Βουτιά της τάξης του 35% σημείωσαν τα καθαρά κέρδη του κινεζικού κολοσσού στην αυτοκινητοβιομηχανία Geely το πρώτο εξάμηνο του έτους, στη σκιά των αυστηρών περιοριστικών μέτρων για τον κορωνοϊό που εφαρμόστηκαν στην Κίνα τα οποία οδήγησαν σε μείωση πωλήσεων αλλά και διακοπές στη βιομηχανική παραγωγή.
Διαβάστε επίσης: Αυτοκινητοβιομηχανίες: Ελλείψεις ημιαγωγών, τεχνικά και ποιοτικά προβλήματα κλονίζουν τις εταιρείες
Η Geely, που αποτελεί τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας παγκοσμίως λόγω των επενδύσεων του ομίλου στη Volvo και τη Mercedes-Benz, σημείωσε κέρδη 1,55 δισεκατομμυρίων γιουάν ή 228,3 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο εξάμηνο, έναντι 2,38 δισεκατομμυρίων γιουάν το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Διαβάστε επίσης: Tencent: Μειωμένα έσοδα και κέρδη για πρώτη φορά από τη νούμερο ένα σε αξία εταιρεία της Κίνας
Από την άλλη, τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 29%, στα 58,18 δισεκατομμυρίων γιουάν, λόγω αύξησης των τιμών και του μείγματος των οχημάτων που πωλήθηκαν, το οποίο αντιστάθμισε τη συνολικά μείωση των πωλήσεων.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, την οποία επικαλείται το Reuters, οι πωλήσεις οχημάτων μειώθηκαν κατά 9% το πρώτο εξάμηνο και διαμορφώθηκαν κάτω από τις προσδοκίες της διοίκησης, εξαιτίας των περιορισμών για την πανδημία και των ελλείψεων σε ημιαγωγούς, ενώ αναμένεται ότι η πίεση θα εξακολουθήσει να υφίσταται όλο το 2022.
Εκτίναξη των NEV
Οι πωλήσεις των νέων ενεργειακών οχημάτων της (NEV), συμπεριλαμβανομένων αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών, αυξήθηκαν σχεδόν τέσσερις φορές τους πρώτους έξι μήνες, ενώ ένα στα πέντε οχήματα που πουλούσε η Geely την περίοδο ήταν ηλεκτρικά, σύμφωνα με την εταιρεία.
Πλήγμα για τον κλάδο
Όπως επισημαίνει το Reuters, ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας της Κίνας έχει πληγεί σκληρά από τα μέτρα που εφαρμόζονται για τον έλεγχο της εξάπλωσης της COVID-19, με πολλές περιοχές, συμπεριλαμβανομένου του εμπορικού κόμβου της Σαγκάης, να έχουν τεθεί σε lockdown μικρότερης ή μεγαλύτερης διάρκειας.
Η κυβέρνηση επιχείρησε να δώσει κίνητρα προκειμένου να αναθερμάνει τη ζήτηση μειώνοντας τον φόρο αγοράς στο 5% για αυτοκίνητα με τιμή κάτω από 300.000 γιουάν (45.000 δολάρια) και με κινητήρες όχι μεγαλύτερους των 2 λίτρων.
Latest News
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας
Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων φαστ φουντ - Πώς κρατούν πιστούς τους καταναλωτές
Οι αλυσίδες φαστ φουντ προσφέρουν αποκλειστικές υπηρεσίες σε πιστούς πελάτες και κερδίζουν μία σίγουρη πηγή εσόδων
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Η επόμενη μέρα για την οικονομία - Τα σενάρια μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ [γράφημα]
Τεράστια πρόκληση το μεγάλο έλλειμμα - Κλειδί οι ισορροπίες στο Κογκρέσο μετά τις εκλογές
Το δυστύχημα στα Τέμπη, δεν έπρεπε να συμβεί - Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητά μου, λέει ο Τζιτζικώστας
Ο υποψήφιος για τη θέση του Επιτρόπου Μεταφορών μιλώντας στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο είπε ότι « Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί πουθενά στην Ευρώπη»
Μείωση ρεκόρ, 250 μονάδες βασης, στα επιτόκια απο την κεντρική τράπεζα του Πακιστάν
Μετα τη μείωση, το βασικό επιτόκιο της κεντρικής τράπεζας του Πακιστάν είναι στο 15%