
Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έχει μπει δυναμικά στον χάρτη της κρουαζιέρας – και δικαίως, διότι βρίσκεται σε στρατηγική γεωγραφική θέση, ενώ για το 2022 έχουν επιβεβαιωθεί 60 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων.
Άλλες δέκα φορές θα επισκεφθεί την πόλη της Θεσσαλονίκης το κρουαζιερόπλοιο Celestyal Crystal, το οποίο αρχής γενομένης από την 1η Μαϊου φέτος μέχρι και σήμερα, έχει δέσει στο λιμάνι της πόλης 16 φορές, προερχόμενο από τον Πειραιά και με επόμενό του σταθμό το Κουσάντασι της Τουρκίας. Τονίζεται δε, ότι στις 18/12, οπότε και θα αφιχθεί για τελευταία φορά φέτος στην Θεσσαλονίκη το Celestyal Crystal, θα ρίξει άγκυρα στο λιμάνι της πόλης προερχόμενο από τον Πειραιά, αλλά επόμενος του σταθμός θα είναι για πρώτη φορά στο 2022 η Σμύρνη, όπως φαίνεται στην ιστοσελίδα της ΟΛΘ ΑΕ.
Διαβάστε επίσης: Στον Πειραιά το νεότερο κρουαζιερόπλοιο της Celebrity Cruises
718 επιβάτες
Όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, πιστό στο ραντεβού του με την πόλη της Θεσσαλονίκης, το Celestyal Crystal κατέπλευσε σήμερα στο λιμάνι της πόλης στις 10 το πρωί και θα αναχωρήσει στις 19.00, μεταφέροντας συνολικά 718 επιβάτες, εκ των οποίων οι 200 Έλληνες, οι 150 Σέρβοι και οι υπόλοιποι διαφόρων εθνικοτήτων.
Με την αποβίβασή τους από τον κρουαζιερόπλοιο, πολλοί εκ των επιβατών του επέλεξαν την περιήγηση στην πόλη συμμετέχοντας στο τετράωρο city tour που έχει διοργανωθεί, με επισκέψεις σε αξιοθέατα όπως ο Λευκός Πύργος, ο Άγιος Δημήτριος, η Ροτόντα και τα Κάστρα, ενώ άλλοι «ψήφισαν» την Βεργίνα Ημαθίας. Βέβαια, δεν έλειψαν και οι επιβάτες που αψηφώντας το ψιλόβροχο, προτίμησαν να κάνουν μια βόλτα στο κέντρο της πόλης πεζή.
Υπενθυμίζεται ότι το προαναφερόμενο κρουαζιερόπλοιο πραγματοποιεί επταήμερη κρουαζιέρα που φέρει την επωνυμία «Ειδυλλιακό Αιγαίο» και μετά το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, θα κατευθυνθεί στο Κουσάντασι στα παράλια της Μικράς Ασίας, ενώ επόμενοι του σταθμοί είναι η Ρόδος, το Ηράκλειο, η Σαντορίνη, η Μύκονος και η Μήλος. Τελικός προορισμός θα είναι και πάλι το λιμάνι του Πειραιά.
60 αφίξεις
Σημειώνεται ότι για το 2022 έχουν επιβεβαιωθεί 60 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, από 17 πέρυσι, και φέτος η έλευσή τους ξεκίνησε νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, στις 5 Φεβρουαρίου, ενώ το τελευταίο θα «δέσει» στις 22/12.
home port
Από το 2021, μετά από 15 χρόνια, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, έχοντας εφαρμόσει όλα τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης για την υγεία και την ασφάλεια και έχοντας ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις συστάσεις των εθνικών και περιφερειακών αρχών υγείας και πολιτικής προστασίας, συμπεριλήφθηκε στον κατάλογο των λιμένων home port. Με άλλα λόγια, χαρακτηρίστηκε ως λιμάνι έναρξης και τερματισμού κρουαζιέρας, με δυνατότητα επιβίβασης ή/και αποβίβασης επιβατών.
Έτσι, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, αποτελεί λιμάνι επιβίβασης ή/και αποβίβασης επιβατών επί κρουαζιερόπλοιων, όχι μόνο για τους ντόπιους επιβάτες, αλλά και για εκείνους που προέρχονται από το εξωτερικό, τόσο από τις κοντινές γειτονικές χώρες, όσο και από κάθε χώρα που διαθέτει απευθείας αεροπορική σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη, και οι οποίοι επιθυμούν να αξιοποιήσουν το νέο αεροδρόμιο και τις ξενοδοχειακές υποδομές της πόλης. Το επόμενο κρουαζιερόπλοιο που θα δέσει στο λιμάνι της πόλης θα είναι και πάλι το Celestyal Crystal, στις 21/8.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.