
Η αλλαγή που παρατηρείται στις συνήθειες των νέων σε ό,τι αφορά την κατανάλωση αλκοόλ, ανάγκασε την ιαπωνική κυβέρνηση να ξεκινήσει έναν εθνικό διαγωνισμό, ζητώντας ιδέες που θα ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να πίνουν περισσότερο. Κι ο λόγος είναι ένας: τα φορολογικά έσοδα καταγράφουν σημαντική διολίσθηση.
Η εκστρατεία που έχει λάβει την ονομασία «Sake Viva!» από το παραδοσιακό ιαπωνικό ποτό σάκε, και η οποία διευθύνεται από την Εθνική Φορολογική Υπηρεσία (NTA), ζητά από άτομα ηλικίας 20 έως 39 ετών να υποβάλουν προτάσεις για να βοηθήσουν στην αναζωογόνηση της δημοτικότητας των αλκοολούχων ποτών, τα οποία έχουν πέσει σε δυσμένεια λόγω των αλλαγών στον τρόπο ζωής κατά τη διάρκεια της πανδημία του κορωνοϊού και μεταξύ των νέων.
Σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα JiJi.com ο διαγωνισμός, που θα διαρκέσει έως τις 9 Σεπτεμβρίου, ζητά «νέα προϊόντα και σχέδια» καθώς και τρόπους προώθησης της κατανάλωσης στο σπίτι.
Οι συμμετέχοντες ενθαρρύνονται επίσης να εξερευνήσουν μεθόδους πωλήσεων χρησιμοποιώντας το metaverse.
Διαβάστε επίσης – Βρετανία: «Άλμα» στην κατανάλωση αλκοόλ και καπνού
Βουτιά στην κατανάλωση
Η NTA ανέφερε ότι η κατανάλωση αλκοόλ στην Ιαπωνία μειώθηκε από 100 λίτρα κατά μέσο όρο ανά άτομο το χρόνο το 1995 σε 75 λίτρα το 2020. Η μείωση των πωλήσεων αλκοόλ έχει πλήξει τον προϋπολογισμό της Ιαπωνίας, ο οποίος έχει ήδη έλλειμμα άνω των 48 τρισ. γεν.
Οι φόροι στο αλκοόλ αντιπροσώπευαν το 1,7% των φορολογικών εσόδων της Ιαπωνίας το 2020, από 3% το 2011 και 5% το 1980. Τα συνολικά έσοδα από φόρους στο αλκοόλ το οικονομικό έτος 2020 μειώθηκαν κατά περισσότερο από 110 δισ. γεν σε 1,1 τρισ. γεν , σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της NTA. Ήταν η μεγαλύτερη πτώση των εσόδων από φόρους αλκοόλ τα τελευταία 31 χρόνια, σύμφωνα με τους Japan Times.
«Καθώς η εργασία από το σπίτι έκανε βήματα προόδου σε κάποιο βαθμό κατά τη διάρκεια της κρίσης της Covid 19, πολλοί άνθρωποι μπορεί να αναρωτιούνται εάν πρέπει να συνεχίσουν τη συνήθεια να πίνουν με συναδέλφους για να εμβαθύνουν την επικοινωνία», ανέφερε αξιωματούχος στην εφημερίδα και πρόσθεσε ότι αν αυτή η «νέα κανονικότητα» παγιωθεί, θα πρόκειται για έναν ακόμα αντίθετο άνεμο για τα φορολογικά έσοδα.
Επίσης, καταγράφηκε μια ιδιαίτερα απότομη πτώση στην κατανάλωση μπύρας, με τον όγκο πωλήσεων να μειώνεται κατά 20% σε λιγότερο από 1,8 δισεκατομμύρια λίτρα.
Το υπουργείο Υγείας της Ιαπωνίας είπε ότι ελπίζει ότι η εκστρατεία θα υπενθυμίσει επίσης στους ανθρώπους να θυμούνται να πίνουν μόνο την «κατάλληλη ποσότητα αλκοόλ».
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού θα προσκληθούν στην τελετή απονομής των βραβείων στο Τόκιο στις 10 Νοεμβρίου και η εφορία δήλωσε ότι θα υποστηρίξει την εμπορευματοποίηση των ιδεών του νικητή.


Latest News

Η «χρυσή» Euroleague - Από τον Ναν και τον Βεζένκοφ στα 2.600.000 του Σλούκα
Πόσοι Έλληνες βρίσκονται στη λιστα με τους δέκα πιο ακριβοπληρωμένους παίκτες στη Euroleague

Πέθανε ο Ρίτσαρντ Τσάμπερλεϊν
O ηθοποιός Ρίτσαρντ Τσάμπερλεϊν πέθανε σε ηλικία 90 ετών

Νταν Κιούριακ: Οι Καναδοί αισθάνονται ότι έχουν δεχτεί επίθεση
Δύο χρόνια ανάπτυξης θα κοστίσουν οι δασμοί που επιβάλλουν οι ΗΠΑ στον Καναδά δηλώνει στη συνέντευξή του στα «ΝΕΑ Σαββατοκύριακο» ο συνεργάτης του CD Howe Institute

Βαγγέλης Μαρινάκης στη Νέα Υόρκη – «Παίρνουμε ευρωπαϊκά και πρωταγωνιστούμε σε όλη την Ευρώπη» (pics+vid)
Ο σύνδεσμος φιλάθλων του Ολυμπιακού στη Νέα Υόρκη, βράβευσε τον ηγέτη της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ, Βαγγέλη Μαρινάκη.

Αλλαγή ώρας: Γιατί γίνεται πάντα Κυριακή – Πότε γυρίζουμε τα ρολόγια μας μπροστά
Η αλλαγή ώρας μπορεί να αναστατώσει το σώμα μας, να προκαλέσει αϋπνίες, ημικρανίες και πονοκεφάλους

Το Χόλιγουντ «συμμορφώνεται προς τας υποδείξεις» της νέας εποχής Τραμπ
Ο τυφώνας Τραμπ οδηγεί και σε αλλαγές στο Χόλιγουντ - Τι ζητούν τώρα οι εταιρείες από τους δημιουργούς

Τίμησε τον Βαγγέλη Μαρινάκη ο Σύνδεσμος φιλάθλων Ολυμπιακού Νέας Υόρκης
Κεντρικό πρόσωπο στις εορταστικές εκδηλώσεις στη Νέα Υόρκη ο ηγέτης του Ολυμπιακού Βαγγέλης Μαρινάκης

Τα σχέδια του ΝΒΑ για επέκταση στην Ευρώπη
Το NBA σχεδιάζει την δημιουργία νέου ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στην Ευρώπη εκ του μηδενός

Μπαίνει ο… ήλιος στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο – Η συμφωνία της UEFA με την SolarPower
Πώς θα «πρασινίσουν» τα γήπεδα - Στα θρανία οι ομάδες για σεμινάρια από τη SolarPower

Πού πήγαν οι CEOs των 100 εκατομμυρίων δολαρίων;
Ο αριθμός των πακέτων αμοιβών άνω των 100 εκατομμυρίων δολαρίων άρχισε να μειώνεται