
Πόσο εύκολο (ή δύσκολο) είναι να αντισταθεί κανείς στις στοχευμένες διαφημίσεις που προβάλλονται μέσω των social media; Η αλλιώς, πόσο στοχευμένη είναι η… στοχευμένη διαφήμιση;
«Πολύ», είναι η απάντηση. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που επικαλείται το CNBC, 6 στους 10 Αμερικανούς δηλώνουν ότι μετανιώνουν για τουλάχιστον μία αγορά προϊόντος που είδαν στα social media, την οποίαν χαρακτηρίζουν «παρορμητική».
Μια δυναμική διαδικασία
Πρόκειται άλλωστε για μια δυναμική διαδικασία: Οι στοχευμένες διαφημίσεις γίνονται ολοένα και πιο «έξυπνες», κατανοώντας πράγματα που αρέσουν στον εκάστοτε χρήστη αλλά και κάνοντας εξαιρετικά εύκολη την αγορά.
Υπάρχει άλλωστε και η ηλικιακή παράμετρος: Οι νεότερες γενιές τείνουν να επηρεάζονται περισσότερο από τις διαδικτυακές διαφημίσεις σε σχέση με τους μεγαλύτερους σε ηλικία καταναλωτές και χρήστες των social media.
- Διαβάστε επίσης: Neuralink: Ο Ίλον Μασκ σε συζητήσεις με την ανταγωνίστρια Synchron
Η ίδια έρευνα που επικαλείται το CNBC τονίζει ότι οι άνθρωποι τείνουν να θέλουν να εμφανίζονται επιτυχημένοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάτι που αποτελεί έναν επιπρόσθετο παράγοντα για παραπάνω έξοδα σε διαδικτυακές αγορές.
Τέλος, ένας στους τρεις ερωτηθέντες προχώρησε σε παρορμητική αγορά επειδή πίστεψε ότι «κρατούσε» μια «ευκαιρία» στα χέρια του, την οποίαν δεν έπρεπε να αφήσει να χαθεί.
Η Gen Z και το πορτοφόλι
Οι παρορμητικές διαδικτυακές αγορές φαίνεται πως πλήττουν το πορτοφόλι των χρηστών των social media πολύ περισσότερο από ό,τι αυτές των οποίων έχει προηγηθεί έρευνα αγοράς και επίσκεψη ενός φυσικού σημείου πώλησης. Για την ακρίβεια, περισσότερο «χτυπά» το πορτοφόλι των νέων της Gen Z, που τείνουν να φροντίζουν περισσότερο τον εαυτό τους και την εμφάνισή τους.
Το άγχος, τέλος, αποτελεί έναν ακόμη παράγοντα που συντείνει στην πραγματοποίηση μιας παρορμητικής, διαδικτυακής αγοράς. Και αυτό γιατί «θολώνει» την κρίση και την ψύχραιμη στάθμιση των υπέρ και των κατά, εν προκειμένω μιας αγοράς.


Latest News

Στις συμπληγάδες ΗΠΑ - Κίνας ο γίγαντας των ημιαγωγών Nvidia - Τι ζητά ο Χουάνγκ στο Πεκίνο;
Ο Τζένσεν Χουάνγκ, CEO της Nvidia, θα απαιτήσει άδειες για να εξάγει το μικροτσίπ H20 AI στην Κίνα

Ιταλική εφημερίδα δημοσίευσε ένθετο γραμμένο από ΑΙ
Μετά τον πρώτο μήνα δοκιμών, η ιταλική εφημερίδα Il Foglio προσέλαβε το σύστημα ως μόνιμο υπάλληλο.

Σημεία ζωής σε άλλο πλανήτη; Πολλοί αστρονόμοι αμφιβάλλουν
Αέρια που υποτίθεται ότι παράγονται αποκλειστικά από ζωντανούς οργανισμούς ανιχνεύτηκαν στιν πλανήτη K2-18b. Ή μήπως όχι;

Worldline: Το μέλλον των ψηφιακών πληρωμών είναι ανθρώπινο και προσωποποιημένο
«Το μέλλον των πληρωμών δεν είναι απλώς ψηφιακό. Είναι έξυπνο, ανθρώπινο και εξατομικευμένο» επισήμανε ο κ. Κιτιξής, Country Head and Managing Director της Worldline

Στο στόχαστρο ξανά η Google - Η νέα δίκη για μονοπωλιακές πρακτικές
Η απόφαση επιτρέπει στις ΗΠΑ να υποστηρίξουν ότι η Google πρέπει να πουλήσει διαφημιστικά εργαλεία

Η SpaceX του Μασκ κοντά στο να αναλάβει την κατασκευή της πυραυλικής ασπίδας Golden Dome του Τραμπ
Η SpaceX έχει προτείνει να καθιερώσει τον ρόλο της στο «Golden Dome» ως «συνδρομητική υπηρεσία»

Τέλος στις κριτικές και βαθμολογήσεις για σχολεία στο Google maps
Η Google διευκρινίζει ότι αυτό το μέτρο θα εφαρμοστεί σε «σχολεία γενικής εκπαίδευσης» παγκοσμίως

Η Nvidia κράτησε στο... σκοτάδι τους Κινέζους πελάτες της - Τι αποκαλύπτει το Reuters
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters η Nvidia ενώ γνώριζε τους νέους περιορισμούς εξαγωγών της Ουάσιγκτον δεν ενημέρωσε εγκαίρως τους Κινέζους πελάτες της

Αντιμέτωπη με νέα αγωγή στη Βρετανία η Google - Πιθανές αποζημιώσεις 5 δισ. λιρών
Η μήνυση ασκείται για λογαριασμό όλων των οργανισμών που εδρεύουν στη Βρετανία και που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες διαφήμισης αναζήτησης της Google από την 1η Ιανουαρίου 2011

Η Δικαιοσύνη αναβαθμίζεται ψηφιακά με συστήματα AI
Μέχρι σήμερα, η μετάφραση εκατοντάδων, αν όχι χιλιάδων, σελίδων και η αναζήτηση διαθέσιμων μεταφραστών και διερμηνέων, ειδικά σε κάποιες γλώσσες, προκαλεί σημαντικές καθυστερήσεις