01.01.2025 και έως το τέλος του τρέχοντος έτους
«Ψαλιδίζει» τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας η Eurolife
Η μείωση αναμένεται να φτάσει σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ, σύμφωνα με την ασφαλιστική εταιρεία Eurolife
Η Παπουτσάνης μπαίνει στην αγορά των μαλακτικών με τα Aromatics
Τα μπουκάλια της σειράς μαλακτικών της Παπουτσάνης περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό