Βουτιά της τάξης του 35% σημείωσαν τα καθαρά κέρδη του κινεζικού κολοσσού στην αυτοκινητοβιομηχανία Geely το πρώτο εξάμηνο του έτους, στη σκιά των αυστηρών περιοριστικών μέτρων για τον κορωνοϊό που εφαρμόστηκαν στην Κίνα τα οποία οδήγησαν σε μείωση πωλήσεων αλλά και διακοπές στη βιομηχανική παραγωγή.
Διαβάστε επίσης: Αυτοκινητοβιομηχανίες: Ελλείψεις ημιαγωγών, τεχνικά και ποιοτικά προβλήματα κλονίζουν τις εταιρείες
Η Geely, που αποτελεί τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας παγκοσμίως λόγω των επενδύσεων του ομίλου στη Volvo και τη Mercedes-Benz, σημείωσε κέρδη 1,55 δισεκατομμυρίων γιουάν ή 228,3 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο εξάμηνο, έναντι 2,38 δισεκατομμυρίων γιουάν το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Διαβάστε επίσης: Tencent: Μειωμένα έσοδα και κέρδη για πρώτη φορά από τη νούμερο ένα σε αξία εταιρεία της Κίνας
Από την άλλη, τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 29%, στα 58,18 δισεκατομμυρίων γιουάν, λόγω αύξησης των τιμών και του μείγματος των οχημάτων που πωλήθηκαν, το οποίο αντιστάθμισε τη συνολικά μείωση των πωλήσεων.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, την οποία επικαλείται το Reuters, οι πωλήσεις οχημάτων μειώθηκαν κατά 9% το πρώτο εξάμηνο και διαμορφώθηκαν κάτω από τις προσδοκίες της διοίκησης, εξαιτίας των περιορισμών για την πανδημία και των ελλείψεων σε ημιαγωγούς, ενώ αναμένεται ότι η πίεση θα εξακολουθήσει να υφίσταται όλο το 2022.
Εκτίναξη των NEV
Οι πωλήσεις των νέων ενεργειακών οχημάτων της (NEV), συμπεριλαμβανομένων αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών, αυξήθηκαν σχεδόν τέσσερις φορές τους πρώτους έξι μήνες, ενώ ένα στα πέντε οχήματα που πουλούσε η Geely την περίοδο ήταν ηλεκτρικά, σύμφωνα με την εταιρεία.
Πλήγμα για τον κλάδο
Όπως επισημαίνει το Reuters, ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας της Κίνας έχει πληγεί σκληρά από τα μέτρα που εφαρμόζονται για τον έλεγχο της εξάπλωσης της COVID-19, με πολλές περιοχές, συμπεριλαμβανομένου του εμπορικού κόμβου της Σαγκάης, να έχουν τεθεί σε lockdown μικρότερης ή μεγαλύτερης διάρκειας.
Η κυβέρνηση επιχείρησε να δώσει κίνητρα προκειμένου να αναθερμάνει τη ζήτηση μειώνοντας τον φόρο αγοράς στο 5% για αυτοκίνητα με τιμή κάτω από 300.000 γιουάν (45.000 δολάρια) και με κινητήρες όχι μεγαλύτερους των 2 λίτρων.
Latest News
Πώς η Πορτογαλία επιδιώκει να γίνει «φορολογικός παράδεισος» για νέους
Σχέδιο να σταματήσει στην Πορτογαλία το brain drain, με φοροαπαλλαγές τα πρώτα 10 χρόνια της σταδιοδρομίας – Μηδέν φόρος για κάτω των 35 ετών το πρώτο έτος
Η Gen Z «ερωτεύτηκε» τη δουλειά στο Δημόσιο, αλλά... ο Μασκ καραδοκεί
Οι περικοπές στον προϋπολογισμό των ΗΠΑ που σχεδιάζει ο Μασκ μπορεί να δείξει την έξοδο από το Δημόσιο Τομέα
Ποιες πόλεις διεκδικούν τους πλούσιους μετανάστες του Λονδίνου
Οι πλούσιοι κάτοικοι του Λονδίνου φεύγουν για να αποφύγουν τη φορολόγηση - Η Κύπρος, μεταξύ των κρατών που τους διεκδικούν
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της
Η θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, λανσάρει πιστωτικές κάρτες στην Βρετανία
Η αποκλειστικά ψηφιακή θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, κάνει την πρώτη της κίνηση στις πιστώσεις, αφού συγκέντρωσε καταθέσεις άνω των 20 δισ. λιρών
Ντανιέλα Καβάλο: Το πρόσωπο - κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen
Κόρη μετανάστη από την Ιταλία, η Ντανιέλα Καβάλο είναι επικεφαλής σωματείων των εργαζομένων στη Volkswagen
Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την Target - Μειώνει το guidance
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς
Σε καθεστώς πτώχευσης στις ΗΠΑ η Northvolt - Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Η Northvolt δεν κατάφερε να συμφωνήσει με τους επενδυτές σε ένα πακέτο διάσωσης και ζητά υπαγωγή στο Άρθρο 11
Παραιτείται στις 20 Ιανουαρίου ο πρόεδρος της SEC Γκάρι Γκένσλερ
H παραίτηση του έρχεται δυο χρόνια πριν τη λήξη της θητείας του
Το «γεράκι» της ΕΚΤ ξαναχτυπά: «Πρέπει να διατηρήσουμε περιοριστική νομισματική πολιτική»
Η διατήρηση αυστηρής πολιτικής αποτελεί επί του παρόντος μέρος της δήλωσης που δημοσιεύει η ΕΚΤ μετά τις συνεδριάσεις της για τα επιτόκια