Οι Αμερικανοί πέρασαν τον περισσότερο από τον χρόνο που αφιέρωσαν για την παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων τον Ιούλιο σε υπηρεσίες ροής περιεχομένου (streaming), όπως οι πλατφόρμες Netflix, YouTube και HBO Max, αντί να παρακολουθούν την παραδοσιακή (στις ΗΠΑ) καλωδιακή τηλεόραση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων Nielsen, ο Ιούλιος του 2022 ήταν ο πρώτος μήνας στην ιστορία της αμερικανικής τηλεόρασης που συνέβη κάτι τέτοιο.
Πιο συγκεκριμένα, οι υπηρεσίες streaming «απορρόφησαν» το 34,8% των τηλεθεατών κατά τη διάρκεια του Ιουλίου, ενώ η καλωδιακή τηλεόραση προσέλκυσε το 34,4% του τηλεοπτικού κοινού, σύμφωνα με την Nielsen. Η αύξηση στο μερίδιο των streaming υπηρεσιών είναι της τάξης του 22,6% σε σχέση με τον περυσινό Ιούλιο, ενώ η καλωδιακή τηλεόραση γνώρισε μείωση της τάξης του 8,9% σε σχέση με πέρυσι.
Διαβάστε ακόμα: Η Disney ξεπέρασε σε αριθμό συνδρομητών διεθνώς το Netflix
Η αφρόκρεμα των τηλεοπτικών παραγωγών
Οι υπηρεσίες ροής περιεχομένου έχουν γνωρίσει μεγάλη άνοδο τα τελευταία χρόνια και έχουν καταστεί πλέον μέρος των συνηθειών οικιακής ψυχαγωγίας των αμερικανικών νοικοκυριών, και όχι μόνο. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι συγκεκριμένες τηλεοπτικές πλατφόρμες τείνουν πλέον να αποκτούν την αφρόκρεμα των τηλεοπτικών παραγωγών ώστε να «κρατούν» προσηλωμένο το κοινό τους.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του Netflix με το εμβληματικό πλέον «Stranger Things», σύμφωνα με τη Nielsen. Η πλατφόρμα ανέβασε το τελευταίο σετ τεσσάρων επεισοδίων του τελευταίου κύκλου στις αρχές Ιουλίου, καθιστώντας τη σειρά με το μεγαλύτερο τηλεοπτικό κοινό στις ΗΠΑ κατά τον Ιούλιο.
Διαβάστε ακόμα: Η επένδυση που «στοιχειώνει» το Netflix
Το καλοκαίρι… αλλάζει τις τηλεοπτικές συνήθειες
Βασικές αιτίες για τη μεταστροφή, κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, είναι καταρχήν ότι με τα σχολεία εκτός λειτουργίας, τα παιδιά αφιερώνουν συνήθως περισσότερο χρόνο στη ροή περιεχομένου. Επιπλέον, η έλλειψη σημαντικών αθλητικών γεγονότων κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, που στις ΗΠΑ προβάλλονται από τα καλωδιακά δίκτυα, έστρεψε το κοινό σε άλλου είδους περιεχόμενο.
Άλλωστε, αυτός είναι ο λόγος που αθλητικό περιεχόμενο πλέον «μετακομίζει» στις υπηρεσίες ροής όπως το TV+ της Apple, το Peacock της Comcast και το Prime Video της Amazon.
Διαβάστε ακόμα: Συνεργασία Netflix-Microsoft για νέα συνδρομή με διαφημίσεις
Τα κανάλια ελεύθερης μετάδοσης
Αν αναρωτιέστε για το μερίδιο των τηλεοπτικών καναλιών ελεύθερης μετάδοσης στις ΗΠΑ, αυτό συρρικνώθηκε περαιτέρω τον Ιούλιο στο 21,6%, σημειώνοντας πτώση σχεδόν 10% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Σύμφωνα με τη Nielsen η νέα βουτιά προέκυψε εν μέρει από την έλλειψη νέων τηλεοπτικών προγραμμάτων, οι οποίες τείνουν να ξεκινούν από τον Σεπτέμβριο, και επειδή πριν από ένα χρόνο, πολλά νοικοκυριά συντονίστηκαν με τις μεταδόσεις των Θερινών Ολυμπιακών Αγώνων.
Latest News
«Οι εταιρείες χρειάζονται περισσότερη αρσενική ενέργεια» - Τι εννοεί ο Ζάκερμπεργκ
Ο Ζάκερμπεργκ της Meta εκφράζει τη λύπη του για την άνοδο των «πολιτιστικά στειρωμένων» εταιρειών και ζητά «λίγη επιθετικότητα»
Ο παράξενος λόγος που η Birkenstock κυνηγάει «μαϊμούδες»
Ο Γερμανός κατασκευαστής μοντέρνων υποδημάτων με βάση το φελλό κατέθεσε τρεις αγωγές για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων
Διψήφια αύξηση στα μπόνους στελεχών μεγάλων τραπεζών της Wall Street
Οι αυξήσεις ακολουθούν δύο χρόνια συγκράτησης στον κλάδο - Οι διοικούντες σχεδιάζουν αυξήσεις που αντικατοπτρίζουν την ανάκαμψη
Τι συμβαίνει με τις start up της Silicon Valey - Ποιο project μπαίνει στο συρτάρι
Τεράστιες πρόσφατες συμφωνίες συγκέντρωσης κεφαλαίων για Databricks, SpaceX και OpenAI καθυστερούν περαιτέρω την ανάγκη για ντεμπούτο στο χρηματιστήριο
ΔΝΤ για Τραμπ : Η απρόβλεπτη πολιτική του αυξάνει το κόστος δανεισμού παγκοσμίως
Η επικεφαλής του ΔΝΤ Γκεοργκίεβα προειδοποιεί ότι οι απειλές του για τους δασμούς αυξάνουν την οικονομική αβεβαιότητα
Πόσοι κρύβουν χρήματα από τους συντρόφους τους
Οι δικηγόροι λένε ότι μυστικοί λογαριασμοί έρχονται συχνά στο φως κατά τη διάρκεια αιτήσεων για στεγαστικά δάνεια
Ρεκόρ για την Tesco - Έζησε τα... καλύτερα Χριστούγεννα όλων των εποχών
Πώς έφτασε η Tesco να ελέγχει πλέον το 28,5% της βρετανικής αγοράς - Οι εκτιμήσεις για το 2025
Πόλος έλξης των Αμερικανών η Ισπανία - Τι γίνεται με τη χρυσή βίζα
Τον Απρίλιο τελειώνει το πρόγραμμα golden visa στην Ισπανία και οι Αμερικανοί σπεύδουν να εξασφαλίσουν τη διαμονή τους
Ποιοι θέλουν να εξαγοράσουν το Tik Tok - Μήπως όμως δεν... πωλείται;
Ο Κέβιν Ο' Λίρι του ριάλιτι «Shark Tank» και ο δισεκατομμυριούχος Φραν ΜακΚορτ θέλουν να αγοράσουν την TikTok στις ΗΠΑ
ΕΕ: Καμπανάκι για την οικονομία – Επιβεβαιώνεται η έκθεση Ντράγκι
Τι αναφέρει έκθεση που περιγράφει τις μελλοντικές προκλήσεις για την ανταγωνιστικότητα της ΕΕ