Η Apple σχεδιάζει να φέρει διαφημίσεις σε περισσότερες εφαρμογές οι οποίες διατίθενται προ-εγκατεστημένες στις συσκευές iPhone, σύμφωνα με νεότερη αναφορά.
Η αμερικανική εταιρεία ήδη περιλαμβάνει διαφημιστικό περιεχόμενο στις εφαρμογές News, App Store, και Stocks, ωστόσο σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Bloomberg ήδη γίνονται εσωτερικές δοκιμές για την προσθήκη διαφημίσεων στο Apple Maps.
Παράλληλα, η εταιρεία θα μπορούσε να εντάξει τέτοιου είδους περιεχόμενο και άλλο λογισμικό όπως τα Podcasts και Books.
Διαβάστε ακόμα: Η Apple «βλέπει» άνοδο πωλήσεων αλλά και…κινδύνους
Η σκέψη πίσω από την προσθήκη διαφημίσεων στην εφαρμογή Maps (οι χάρτες της Apple) είναι να επιτραπεί σε επιχειρήσεις, όπως για παράδειγμα σε εστιατόρια, ανάλογα με το τι διαφημιστική συνδρομή διαθέτουν να μπορούν να εμφανίζονται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης, σύμφωνα με το Bloomberg.
Επιπλέον, οι διαφημίσεις θα μπορούσαν να εμφανίζονται σε άλλα σημεία των εφαρμογών, εκτός των αποτελεσμάτων αναζήτησης, δίνοντας στις επιχειρήσεις περισσότερη ευελιξία σχετικά με το πώς και το πού θα υπάρχει εμφάνιση των διαφημιστικών μηνυμάτων τους.
Διαβάστε ακόμα: Ποιος θα κατασκευάσει τα πάνελ της μάσκας mixed reality της Apple;
Όπως συμβαίνει ήδη στις εφαρμογές της Apple που περιέχουν διαφημίσεις (News, App Store, Stocks) θα υπάρχει ιδιαίτερη σήμανση που θα τις κάνει να ξεχωρίζουν ώστε οι χρήστες να κατανοούν άμεσα τι είναι αυτό που βλέπουν.
Το δημοσίευμα αναφέρει επίσης ότι ο Τοντ Τερέσι, αντιπρόεδρος της Apple υπεύθυνος για τις διαφημιστικές πλατφόρμες, θέλει να «εκτοξεύσει» τα διαφημιστικά έσοδα της εταιρείας από τα 4 δισεκατομμύρια δολάρια που είναι σήμερα σε διψήφιο νούμερο. Οι διαφημίσεις σε περισσότερες εφαρμογές είναι ένας τρόπος για να επιτευχθεί ο συγκεκριμένος στόχος.
Άλλες μέθοδοι επίτευξης του στόχου είναι η πρόσφατη ανακοίνωση του σχεδιασμού για περισσότερες διαφημίσεις στο App Store με νέες θέσεις να δημιουργούνται τόσο στην κεντρική σελίδα της εφαρμογής όσο και στις σελίδες των επιμέρους εφαρμογών.
Latest News
Η Αλβανία «κλείνει» το TikTok για τουλάχιστον έναν χρόνο
«Θα το κλείσουμε για όλους τους χρήστες. Δεν θα υπάρχει TikTok», ανακοίνωσε ο Ράμα – Προηγήθηκε δολοφονία ενός 14χρονου από συμμαθητή του
Ιταλία: Το ChatGPT παραβιάζει τους κανόνες απορρήτου
Η ιταλική αρχή προστασίας δεδομένων έκρινε ότι η OpenAI δεν ενημέρωσε τους χρήστες για τη χρήση των δεδομένων τους στην εκπαίδευση του ChatGPT
Γιατί ο Άλτμαν κατηγορεί τον Μασκ για bullying
Ο Σαμ Άλτμαν και ο Ίλον Μασκ κάποτε ξεκίνησαν μαζί την OpenAI, αλλά τώρα η σχέση τους είναι πολύ πιο περίπλοκη
Ουκρανία: Εκπαιδεύει μοντέλα ΑΙ με 228 χρόνια βίντεο πεδίου μάχης από drones
Σύστημα που έχει αναπτύξει η Ουκρανία τροφοδοτείται από 2 εκατομμύρια ώρες βίντεο από τα φονικά πεδία μάχης στα 3 χρόνια του πολέμου
Ένας δισεκατομμυριούχος με σχέδιο διάσωσης για το TikTok
Το TikTok ελπίζει ότι το Ανώτατο Δικαστήριο θα σταματήσει την απαγόρευση την τελευταία στιγμή - Ωστόσο ο δισεκατομμυριούχος Φρανκ ΜακΚορτ έχει σχέδιο
Τα έξυπνα κινητά κερδίζουν μια θέση στη σχολική εκπαίδευση
Παρά το ανάθεμα, σε μια 15ετία το 50% των χρήσεων ανάγνωσης ίσως γίνεται μέσω smartphone
Qualcomm και Arm συγκρούονται δικαστικά για τις άδειες χρήσης ημιαγωγών
Εάν η Arm κερδίσει την υπόθεση, η βρετανική εταιρεία θα μπορούσε να αναγκάσει την Qualcomm να μην χρησιμοποιήσει την τεχνολογία που αγόρασε από τη Nuvia
Χρήση υποβρυχίων καλωδίων για την ανίχνευση σεισμικών δονήσεων
Μετά το MoU μεταξύ του Εθνικού Ινστιτούτου Γεωφυσικής και Ηφαιστειολογίας της Ιταλίας και της Sparkle, τα υποβρύχια καλώδια της TIM θα χρησιμοποιηθούν για παρακολούθηση σεισμών και παλιρροϊκών κυμάτων στη Μεσόγειο
Kaspersky: Αυξήθηκε κατά 135% το ενδιαφέρον για λογισμικό κλοπής κρυπτονομισμάτων στο dark web
Ο αριθμός των συζητήσεων στο dark web σχετικά με τα drainers αυξήθηκε κατά 135%, από μόλις 55 το 2022 σε 129 το 2024, σημειώνει η Kaspersky
Στα δικαστήρια Skroutz και Meta
Για την καταπολέμηση ψεύτικων διαφημίσεων και κατάχρησης εμπορικών σημάτων - Τι αναφέρει η πρώτη απόφαση που εκδόθηκε