Το YouTube φέρεται να σχεδιάζει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω του οποίου ο χρήστης θα μπορεί να αγοράζει συνδρομές για διαφορετικές υπηρεσίες ροής περιεχομένου.
Όπως αποκαλύπτει η Wall Street Journal, η πλατφόρμα ροής περιεχομένου (streaming) που ανήκει στην Google (Alphabet), σχεδιάζει την εν λόγω λειτουργία τουλάχιστον τους τελευταίους 18 μήνες και επί του παρόντος βρίσκεται σε συζητήσεις με πιθανές συνεργαζόμενες εταιρείες.
Σημειώνεται ότι το YouTube δίνει ήδη στους συνδρομητές ροής τηλεόρασης με 65 δολάρια το μήνα την επιλογή να προσθέσουν πρόσβαση σε επιπλέον υπηρεσίες, όπως το HBO Max. Το επερχόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα, ωστόσο, προφανώς θα δώσει στους χρήστες έναν τρόπο να αγοράσουν υπηρεσίες ροής «a la carte» από την κύρια εφαρμογή YouTube.
Διαβάστε ακόμα: Το TikTok θα ξεπεράσει φέτος στις ΗΠΑ το YouTube σε χρόνο χρήσης
Σύμφωνα με το δημοσίευμα της WSJ, το YouTube εμφανίζει την πλατφόρμα του ως έναν εξαιρετικό τρόπο για τις εταιρείες να εμπορεύονται τις υπηρεσίες ροής τους, καθώς οι θεατές μπορούν να παρακολουθήσουν δωρεάν τρέιλερ στον ιστότοπο ή την εφαρμογή του και στη συνέχεια να πληρώσουν εύκολα για μια συνδρομή.
Διαμοιρασμός κερδών
Οι συνεργαζόμενες εταιρείες πιθανότατα θα πρέπει να μοιράζονται τα κέρδη τους με το YouTube για αγορές που πραγματοποιούνται εντός της πλατφόρμας. Το YouTube, λέει η δημοσίευση, ήδη συζητά πώς θα μοιράζει τα έσοδα από συνδρομές μαζί τους, αν και οι όροι διαφέρουν για κάθε συνεργάτη.
Ακόμη και με την προοπτική να χρειαστεί να μοιραστούν τα έσοδα με τους συνεργάτες τους, οι περισσότερες υπηρεσίες ροής φαίνονται ανοικτές στην ιδέα συνεργασιών ή ομαδοποίησης των υπηρεσιών τους.
Διαβάστε ακόμα: Γιατί ο πόλεμος στην Ουκρανία έπληξε τις πωλήσεις διαφημίσεων στο YouTube
Ο διευθύνων σύμβουλος του δικτύου Starz, Τζέφρι Χιρς, δήλωσε στη Wall Street Journal ότι η ομαδοποίηση των υπηρεσιών ροής με άλλους παίκτες δημιουργεί μια καλύτερη εμπειρία για τους χρήστες. Επίσης, θέτει τις προσφορές των παρόχων μπροστά σε περισσότερους ανθρώπους και κάνει τους συνδρομητές λιγότερο πιθανό να ακυρώσουν.
Ενιαία πλατφόρμα για διαχείριση πολλών συνδρομών
Στην περίπτωση του YouTube, η εφαρμογή χρησιμοποιείται ήδη ευρέως και θα μπορούσε να παρέχει στους χρήστες που πληρώνουν μια ενιαία πλατφόρμα για τη διαχείριση πολλών συνδρομών. Για τους παρόχους ροής, το να κάνουν τις υπηρεσίες τους πιο εύκολα και εύκολα διαθέσιμες θα μπορούσε να τους βοηθήσει να επιβιώσουν από αυτό που οι αναλυτές πιστεύουν ότι θα είναι μια δύσκολη χρονιά με απώλεια σημαντικού αριθμού χρηστών.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, οι New York Times ανέφεραν ότι η Walmart Inc είχε συνομιλίες με εταιρείες μέσων ενημέρωσης, προκειμένου να συμπεριλάβει στην υπηρεσία των μελών της ανάλογες εφαρμογές ροής.
Latest News
Η Baidu έκανε την έκπληξη - Πτώση εσόδων αλλά μικρότερη από το αναμενόμενο
Η Baidu κατέγραψε αύξηση 12% των εσόδων της από μη διαδικτυακό μάρκετινγκ στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια
Visa: 10 συμβουλές για να κάνετε τις αγορές σας με ασφάλεια
Όπως προκύπτει από την τελευταία έκθεση της Visa «Απειλές απάτης στις γιορτές 2024»’, οι απειλές κλιμακώνονται αυτή την περίοδο
Η Ινδονησία «στρίμωξε» την Apple - Πώς κέρδισε δεκαπλάσια επένδυση
Η Apple «πείστηκε» να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο αξεσουάρ και εξαρτημάτων στο Μπαντούνγκ της Δυτικής Ιάβας
Η «πράσινη» ενέργεια φέρνει τα data centers στην Ελλάδα
Τα data centers για να λειτουργήσουν απαιτούν τεράστια ποσά ενέργειας που πολλές φορές απλά δεν είναι διαθέσιμα - Πώς αιολική και ηλιακή ενέργεια μπορεί να «φέρουν» πρόσθετες επενδύσεις
Πώς ο Τραμπ επιδιώκει να φέρει στα μέτρα του... Μασκ τον νόμο για αυτόνομα αυτοκίνητα
Η ομάδα Τραμπ επιδιώκει να κάνει πιο εύκολους τους κανόνες για την κατασκευή αυτόνομων αυτοκινήτων - Τυχαίο...;
Αυξημένες κατά 25% οι κυβερνοαπειλές στο λιανεμπόριο ενόψει της Black Friday
Οι απατεώνες συχνά παρουσιάζονται ως μεγάλα καταστήματα όπως η Amazon, η Walmart και το Etsy
«Θύμα» της επιτυχίας της η Nvidia - Τεράστια κέρδη αλλά κάτω από τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις
Οι μετοχές της Nvidia υποχώρησαν περίπου 5% σε διευρυμένες συναλλαγές μετά την ανακοίνωση όπως αναφέρει το Bloomberg
Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;
Στη «δίκη της δεκαετίας» οι Αμερικανοί δικαστές ζητούν από την Google να αποχωριστεί τον Chrome. Πόσο σημαντικός είναι ο browser για τον αμερικανικό τεχνολογικό κολοσσό;
Πού επεκτείνουν τη δράση τους Κινέζοι χάκερ - Ποιους διπλωμάτες παρακολουθεί το Ιράν
Τι δείχνει η τελευταία Έκθεση Δραστηριότητας APT της ESET για την κυβερνοασφάλεια και τη δράση επιλεγμένων ομάδων προηγμένων επίμονων απειλών (APT)
Αυξημένες κατά 21% οι παγκόσμιες δαπάνες για το cloud το 3ο τρίμηνο του 2024
Oι παγκόσμιες δαπάνες για υπηρεσίες cloud ανήλθαν το γ' τρίμηνο του 2024 στα 82 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένεες κατά 21%