Η σκανδιναβική αεροπορική εταιρεία SAS ακύρωσε 1.700 πτήσεις που επρόκειτο να πραγματοποιηθούν τους ερχόμενους μήνες, εν μέρει λόγω μιας απεργίας διάρκειας δύο εβδομάδων των πιλότων που πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο αλλά και καθυστερήσεων στην παραλαβή αεροσκαφών.
Η SAS, οι μεγαλύτεροι μέτοχοι της οποίας είναι η Σουηδία και η Δανία, ακύρωσε 3.700 πτήσεις στη διάρκεια της απεργίας, η οποία, σύμφωνα με τον αερομεταφορέα, θέτει εν αμφιβόλω το μέλλον της εταιρείας.
Η SAS ανακοίνωσε σήμερα πως 1.700 πτήσεις, περίπου το 4% του συνολικού αριθμού των πτήσεων, έχει ακυρωθεί τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο. Οι ταξιδιώτες είχαν ενημερωθεί και έκαναν κράτηση σε άλλες πτήσεις, ανέφερε.
Διαβάστε επίσης: Συνδικάτα και εταιρεία ήρθαν σε συμφωνία, λήγει η απεργία
Συνέπειες της απεργίας
«Είναι οι συνέπειες της απεργίας, αλλά και των καθυστερημένων παραλαβών αεροσκαφών και άλλων παραγόντων», δήλωσε εκπρόσωπος της SAS και πρόσθεσε πως η εταιρία δεν βλέπει να υπάρχει χαμηλότερη ζήτηση.
Η SAS ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα πως εξασφάλισε ενδιάμεση χρηματοδότηση διαμέσου των διαδικασιών που προβλέπει η νομοθεσία των ΗΠΑ για την προστασία από τους πιστωτές, μέσω μιας συμφωνίας με την αμερικανική εταιρία επιχειρηματικών συμμετοχών Apollo Global Management.
Ο αερομεταφορέας, ο οποίος και πριν από την πανδημία κατέγραφε ζημίες εν μέσω αυξανόμενου ανταγωνισμού από αερομεταφορείς χαμηλού κόστους, υπέβαλε αίτημα για προστασία από τους πιστωτές τον Ιούλιο, μία ημέρα μετά την έναρξη της απεργίας.
Η σουηδική κυβέρνηση απέρριψε μια έκκληση για περισσότερη χρηματοδότηση, ενώ η Δανία έχει πει πως μπορεί να διαγράψει ένα μέρος του χρέους και να παράσχει νέα χρηματοδότηση αν η SAS βρει υποστήριξη και από νέους επενδυτές από τον ιδιωτικό τομέα.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Πρόσθετοι δασμοί της ΕΕ έως και 35% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε πρόσθετους δασμούς στα εισαγόμενα από την Κίνα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά λόμπι των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών προειδοποιεί για τον κίνδυνο «εμπορικού πολέμου».
Πώς επηρεάζεται η ευρωπαϊκή οικονομία από το δημογραφικό - Οι αναγκαίες προσαρμογές
Η Alpha Bank εξετάζει το δημογραφικό πρόβλημα και τις επιπτώσεις του στην ευρωπαϊκή οικονομία
«Πόλεμο» κατά της… πολυνομίας αρχίζει ο Ντίμον της JP Morgan
Ο Ντίμον επέκρινε αυτό που αποκάλεσε αλληλεπικαλυπτόμενους ή κακοσχεδιασμένους κανόνες σχετικά με τις κεφαλαιακές απαιτήσεις
Πώς το ψηφιακό ευρώ πυροδότησε μια υπόγεια διαμαχή κυριαρχίας μεταξύ ΕΚΤ και ευρωπαϊκών κρατών
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του Politico πολιτικοί και ΕΚΤ προσπαθούν να καθορίσουν τα όρια στο επερχόμενο ψηφιακό ευρώ
Ο περίεργος λόγος που η ΕΥ απολύει δεκάδες υπαλλήλους
Τα μέλη του προσωπικού κατηγορήθηκαν ότι είχαν ανοιχτές πολλαπλές συνεδρίες Zoom σε διαφορετικές οθόνες, κάτι που η Ernst & Young έκρινε ηθική «παραβίαση»
Τα τέσσερα σενάρια της S&P για την παγκόσμια οικονομία
Ακόμη και στα δύο χειρότερα σενάρια ο οίκος S&P εκτιμά πως οι τράπεζες φαίνονται ικανές να χειριστούν πιθανές εκροές κεφαλαίων
Γιατί η κρίση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη είναι «Made in China» [γραφήματα]
Η άλλοτε πανίσχυρη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης δέχεται μεγάλα πλήγματα λόγω του ανταγωνισμού με τις κινέζικες εταιρείες
Χαμηλό 5ετίας στις τιμές των εμπορευμάτων προβλέπει η Παγκόσμια Τράπεζα - Ο ρόλος του πετρελαίου
Από το 2024 έως το 2026, οι παγκόσμιες τιμές των βασικών εμπορευμάτων προβλέπεται να υποχωρήσουν σχεδόν κατά 10%, επισημαίνει σε έκθεσή της η Παγκόσμια Τράπεζα
H Ιταλία θα διαθέσει 8,2 δισ. δολ. για αγορά αρμάτων μάχης
Η κοινοπραξία των Leonardo (ιταλική) και Rheinmetall (γερμανική) αναμένεται να είναι ο βασικός βιομηχανικός εταίρος του έργου
Morgan Stanley: Οι μέρες του εύκολου χρήματος και των μηδενικών επιτοκίων ανήκουν στο παρελθόν
Το τέλος της οικονομικής καταστολής, των μηδενικών επιτοκίων και του μηδενικού πληθωρισμού, είναι μια εποχή που έχει τελειώσει, δήλωσε ο CEO της Morgan Stanley