Το YouTube φέρεται να σχεδιάζει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω του οποίου ο χρήστης θα μπορεί να αγοράζει συνδρομές για διαφορετικές υπηρεσίες ροής περιεχομένου.
Όπως αποκαλύπτει η Wall Street Journal, η πλατφόρμα ροής περιεχομένου (streaming) που ανήκει στην Google (Alphabet), σχεδιάζει την εν λόγω λειτουργία τουλάχιστον τους τελευταίους 18 μήνες και επί του παρόντος βρίσκεται σε συζητήσεις με πιθανές συνεργαζόμενες εταιρείες.
Σημειώνεται ότι το YouTube δίνει ήδη στους συνδρομητές ροής τηλεόρασης με 65 δολάρια το μήνα την επιλογή να προσθέσουν πρόσβαση σε επιπλέον υπηρεσίες, όπως το HBO Max. Το επερχόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα, ωστόσο, προφανώς θα δώσει στους χρήστες έναν τρόπο να αγοράσουν υπηρεσίες ροής «a la carte» από την κύρια εφαρμογή YouTube.
Διαβάστε ακόμα: Το TikTok θα ξεπεράσει φέτος στις ΗΠΑ το YouTube σε χρόνο χρήσης
Σύμφωνα με το δημοσίευμα της WSJ, το YouTube εμφανίζει την πλατφόρμα του ως έναν εξαιρετικό τρόπο για τις εταιρείες να εμπορεύονται τις υπηρεσίες ροής τους, καθώς οι θεατές μπορούν να παρακολουθήσουν δωρεάν τρέιλερ στον ιστότοπο ή την εφαρμογή του και στη συνέχεια να πληρώσουν εύκολα για μια συνδρομή.
Διαμοιρασμός κερδών
Οι συνεργαζόμενες εταιρείες πιθανότατα θα πρέπει να μοιράζονται τα κέρδη τους με το YouTube για αγορές που πραγματοποιούνται εντός της πλατφόρμας. Το YouTube, λέει η δημοσίευση, ήδη συζητά πώς θα μοιράζει τα έσοδα από συνδρομές μαζί τους, αν και οι όροι διαφέρουν για κάθε συνεργάτη.
Ακόμη και με την προοπτική να χρειαστεί να μοιραστούν τα έσοδα με τους συνεργάτες τους, οι περισσότερες υπηρεσίες ροής φαίνονται ανοικτές στην ιδέα συνεργασιών ή ομαδοποίησης των υπηρεσιών τους.
Διαβάστε ακόμα: Γιατί ο πόλεμος στην Ουκρανία έπληξε τις πωλήσεις διαφημίσεων στο YouTube
Ο διευθύνων σύμβουλος του δικτύου Starz, Τζέφρι Χιρς, δήλωσε στη Wall Street Journal ότι η ομαδοποίηση των υπηρεσιών ροής με άλλους παίκτες δημιουργεί μια καλύτερη εμπειρία για τους χρήστες. Επίσης, θέτει τις προσφορές των παρόχων μπροστά σε περισσότερους ανθρώπους και κάνει τους συνδρομητές λιγότερο πιθανό να ακυρώσουν.
Ενιαία πλατφόρμα για διαχείριση πολλών συνδρομών
Στην περίπτωση του YouTube, η εφαρμογή χρησιμοποιείται ήδη ευρέως και θα μπορούσε να παρέχει στους χρήστες που πληρώνουν μια ενιαία πλατφόρμα για τη διαχείριση πολλών συνδρομών. Για τους παρόχους ροής, το να κάνουν τις υπηρεσίες τους πιο εύκολα και εύκολα διαθέσιμες θα μπορούσε να τους βοηθήσει να επιβιώσουν από αυτό που οι αναλυτές πιστεύουν ότι θα είναι μια δύσκολη χρονιά με απώλεια σημαντικού αριθμού χρηστών.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, οι New York Times ανέφεραν ότι η Walmart Inc είχε συνομιλίες με εταιρείες μέσων ενημέρωσης, προκειμένου να συμπεριλάβει στην υπηρεσία των μελών της ανάλογες εφαρμογές ροής.
Latest News
Μικρή νίκη του Spotify έναντι της Αpple για την τιμολόγηση στην ΕΕ
To Spotify πέτυχε οι χρήστες στις χώρες της ΕΕ να βλέπουν το κόστος διαφόρων συνδρομητικών πακέτων, χωρίς να χρειάζεται κάποιο πρόγραμμα περιήγησης
Επικριτές του Κρεμλίνου στο στόχαστρο παγκόσμιας επιχείρησης κυβερνοκατασκοπείας
Χάκερ που δρουν για λογαριασμό τη Ρωσίας χρησιμοποιούν μεθόδους phishing για να πείσουν τους παραλήπτες να αποκαλύψουν τον κωδικό email τους
Πώς οι ΗΠΑ σχεδιάζουν να σπάσουν το μονοπώλιο της Google - Τα σενάρια
ΗΠΑ εναντίον Google και στο βάθος… διάλυση - Οι πληροφορίες που μετέδωσε το Bloomberg έπεσαν σαν κεραυνός στον κλάδο της τεχνολογίας
Παίρνει φωτιά η κόντρα Google με Apple - Νέα κινητά με την υπογραφή της ΑΙ
Η Google προσπαθεί να προσπεράσει την Apple πριν την προγραμματισμένη κυκλοφορία ενός νέου iPhone τον Σεπτέμβριο
Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τη βιομηχανία – Από την Metlen στην ΔΕΗ και τον Τιτάνα
Νέα δεδομένα, νέους δρόμους και νέους κόσμους ανοίγει η τεχνητή νοημοσύνη για το ελληνικό επιχειρείν
«Κράσαρε» το Χ λίγο πριν τη συζήτηση Μασκ- Τραμπ - Κυβερνοεπίθεση καταγγέλλει ο Μασκ
Ο Μασκ είπε ότι η εταιρεία είχε δοκιμάσει το σύστημα με 8 εκατομμύρια ταυτόχρονους ακροατές νωρίτερα τη Δευτέρα για να προλάβει τυχόν τεχνικά σφάλματα
Χάσμα… γενεών στο Linkedin - Η Gen Z και οι υπόλοιποι
Η Gen Z αντιμετωπίζει το Linkedin σαν το νέο Facebook
Προσφυγή της Ελλάδας κατά του... Μασκ - Τα προσωπικά δεδομένα και η ΑΙ
Χώρες της ΕΕ κατηγορούν το Χ για «παράνομη» χρήση προσωπικών δεδομένων» για να εκπαιδεύσει την τεχνητή νοημοσύνη
Δύναμη πυρός 1,3 δισ. δολ. για ευρωπαϊκές start-ups από Revolut
Η χρηματοδότηση VC δείχνει την επιστροφή κεφαλαίων στην Ευρώπη καθώς το ενδιαφέρον για την περιοχή αυξάνεται
H startup που με την AI ανακαλύπτει «κρυφά» ταλέντα για κολοσσούς
Η Moonhub έχει περισσότερους από 100 πελάτες, συμπεριλαμβανομένων νεοσύστατων επιχειρήσεων δισ. δολαρίων όπως η Inflection και η Anthropic