
Μακράν λιγότεροι Τούρκοι εργαζόμενοι από όσους χρειάζονταν τα αεροδρόμια της Γερμανίας προκειμένου να αντιμετωπιστεί το χάος που παρατηρείται τους τελευταίους μήνες λόγω έλλειψης προσωπικού προσλήφθηκαν τελικώς μέχρι τώρα.
Διαβάστε επίσης: Αεροδρόμια: Πώς αντιδρούν οι αερομεταφορείς στο θερινό χάος
Συγκεκριμένα, οι συγκεκριμένες προσλήψεις δεν ξεπερνούν τις 150, σύμφωνα με κλαδική ένωση που επικαλείται το Reuters, γεγονός το οποίο φαίνεται ότι δεν θα λύσει το πρόβλημα για τους διερχόμενους ταξιδιώτες από τα γερμανικά αεροδρόμια κατά την καλοκαιρινή περίοδο.
Διαβάστε επίσης: Γερμανία: Μετανάστευση εξπρές από την Τουρκία για τις ανάγκες των αεροδρομίων;
Υπενθυμίζεται ότι στα τέλη Ιουνίου, η γερμανική κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να επιταχύνει την έκδοση αδειών εργασίας και θεωρήσεων για αρκετές χιλιάδες ξένους εργαζόμενους σε αεροδρόμια, κυρίως από την Τουρκία, προκειμένου να συμβάλει στην αντιμετώπιση της ταλαιπωρίας για χιλιάδες ταξιδιώτες.
Ωστόσο, μόνο τα αεροδρόμια του Μονάχου και της Νυρεμβέργης προσλήφθηκαν Τούρκοι εργαζόμενοι, όπως δήλωσε στο Reuters ο επικεφαλής της ένωσης εργοδοτών υπηρεσιών εδάφους ABL, Τόμας Ρίχτερ. Οι εργαζόμενοι αυτοί θα απασχοληθούν στη διαχείριση των αποσκευών με προσωρινές συμβάσεις που θα διαρκέσουν έως τις αρχές Νοεμβρίου.
Χρειάζονταν 2.000 προσλήψεις
Οι οργανώσεις του κλάδου είχαν εκτιμήσει ότι χρειάζονταν τουλάχιστον 2.000 εργαζόμενοι στα αεροδρόμια της Γερμανίας. Ωστόσο, οι αλλοδαποί εργαζόμενοι πρέπει να υποβάλλονται στους ίδιους ελέγχους ασφαλείας με τους εγχώριους εργαζόμενους στα αεροδρόμια πριν τους επιτραπεί να εργαστούν, γεγονός που καθιστά τη διαδικασία πρόσληψης χρονοβόρα.
Ο ίδιος δήλωσε ότι τα περισσότερα αεροδρόμια δεν προχώρησαν τελικά στην πρόσληψη ξένων εργαζομένων, επειδή η διαδικασία μεταφοράς τους στη Γερμανία θα έπαιρνε πολύ χρόνο και οι καλοκαιρινές διακοπές πλησιάζουν στο τέλος τους. Η διαχειρίστρια του αεροδρομίου της Φρανκφούρτης, Fraport, διαπίστωσε ότι οι περισσότεροι από τους διαθέσιμους εργαζόμενους δεν είχαν τα προσόντα που απαιτούνται, όπως η γνώση της γερμανικής γλώσσας, είπε ο Ρίχτερ.


Latest News

Η Harley-Davidson, μόνη, ψάχνει νέο... CEO
Γιατί ο Γιόχεν Ζάιτς σχεδιάζει να αποσυρθεί μετά από πέντε χρόνια στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Harley-Davidson

Πρώην αρχικατάσκοπος της CIA σε ρόλο κλειδί στην KKR
Η επενδυτική - διαχειριστές χρημάτων KKR προσέλαβε στο Ντέιβιντ Πετρέους για να επιβλέψει τομέα Από τον οποίο προσδοκά τεράστια ανάπτυξη
![F-35: Το ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/f-35-1-600x400.jpg)
Οι παραγγελίες του F-35 - Ενα ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]
Η συνολική παραγγελία της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας για τα αεροσκάφη F-35 προς την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin, φτάνει τις 1.763 μονάδες

Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω στις ΗΠΑ την παραγωγή - Τι λένε οι αμερικανοί επιχειρηματίες
Η επαναφορά των αλυσίδων εφοδιασμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να διπλασιάσει το κόστος - Αντί για αυτό οι επιχειρηματίες προτιμού να αναζητήσουν χώρες με χαμηλούς δασμούς

Η «βαριοπούλα» των δασμών συντρίβει την παγκόσμια τάξη πραγμάτων - Τι λέει η ING
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο κόσμος βιώνει μια βόλτα με το τρενάκι του τρόμου, σημειώνουν οι αναλυτές της ING

Οργισμένοι επενδυτές της Stellantis για πληρωμή μαμούθ στον πρώην CEO
Ο πρώην CEO της Stellantis θα λάβει υπέρογκη αμοιβή την στιγμή που οι επενδυτές τον θεωρούν υπεύθυνο για σειρά αποτυχιών και μείωση κερδοφορίας

Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση $1 τρισεκατομμυρίου
Το Netflix μοιράζεται στόχους οικονομικών επιδόσεων με το προσωπικό τονίζοντας την κυριαρχία της

Γιατί συρρικνώνονται τα σπίτια των Αμερικανών
Το αμερικανικό όνειρο της ιδιοκτησίας σπιτιού μειώνεται λόγω κρίσης οικονομικής προσιτότητας στις ΗΠΑ

Προειδοποίηση Ντίμον για τον εμπορικό πόλεμο - «Οι ΗΠΑ μπορεί να χάσουν την ηγετική τους θέση»
Ο Ντίμον εκτίμησε ότι ο εμπορικός πόλεμος μπορεί να βλάψει την φερεγγυότητα των ΗΠΑ και κάλεσε σε προσέγγιση ΗΠΑ-Πεκίνου

Οι δασμοί θα φέρουν χάος στις παραδόσεις αεροσκαφών λέει ο CEO της Ryanair
Αεροπορικές εταιρείες και κατασκευαστές αεροπλάνων ετοιμάζονται να παλέψουν για το ποιος πληρώνει για τους δασμούς