Μια νέα τακτική υπηρεσία με τρένα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Θεσσαλονίκης και Νις στη Σερβία εγκαινίασε η ΟΛΘ ΑΕ.
Πρόκειται για το πρώτο block-train που μετέφερε εμπορευματοκιβώτια της CMA CGM S.A., γαλλικής εταιρείας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, πρωτοπόρα στον τομέα της ναυτιλίας και της εφοδιαστικής αλυσίδας, το οποίο αναχώρησε από τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων της ΟΛΘ Α.Ε. το πρωί της Τετάρτης, 17 Αυγούστου, έφτασε στον τερματικό σταθμό Mbox στη Νις την ίδια ημέρα, με χρόνο διέλευσης μόλις 16 ωρών.
Η υπηρεσία κατέστη δυνατή ως αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της ΟΛΘ Α.Ε. και των σιδηροδρομικών εταιρειών Ελλάδας-Βόρειας Μακεδονίας- Σερβίας, ήτοι της Hellenic Train S.A., της MZ Transport A.D., της Kombinovani Prevoz D.O.O. αντίστοιχα και άλλων 9 ιδιωτικών και δημόσιων φορέων.
«Λιμάνι διεθνούς σημασίας»
Ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε., Θάνος Λιάγκος, δήλωσε ότι «η ΟΛΘ Α.Ε. υλοποιεί με συνέπεια την αναπτυξιακή στρατηγική και το επενδυτικό της σχέδιο με έμφαση στην αναβάθμιση των υποδομών και του εξοπλισμού του Λιμένα, και παράλληλα στη βελτίωση της σιδηροδρομικής σύνδεσης του Λιμένα Θεσσαλονίκης με τις συνορεύουσες χώρες. Η ΟΛΘ Α.Ε. μετεξελίσσεται σε λιμάνι διεθνούς σημασίας, ικανό να δέχεται απευθείας προσεγγίσεις πλοίων κύριων γραμμών που συνδέουν τη Νοτιοανατολική, Κεντρική, Ανατολική Ευρώπη και τα Βαλκάνια με τον υπόλοιπο κόσμο, προσφέροντας προστιθέμενη αξία και ευκαιρίες ανάπτυξης σε όλους τους εταίρους μας».
- Διαβάστε επίσης: ΟΛΘ: Νέος διευθύνων σύμβουλος ο Αθανάσιος Λιάγκος
Τετάρτη και Σάββατο
Από τον Σεπτέμβριο του 2022, όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, τα τρένα θα αναχωρούν τόσο από τη Θεσσαλονίκη όσο και από τη Νις κάθε εβδομάδα, Τετάρτη και Σάββατο με άφιξη την ίδια ημέρα στον αντίστοιχο προορισμό τους. Η ΟΛΘ Α.Ε. είναι έτοιμη να αυξήσει τη συχνότητα των δρομολογίων «εξυπηρετώντας τη ζήτηση των συνεργατών της, στη δυναμικά αναπτυσσόμενη Σερβία».
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ