
H τελετή κοπής του πρώτου ελάσματος για το δεύτερο μεγάλο κρουαζιερόπλοιο της Κίνας, πραγματοποιήθηκε στη Σαγκάη, με τους τοπικούς αξιωματούχους να κάνουν λόγο για επίδειξη της εγχώριας δεξιοτεχνίας στη σύνθετη διαδικασία κατασκευής κρουαζιερόπλοιων.
Όπως ανέφεραν το δεύτερο πλοίο δεν είναι αντίγραφο του πρώτου -που βρίσκεται υπό ναυπήγηση-, αλλά αντίθετα σχεδιάστηκε εξ’ ολοκλήρου στη χώρα.
Διαβάστε επίσης: Ξεκινούν οι πρώτες σύγχρονες ρωσικές κρουαζιέρες
Μεγαλύτερο και πιο «πράσινο»
Σημειώνεται πως το πρώτο κρουαζιερόπλοιο δεν αναμένεται να παραδοθεί πριν από το 2023, ενώ το δεύτερο θα είναι μεγαλύτερο και πιο πράσινο όπως αναφέρουν οι Κινέζοι, οι οποίοι συνεργάζονται με την Fincantieri.
Το νέο σκάφος θα έχει χωρητικότητα 143.000 τόνους με συνολικό μήκος 340 μέτρα και πλάτος 37 μέτρα, ενώ θα διαθέτει 2.144 καμπίνες επιβατών καθώς και ένα ευρύ φάσμα ανέσεων
Δεν δόθηκε χρονοδιάγραμμα για την παράδοση του πλοίου, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες η διαδικασία κατασκευής θα επιταχυνθεί σε σχέση με το πρώτο κρουαζιερόπλοιο.


Latest News

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Β. Κικίλιας: Κλειστός διαγωνισμός 4 χρόνων για τις άγονες γραμμές
Ο κ. Κικίλιας έκανε λόγο για οριζόντιο τρόπο συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Frederiksen (AEC) – Σημαντικός ο ρόλος των Ελλήνων εφοπλιστών στην Αρκτική
Για την ελληνική ναυτιλία μίλησε στο ΟΤ Delphi Economic Forum X ο Mads Frederiksen, εκτελεστικός διευθυντής στο Arctic Economic Council

Κικίλιας: Τι ζητεί να αλλάξει στο επιβατικό λιμάνι Πειραιά
«Η άμεση αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών του με παράλληλη επίλυση των όποιων προβλημάτων έχουν ανακύψει είναι πρώτη προτεραιότητα» δηλώνει στα «ΝΕΑ»