
Να μειώσει την παραγωγή στις εγκαταστάσεις διύλισης που διαθέτει στη γερμανική Ρηνανία αναγάζεται η Shell, λόγω της χαμηλής στάθμης του ποταμού Ρήνου εξαιτίας της ξηρασίας, που έχει καταστήσει τη μεταφορά εμπορευμάτων μέσω του ποταμού από δύσκολη έως αδύνατη.
«Λόγω της χαμηλής στάθμης του Ρήνου μειώσαμε τη δυναμικότητα του Shell Energy and Chemicals Park Rhineland. Η κατάσταση όσον αφορά την προμήθεια είναι δύσκολη, αλλά η διαχείρισή της γίνεται προσεκτικά», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο πετρελαϊκός κολοσσός.
- Διαβάστε επίσης: Κλιματική αλλαγή: Αντιμέτωπη με τη χειρότερη ξηρασία των τελευταίων 500 ετών η Ευρώπη
Η εταιρεία δεν ανέφερε σε ποιο επίπεδο είχε μειωθεί η δυναμικότητα του διυλιστηρίου που μπορεί να επεξεργαστεί έως και 17 εκατομμύρια τόνους αργού πετρελαίου ετησίως, ή 345.000 βαρέλια την ημέρα.
Στα ύψη τα ναύλα
Οι σταθερά χαμηλή στάθμη του νερού στον Ρήνο έχει εκτοξεύσει τις τιμές των ναύλων καθώς ορισμένα πλοία αγγίζουν την κοίτη του ποταμού ακόμη και όταν είναι άδεια, δήλωσε ο Lars van Wageningen της ναυτιλιακής εταιρείας συμβούλων Insights Global.
- Διαβάστε επίσης: Ευρώπη: Καύσωνας και ξηρασία απειλούν την οικονομία
Σε συγκεκριμένο σημείο μέτρησης η στάθμη του Ρήνου την Πέμπτη ήταν 34 εκατοστά.
Τα πλοία χρειάζονται περίπου 1,5 μέτρο για να πλεύσουν πλήρως φορτωμένα με ασφάλεια.
«Σήμα κινδύνου» για τα ποτάμια της Γερμανίας
Οι εμπορικές μεταφορές κυρίως πρώτων υλών ή άλλων προϊόντων της γερμανικής βαριάς βιομηχανίας, που κατά κανόνα γίνονται και μέσω του Ρήνου, αντιμετωπίζουν εδώ και εβδομάδες σοβαρά προβλήματα. «Τα πλοία συνεχίζουν μεν να διέρχονται αλλά είναι λιγότερα και με ελαφρύτερα φορτία» αναφέρει στο Reuters ο Φλόριαν Κρέκελ από τη Γερμανική Υπηρεσία Υδάτινων Δικτύων και Ναυτιλίας.
Έντονη ανησυχία προκαλεί η στάθμη του Ρήνου και στην Κολωνία, όπου από τις 9 Αυγούστου, σύμφωνα με μετρήσεις, η στάθμη του ποταμού συνεχώς κατεβαίνει: από 91 εκατοστά στις 9 Αυγούστου, στα 75 εκατοστά στις 15 Αυγούστου. Υπό κανονικές συνθήκες η στάθμη του Ρήνου στην Κολωνία ανέρχεται στα 3,21 μέτρα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα πολλές ναυτιλιακές εταιρείες να ακυρώνουν επιβατικά ή τουριστικά δρομολόγια, ιδιαίτερα προσφιλή στην ευρύτερη περιοχή.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων