Η Apple σχεδιάζει να φέρει διαφημίσεις σε περισσότερες εφαρμογές οι οποίες διατίθενται προ-εγκατεστημένες στις συσκευές iPhone, σύμφωνα με νεότερη αναφορά.
Η αμερικανική εταιρεία ήδη περιλαμβάνει διαφημιστικό περιεχόμενο στις εφαρμογές News, App Store, και Stocks, ωστόσο σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Bloomberg ήδη γίνονται εσωτερικές δοκιμές για την προσθήκη διαφημίσεων στο Apple Maps.
Παράλληλα, η εταιρεία θα μπορούσε να εντάξει τέτοιου είδους περιεχόμενο και άλλο λογισμικό όπως τα Podcasts και Books.
Διαβάστε ακόμα: Η Apple «βλέπει» άνοδο πωλήσεων αλλά και…κινδύνους
Η σκέψη πίσω από την προσθήκη διαφημίσεων στην εφαρμογή Maps (οι χάρτες της Apple) είναι να επιτραπεί σε επιχειρήσεις, όπως για παράδειγμα σε εστιατόρια, ανάλογα με το τι διαφημιστική συνδρομή διαθέτουν να μπορούν να εμφανίζονται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης, σύμφωνα με το Bloomberg.
Επιπλέον, οι διαφημίσεις θα μπορούσαν να εμφανίζονται σε άλλα σημεία των εφαρμογών, εκτός των αποτελεσμάτων αναζήτησης, δίνοντας στις επιχειρήσεις περισσότερη ευελιξία σχετικά με το πώς και το πού θα υπάρχει εμφάνιση των διαφημιστικών μηνυμάτων τους.
Διαβάστε ακόμα: Ποιος θα κατασκευάσει τα πάνελ της μάσκας mixed reality της Apple;
Όπως συμβαίνει ήδη στις εφαρμογές της Apple που περιέχουν διαφημίσεις (News, App Store, Stocks) θα υπάρχει ιδιαίτερη σήμανση που θα τις κάνει να ξεχωρίζουν ώστε οι χρήστες να κατανοούν άμεσα τι είναι αυτό που βλέπουν.
Το δημοσίευμα αναφέρει επίσης ότι ο Τοντ Τερέσι, αντιπρόεδρος της Apple υπεύθυνος για τις διαφημιστικές πλατφόρμες, θέλει να «εκτοξεύσει» τα διαφημιστικά έσοδα της εταιρείας από τα 4 δισεκατομμύρια δολάρια που είναι σήμερα σε διψήφιο νούμερο. Οι διαφημίσεις σε περισσότερες εφαρμογές είναι ένας τρόπος για να επιτευχθεί ο συγκεκριμένος στόχος.
Άλλες μέθοδοι επίτευξης του στόχου είναι η πρόσφατη ανακοίνωση του σχεδιασμού για περισσότερες διαφημίσεις στο App Store με νέες θέσεις να δημιουργούνται τόσο στην κεντρική σελίδα της εφαρμογής όσο και στις σελίδες των επιμέρους εφαρμογών.
Latest News
Γιατί τα υποθαλάσσια καλώδια είναι «πειρασμός» για τους σαμποτέρ
Επιχειρήσεις και κυβερνήσεις βασίζονται στα υποθαλάσσια καλώδια για κρίσιμες δραστηριότητες - Πόσο ασφαλή είναι και πώς προκαλούνται φθορές
Η Baidu έκανε την έκπληξη - Πτώση εσόδων αλλά μικρότερη από το αναμενόμενο
Η Baidu κατέγραψε αύξηση 12% των εσόδων της από μη διαδικτυακό μάρκετινγκ στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια
Visa: 10 συμβουλές για να κάνετε τις αγορές σας με ασφάλεια
Όπως προκύπτει από την τελευταία έκθεση της Visa «Απειλές απάτης στις γιορτές 2024»’, οι απειλές κλιμακώνονται αυτή την περίοδο
Η Ινδονησία «στρίμωξε» την Apple - Πώς κέρδισε δεκαπλάσια επένδυση
Η Apple «πείστηκε» να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο αξεσουάρ και εξαρτημάτων στο Μπαντούνγκ της Δυτικής Ιάβας
Η «πράσινη» ενέργεια φέρνει τα data centers στην Ελλάδα
Τα data centers για να λειτουργήσουν απαιτούν τεράστια ποσά ενέργειας που πολλές φορές απλά δεν είναι διαθέσιμα - Πώς αιολική και ηλιακή ενέργεια μπορεί να «φέρουν» πρόσθετες επενδύσεις
Πώς ο Τραμπ επιδιώκει να φέρει στα μέτρα του... Μασκ τον νόμο για αυτόνομα αυτοκίνητα
Η ομάδα Τραμπ επιδιώκει να κάνει πιο εύκολους τους κανόνες για την κατασκευή αυτόνομων αυτοκινήτων - Τυχαίο...;
Αυξημένες κατά 25% οι κυβερνοαπειλές στο λιανεμπόριο ενόψει της Black Friday
Οι απατεώνες συχνά παρουσιάζονται ως μεγάλα καταστήματα όπως η Amazon, η Walmart και το Etsy
«Θύμα» της επιτυχίας της η Nvidia - Τεράστια κέρδη αλλά κάτω από τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις
Οι μετοχές της Nvidia υποχώρησαν περίπου 5% σε διευρυμένες συναλλαγές μετά την ανακοίνωση όπως αναφέρει το Bloomberg
Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;
Στη «δίκη της δεκαετίας» οι Αμερικανοί δικαστές ζητούν από την Google να αποχωριστεί τον Chrome. Πόσο σημαντικός είναι ο browser για τον αμερικανικό τεχνολογικό κολοσσό;
Πού επεκτείνουν τη δράση τους Κινέζοι χάκερ - Ποιους διπλωμάτες παρακολουθεί το Ιράν
Τι δείχνει η τελευταία Έκθεση Δραστηριότητας APT της ESET για την κυβερνοασφάλεια και τη δράση επιλεγμένων ομάδων προηγμένων επίμονων απειλών (APT)