H τελετή κοπής του πρώτου ελάσματος για το δεύτερο μεγάλο κρουαζιερόπλοιο της Κίνας, πραγματοποιήθηκε στη Σαγκάη, με τους τοπικούς αξιωματούχους να κάνουν λόγο για επίδειξη της εγχώριας δεξιοτεχνίας στη σύνθετη διαδικασία κατασκευής κρουαζιερόπλοιων.
Όπως ανέφεραν το δεύτερο πλοίο δεν είναι αντίγραφο του πρώτου -που βρίσκεται υπό ναυπήγηση-, αλλά αντίθετα σχεδιάστηκε εξ’ ολοκλήρου στη χώρα.
Διαβάστε επίσης: Ξεκινούν οι πρώτες σύγχρονες ρωσικές κρουαζιέρες
Μεγαλύτερο και πιο «πράσινο»
Σημειώνεται πως το πρώτο κρουαζιερόπλοιο δεν αναμένεται να παραδοθεί πριν από το 2023, ενώ το δεύτερο θα είναι μεγαλύτερο και πιο πράσινο όπως αναφέρουν οι Κινέζοι, οι οποίοι συνεργάζονται με την Fincantieri.
Το νέο σκάφος θα έχει χωρητικότητα 143.000 τόνους με συνολικό μήκος 340 μέτρα και πλάτος 37 μέτρα, ενώ θα διαθέτει 2.144 καμπίνες επιβατών καθώς και ένα ευρύ φάσμα ανέσεων
Δεν δόθηκε χρονοδιάγραμμα για την παράδοση του πλοίου, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες η διαδικασία κατασκευής θα επιταχυνθεί σε σχέση με το πρώτο κρουαζιερόπλοιο.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς