Πόσο εύκολο (ή δύσκολο) είναι να αντισταθεί κανείς στις στοχευμένες διαφημίσεις που προβάλλονται μέσω των social media; Η αλλιώς, πόσο στοχευμένη είναι η… στοχευμένη διαφήμιση;
«Πολύ», είναι η απάντηση. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που επικαλείται το CNBC, 6 στους 10 Αμερικανούς δηλώνουν ότι μετανιώνουν για τουλάχιστον μία αγορά προϊόντος που είδαν στα social media, την οποίαν χαρακτηρίζουν «παρορμητική».
Μια δυναμική διαδικασία
Πρόκειται άλλωστε για μια δυναμική διαδικασία: Οι στοχευμένες διαφημίσεις γίνονται ολοένα και πιο «έξυπνες», κατανοώντας πράγματα που αρέσουν στον εκάστοτε χρήστη αλλά και κάνοντας εξαιρετικά εύκολη την αγορά.
Υπάρχει άλλωστε και η ηλικιακή παράμετρος: Οι νεότερες γενιές τείνουν να επηρεάζονται περισσότερο από τις διαδικτυακές διαφημίσεις σε σχέση με τους μεγαλύτερους σε ηλικία καταναλωτές και χρήστες των social media.
- Διαβάστε επίσης: Neuralink: Ο Ίλον Μασκ σε συζητήσεις με την ανταγωνίστρια Synchron
Η ίδια έρευνα που επικαλείται το CNBC τονίζει ότι οι άνθρωποι τείνουν να θέλουν να εμφανίζονται επιτυχημένοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάτι που αποτελεί έναν επιπρόσθετο παράγοντα για παραπάνω έξοδα σε διαδικτυακές αγορές.
Τέλος, ένας στους τρεις ερωτηθέντες προχώρησε σε παρορμητική αγορά επειδή πίστεψε ότι «κρατούσε» μια «ευκαιρία» στα χέρια του, την οποίαν δεν έπρεπε να αφήσει να χαθεί.
Η Gen Z και το πορτοφόλι
Οι παρορμητικές διαδικτυακές αγορές φαίνεται πως πλήττουν το πορτοφόλι των χρηστών των social media πολύ περισσότερο από ό,τι αυτές των οποίων έχει προηγηθεί έρευνα αγοράς και επίσκεψη ενός φυσικού σημείου πώλησης. Για την ακρίβεια, περισσότερο «χτυπά» το πορτοφόλι των νέων της Gen Z, που τείνουν να φροντίζουν περισσότερο τον εαυτό τους και την εμφάνισή τους.
Το άγχος, τέλος, αποτελεί έναν ακόμη παράγοντα που συντείνει στην πραγματοποίηση μιας παρορμητικής, διαδικτυακής αγοράς. Και αυτό γιατί «θολώνει» την κρίση και την ψύχραιμη στάθμιση των υπέρ και των κατά, εν προκειμένω μιας αγοράς.
Latest News
Μικρή νίκη του Spotify έναντι της Αpple για την τιμολόγηση στην ΕΕ
To Spotify πέτυχε οι χρήστες στις χώρες της ΕΕ να βλέπουν το κόστος διαφόρων συνδρομητικών πακέτων, χωρίς να χρειάζεται κάποιο πρόγραμμα περιήγησης
Επικριτές του Κρεμλίνου στο στόχαστρο παγκόσμιας επιχείρησης κυβερνοκατασκοπείας
Χάκερ που δρουν για λογαριασμό τη Ρωσίας χρησιμοποιούν μεθόδους phishing για να πείσουν τους παραλήπτες να αποκαλύψουν τον κωδικό email τους
Πώς οι ΗΠΑ σχεδιάζουν να σπάσουν το μονοπώλιο της Google - Τα σενάρια
ΗΠΑ εναντίον Google και στο βάθος… διάλυση - Οι πληροφορίες που μετέδωσε το Bloomberg έπεσαν σαν κεραυνός στον κλάδο της τεχνολογίας
Παίρνει φωτιά η κόντρα Google με Apple - Νέα κινητά με την υπογραφή της ΑΙ
Η Google προσπαθεί να προσπεράσει την Apple πριν την προγραμματισμένη κυκλοφορία ενός νέου iPhone τον Σεπτέμβριο
Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τη βιομηχανία – Από την Metlen στην ΔΕΗ και τον Τιτάνα
Νέα δεδομένα, νέους δρόμους και νέους κόσμους ανοίγει η τεχνητή νοημοσύνη για το ελληνικό επιχειρείν
«Κράσαρε» το Χ λίγο πριν τη συζήτηση Μασκ- Τραμπ - Κυβερνοεπίθεση καταγγέλλει ο Μασκ
Ο Μασκ είπε ότι η εταιρεία είχε δοκιμάσει το σύστημα με 8 εκατομμύρια ταυτόχρονους ακροατές νωρίτερα τη Δευτέρα για να προλάβει τυχόν τεχνικά σφάλματα
Χάσμα… γενεών στο Linkedin - Η Gen Z και οι υπόλοιποι
Η Gen Z αντιμετωπίζει το Linkedin σαν το νέο Facebook
Προσφυγή της Ελλάδας κατά του... Μασκ - Τα προσωπικά δεδομένα και η ΑΙ
Χώρες της ΕΕ κατηγορούν το Χ για «παράνομη» χρήση προσωπικών δεδομένων» για να εκπαιδεύσει την τεχνητή νοημοσύνη
Δύναμη πυρός 1,3 δισ. δολ. για ευρωπαϊκές start-ups από Revolut
Η χρηματοδότηση VC δείχνει την επιστροφή κεφαλαίων στην Ευρώπη καθώς το ενδιαφέρον για την περιοχή αυξάνεται
H startup που με την AI ανακαλύπτει «κρυφά» ταλέντα για κολοσσούς
Η Moonhub έχει περισσότερους από 100 πελάτες, συμπεριλαμβανομένων νεοσύστατων επιχειρήσεων δισ. δολαρίων όπως η Inflection και η Anthropic