
Να μειώσει την παραγωγή στις εγκαταστάσεις διύλισης που διαθέτει στη γερμανική Ρηνανία αναγάζεται η Shell, λόγω της χαμηλής στάθμης του ποταμού Ρήνου εξαιτίας της ξηρασίας, που έχει καταστήσει τη μεταφορά εμπορευμάτων μέσω του ποταμού από δύσκολη έως αδύνατη.
«Λόγω της χαμηλής στάθμης του Ρήνου μειώσαμε τη δυναμικότητα του Shell Energy and Chemicals Park Rhineland. Η κατάσταση όσον αφορά την προμήθεια είναι δύσκολη, αλλά η διαχείρισή της γίνεται προσεκτικά», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο πετρελαϊκός κολοσσός.
- Διαβάστε επίσης: Κλιματική αλλαγή: Αντιμέτωπη με τη χειρότερη ξηρασία των τελευταίων 500 ετών η Ευρώπη
Η εταιρεία δεν ανέφερε σε ποιο επίπεδο είχε μειωθεί η δυναμικότητα του διυλιστηρίου που μπορεί να επεξεργαστεί έως και 17 εκατομμύρια τόνους αργού πετρελαίου ετησίως, ή 345.000 βαρέλια την ημέρα.
Στα ύψη τα ναύλα
Οι σταθερά χαμηλή στάθμη του νερού στον Ρήνο έχει εκτοξεύσει τις τιμές των ναύλων καθώς ορισμένα πλοία αγγίζουν την κοίτη του ποταμού ακόμη και όταν είναι άδεια, δήλωσε ο Lars van Wageningen της ναυτιλιακής εταιρείας συμβούλων Insights Global.
- Διαβάστε επίσης: Ευρώπη: Καύσωνας και ξηρασία απειλούν την οικονομία
Σε συγκεκριμένο σημείο μέτρησης η στάθμη του Ρήνου την Πέμπτη ήταν 34 εκατοστά.
Τα πλοία χρειάζονται περίπου 1,5 μέτρο για να πλεύσουν πλήρως φορτωμένα με ασφάλεια.
«Σήμα κινδύνου» για τα ποτάμια της Γερμανίας
Οι εμπορικές μεταφορές κυρίως πρώτων υλών ή άλλων προϊόντων της γερμανικής βαριάς βιομηχανίας, που κατά κανόνα γίνονται και μέσω του Ρήνου, αντιμετωπίζουν εδώ και εβδομάδες σοβαρά προβλήματα. «Τα πλοία συνεχίζουν μεν να διέρχονται αλλά είναι λιγότερα και με ελαφρύτερα φορτία» αναφέρει στο Reuters ο Φλόριαν Κρέκελ από τη Γερμανική Υπηρεσία Υδάτινων Δικτύων και Ναυτιλίας.
Έντονη ανησυχία προκαλεί η στάθμη του Ρήνου και στην Κολωνία, όπου από τις 9 Αυγούστου, σύμφωνα με μετρήσεις, η στάθμη του ποταμού συνεχώς κατεβαίνει: από 91 εκατοστά στις 9 Αυγούστου, στα 75 εκατοστά στις 15 Αυγούστου. Υπό κανονικές συνθήκες η στάθμη του Ρήνου στην Κολωνία ανέρχεται στα 3,21 μέτρα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα πολλές ναυτιλιακές εταιρείες να ακυρώνουν επιβατικά ή τουριστικά δρομολόγια, ιδιαίτερα προσφιλή στην ευρύτερη περιοχή.


Latest News

Πιέσεις στον Στάρμερ από την αυτοκινητοβιομηχανία για νέα κίνητρα στα EV
Οι ηγέτες της βιομηχανίας αυτοκινήτων στη Βρετανία απαίτησαν επειγόντως νέα κίνητρα για την ενίσχυση της αγοράς EV

Νέο επενδυτικό χτύπημα από τον όμιλο Aktor – Εξαγοράζει το 51% της Sunforce One
Ο Όμιλος Aktor θα συνεργαστεί με την Greenline για την ανάπτυξη έργων ΑΠΕ

Πόσα...δίνουν τα hedge funds για να προσλάβουν μετεωρολόγο
Γιατί οι επενδυτικές εταιρείες ζητούν ολοένα και περισσότερο μοντέλα πρόβλεψης καιρού - Πώς οι αλλαγές στον καιρό επηρεάζουν τις τιμές των εμπορευμάτων

Συμφωνία TotalEnergies - RWE για πράσινο υδρογόνο - Τι προβλέπεται
TotalEnergies και RWE ενώνουν τις δυνάμεις τους στο πράσινο υδρογόνο - Στόχος η απανθρακοποίηση

Οι τράπεζες εγκαταλείπουν τους «πράσινους» στόχους
Οι τράπεζες υποβαθμίζουν τους κορυφαίους στόχους βιωσιμότητας που είχαν θέσει

Συνάντηση ΕΛΕΤΑΕΝ με τον Αλέξη Χαρίτση
Μεταξύ άλλων, τέθηκε ο ενεργειακός σχειδασμός και στην ανάγκη για ισορροπημένο μείγμα τεχνολογιών Α.Π.Ε. ώστε να μειωθούν οι περικοπές ενέργειας

Elpedison: Κατασκευάζει ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ατμού
Το έργο αναμένεται να συμβάλλει σημαντικά στην επίτευξη των στρατηγικών στόχων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, σχετικά με τη βελτίωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος

Πόσα πλωτά φωτοβολταϊκά πήραν το «πράσινο φως» - Ποιος κόφτης μπαίνει
Μόνο την ανάπτυξη πιλοτικών έργων στη θάλασσα και σε τεχνητές υδάτινες επιφάνειες επιτρέπει η ελληνική νομοθεσία

Απότομη προσγείωση για την Tesla - Πόσα έχασε μετά τις εκλογές
Οι επενδυτές εξακολουθούν να συζητούν αν η εταιρεία του Μασκ παραμένει υπερτιμημένη

Τα σχέδια της Κομισιόν για «καθαρή ενέργεια» στην Αφρική
Το «Scaling Up Renewables in Africa» της Κομισιόν με στόχο την ανάπτυξη των ΑΠΕ στην Αφρική