
Στις 25 Αυγούστου ανοίγει η πλατφόρμα για την τρίτη φάση διάθεσης 13.800 voucher αξίας 2,76 εκατ. ευρώ, για το North Evia-Samos Pass, στην οποία περιλαμβάνονται και τα voucher που δεν αξιοποιήθηκαν κατά την πρώτη φάση. Το πρόγραμμα, που υλοποιείται με τη συνεργασία των υπουργείων Οικονομικών, Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Τουρισμού με τον υφυπουργό στον Πρωθυπουργό, έδωσαν σημαντική ώθηση στην τουριστική κίνηση της Σάμου και της Βόρειας Εύβοιας οι οποίες επλήγησαν από φυσικές καταστροφές.
Διαβάστε επίσης: North Evia-Samos Pass: Εξαντλήθηκαν σε χρόνο ρεκόρ τα vouchers
Κατά τη νέα φάση της δράσης, η κάθε κάρτα χρηματοδοτεί τον δικαιούχο με 150 ευρώ για διακοπές στη Βόρεια Εύβοια ή με 300 ευρώ για διακοπές στη Σάμο, τον μήνα Σεπτέμβριο, για δαπάνες διαμονής, εστίασης και τοπικών μεταφορών στις παραπάνω πληγείσες περιοχές. Συνολικά, μέσω της πλατφόρμας https://vouchers.gov.gr θα διατεθούν περισσότερα voucher από ό,τι προβλεπόταν αρχικά, καθώς θα προστεθούν σε αυτές και όσες δεν χρησιμοποιήθηκαν από τους δικαιούχους κατά τον μήνα Ιούλιο.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο υφυπουργός στον Πρωθυπουργό, κ. Χρήστος Τριαντόπουλος, δήλωσε σχετικά: «Συνεχίζεται με ιδιαίτερη επιτυχία, σε ένα πλαίσιο στενής συνεργασίας με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το ΕΔΥΤΕ, η δράση North Evia-Samos Pass. Με τη δεύτερη φάση (αυτή του μηνός Αυγούστου) σε πλήρη εξέλιξη, η τρίτη φάση -που αφορά τον μήνα Σεπτέμβριο- ξεκινά με την υποβολή αιτήσεων από τις 25 Αυγούστου, με την ενίσχυση μέσω της άυλης ψηφιακής κάρτας να ανέρχεται σε 150 ευρώ για τη Βόρεια Εύβοια και 300 ευρώ για τη Σάμο. Η δράση έχει ήδη γνωρίσει τεράστια απήχηση και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι οι κάρτες της πρώτης και της δεύτερης φάσης, για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο αντίστοιχα, εξαντλήθηκαν μέσα σε λίγα λεπτά από το άνοιγμα της της σχετικής πλατφόρμας. Πρόκειται για μία δράση που ωφελεί τόσο τους δικαιούχους, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους ένα πρόσθετο ποσό για να κάνουν τις διακοπές τους στη Βόρεια Εύβοια και τη Σάμο, όσο και τις τοπικές οικονομίες των δύο περιοχών που επλήγησαν από σοβαρές φυσικές καταστροφές».
Συνολικά 18.075 κάρτες μέχρι τώρα
Ο υφυπουργός προσθέτει πως μέχρι τώρα, έχουν εκδοθεί συνολικά 18.075 κάρτες, εκ των οποίων 12.050 για τη Βόρεια Εύβοια και 6.025 για τη Σάμο. Βάσει των τελευταίων διαθέσιμων στοιχείων για τη Βόρεια Εύβοια, έχουν προστεθεί 9.580 κάρτες στα ψηφιακά πορτοφόλια των δικαιούχων και 7.777 εξ αυτών έχουν χρεωθεί τουλάχιστον μία συναλλαγή.
Για τη Σάμο, δε, έχουν προστεθεί 5.110 κάρτες στα ψηφιακά πορτοφόλια των δικαιούχων και 4.462 εξ αυτών έχουν χρεωθεί τουλάχιστον μία συναλλαγή.
Αθροιστικά, έχουν διατεθεί, άμεσα, περισσότερα από 2,2 εκατ. ευρώ, στηρίζοντας σημαντικά της τουριστική και οικονομική δραστηριότητα στις εν λόγω περιοχές, παράλληλα, φυσικά, και με τα άλλα σχετικά προγράμματα από το υπουργείο Τουρισμού και τη ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ).
Περισσότερα από τα αρχικά προγραμματισθέντα
Επιπρόσθετα, όσες κάρτες δεν χρησιμοποιήθηκαν κατά την πρώτη φάση, τον μήνα Ιούλιο, μεταφέρονται και γίνονται πάλι διαθέσιμες στην τρίτη φάση. Ως εκ τούτου, για τη Βόρεια Εύβοια θα διατεθούν περίπου 2.100 κάρτες επιπλέον των 7.300 που προβλέπονταν βάσει του αρχικού σχεδιασμού, ενώ για τη Σάμο θα διατεθούν περίπου 800 κάρτες επιπλέον των 3.650 καρτών που προβλέπονταν αρχικά.
Έτσι, για τον μήνα Σεπτέμβριο, θα είναι προς διάθεση περισσότερες από 9.400 κάρτες των 150 ευρώ για τη Βόρεια Εύβοια και περισσότερες από 4.400 κάρτες των 300 ευρώ για τη Σάμο. Αθροιστικά, για τον μήνα Σεπτέμβριο, το ποσό προς αξιοποίηση μέσα από τις κάρτες του North Evia-Samos Pass διαμορφώνεται στα 2,76 εκατ. ευρώ.
«Στόχος μας είναι να εξαντληθεί ο προϋπολογισμός των 6 εκατ. ευρώ για τη δράση και να περάσει ολόκληρο το ποσό στη Βόρεια Εύβοια και τη Σάμο, καθώς οι οικονομίες τους δέχτηκαν σοβαρό πλήγμα εξαιτίας των πρόσφατων φυσικών καταστροφών. Προς αυτή την κατεύθυνση, το σχήμα συνεχίζεται και τον μήνα Οκτώβριο», τονίζει ο κ. Τριαντόπουλος.
Επισημαίνει ακόμη πως «έτσι, συμβάλλουμε στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου σε αυτές τις δύο περιοχές και παρέχουμε ουσιαστικό κίνητρο στους πολίτες να τις επισκεφτούν, προσδοκώντας, φυσικά να δαπανήσουν υψηλότερα ποσά από τα αντίστοιχα που τους εξασφαλίζουν οι άυλες ψηφιακές χρεωστικές κάρτες. Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στο πλαίσιο της υλοποίησης των συνεκτικών σχεδίων στήριξης και αποκατάστασης που σχεδίασε η Κυβέρνηση για τη Βόρεια Εύβοια και τη Σάμο, προκειμένου και οι δύο περιοχές να ανακάμψουν το ταχύτερο δυνατόν. Συνεχίζουμε σε στενή συνεργασία με όλους τους συναρμόδιους και ενδιαφερόμενους φορείς».


Latest News

Απευθείας πτήσεις από τη Βαρσοβία προς Θεσσαλονίκη ξεκινάει η LOT
Με την εναρκτήρια πτήση (17/6) θα ταξιδέψουν στη Θεσσαλονίκη και δημοσιογράφοι πολωνικών μέσων μαζικής επικοινωνίας

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας