
H τελετή κοπής του πρώτου ελάσματος για το δεύτερο μεγάλο κρουαζιερόπλοιο της Κίνας, πραγματοποιήθηκε στη Σαγκάη, με τους τοπικούς αξιωματούχους να κάνουν λόγο για επίδειξη της εγχώριας δεξιοτεχνίας στη σύνθετη διαδικασία κατασκευής κρουαζιερόπλοιων.
Όπως ανέφεραν το δεύτερο πλοίο δεν είναι αντίγραφο του πρώτου -που βρίσκεται υπό ναυπήγηση-, αλλά αντίθετα σχεδιάστηκε εξ’ ολοκλήρου στη χώρα.
Διαβάστε επίσης: Ξεκινούν οι πρώτες σύγχρονες ρωσικές κρουαζιέρες
Μεγαλύτερο και πιο «πράσινο»
Σημειώνεται πως το πρώτο κρουαζιερόπλοιο δεν αναμένεται να παραδοθεί πριν από το 2023, ενώ το δεύτερο θα είναι μεγαλύτερο και πιο πράσινο όπως αναφέρουν οι Κινέζοι, οι οποίοι συνεργάζονται με την Fincantieri.
Το νέο σκάφος θα έχει χωρητικότητα 143.000 τόνους με συνολικό μήκος 340 μέτρα και πλάτος 37 μέτρα, ενώ θα διαθέτει 2.144 καμπίνες επιβατών καθώς και ένα ευρύ φάσμα ανέσεων
Δεν δόθηκε χρονοδιάγραμμα για την παράδοση του πλοίου, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες η διαδικασία κατασκευής θα επιταχυνθεί σε σχέση με το πρώτο κρουαζιερόπλοιο.


Latest News

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ

Σύγκρουση δεξαμενόπλοιων στα ανοιχτά της Βρετανίας
Φόβοι για μεγάλη διαρροή καυσίμων – Πάνω από 30 οι τραυματίες