Πόσο εύκολο (ή δύσκολο) είναι να αντισταθεί κανείς στις στοχευμένες διαφημίσεις που προβάλλονται μέσω των social media; Η αλλιώς, πόσο στοχευμένη είναι η… στοχευμένη διαφήμιση;
«Πολύ», είναι η απάντηση. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που επικαλείται το CNBC, 6 στους 10 Αμερικανούς δηλώνουν ότι μετανιώνουν για τουλάχιστον μία αγορά προϊόντος που είδαν στα social media, την οποίαν χαρακτηρίζουν «παρορμητική».
Μια δυναμική διαδικασία
Πρόκειται άλλωστε για μια δυναμική διαδικασία: Οι στοχευμένες διαφημίσεις γίνονται ολοένα και πιο «έξυπνες», κατανοώντας πράγματα που αρέσουν στον εκάστοτε χρήστη αλλά και κάνοντας εξαιρετικά εύκολη την αγορά.
Υπάρχει άλλωστε και η ηλικιακή παράμετρος: Οι νεότερες γενιές τείνουν να επηρεάζονται περισσότερο από τις διαδικτυακές διαφημίσεις σε σχέση με τους μεγαλύτερους σε ηλικία καταναλωτές και χρήστες των social media.
- Διαβάστε επίσης: Neuralink: Ο Ίλον Μασκ σε συζητήσεις με την ανταγωνίστρια Synchron
Η ίδια έρευνα που επικαλείται το CNBC τονίζει ότι οι άνθρωποι τείνουν να θέλουν να εμφανίζονται επιτυχημένοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάτι που αποτελεί έναν επιπρόσθετο παράγοντα για παραπάνω έξοδα σε διαδικτυακές αγορές.
Τέλος, ένας στους τρεις ερωτηθέντες προχώρησε σε παρορμητική αγορά επειδή πίστεψε ότι «κρατούσε» μια «ευκαιρία» στα χέρια του, την οποίαν δεν έπρεπε να αφήσει να χαθεί.
Η Gen Z και το πορτοφόλι
Οι παρορμητικές διαδικτυακές αγορές φαίνεται πως πλήττουν το πορτοφόλι των χρηστών των social media πολύ περισσότερο από ό,τι αυτές των οποίων έχει προηγηθεί έρευνα αγοράς και επίσκεψη ενός φυσικού σημείου πώλησης. Για την ακρίβεια, περισσότερο «χτυπά» το πορτοφόλι των νέων της Gen Z, που τείνουν να φροντίζουν περισσότερο τον εαυτό τους και την εμφάνισή τους.
Το άγχος, τέλος, αποτελεί έναν ακόμη παράγοντα που συντείνει στην πραγματοποίηση μιας παρορμητικής, διαδικτυακής αγοράς. Και αυτό γιατί «θολώνει» την κρίση και την ψύχραιμη στάθμιση των υπέρ και των κατά, εν προκειμένω μιας αγοράς.
Latest News
Κοντά στα 4 τρισ. δολάρια η χρηματιστηριακή αξία της Apple
Οι επενδυτές στοιχηματίζουν ότι η δυναμική της τεχνητής νοημοσύνης θα φέρει στην Apple νέο κύκλο αύξησης των πωλήσεων για συσκευές iPhone
Alpha Bank: Με ψηφιακό βοηθό που χρησιμοποιεί Generative AI
Σύμφωνα με την Alpha Bank, περισσότερες από 5.500 ψηφιακές συνομιλίες την εβδομάδα διεκπεραιώνει ο νέος ψηφιακός βοηθός από τους πρώτους μήνες που τέθηκε σε εφαρμογή
Αυτές είναι οι νέες μορφές ηλεκτρονικής απάτης την περίοδο των εορτών
Μέσα στη λάμψη των εορτασμών, οι ειδικοί στην κυβερνοασφάλεια έχουν εντοπίσει αρκετές σημαντικές μορφές απάτης με στόχο καταναλωτές σε διάφορες περιοχές και γλώσσες
BadBox: 192.000 συσκευές Android μολύνθηκαν με κακόβουλο λογισμικό
Το BADBOX στοχεύει κυρίως σε λειτουργικά συστήματα Android και έχει επιδείξει ανθεκτικότητα. To κακόβουλο λογισμικό έχει επηρεάσει μεγαλύτερη γκάμα συσκευών από ό,τι είχε αναφερθεί παλαιότερα.
Νέα εκστρατεία κυβερνοεπιθέσεων στοχεύει χρήστες PC
Οι κυβερνοεπιθέσεις γίνονται με ψεύτικα CAPTCHA και σφάλματα browser
Τι αλλάζει για τις επιχειρήσεις με τη νέα οδηγία NIS2 - Η «παγίδα» του λογισμικού
Για τις επιχειρήσεις της Ευρώπης και κατ’ επέκταση της Ελλάδας, η NIS2 μεταφράζεται σε υποχρέωση για μεγαλύτερες και περισσότερες επενδύσεις στον τομέα της κυβερνοασφάλειας
H τεχνητή νοημοσύνη εμφανίζει σημεία άνοιας, λένε οι νευρολόγοι
Η τεχνητή νοημοσύνη υποβάλεται σε γνωσιακά τεστ στο πλαίσιο ανορθόδοξης μελέτης.
Η αξιοποίηση της AI φέρνει αύξηση εσόδων στις ΜμΕ - Έρευνα της Salesforce
Το 75% των ΜμΕ αξιοποιεί λύσεις τεχνητής νοημοσύνης έδειξε έρευνα της Salesforce ενώ το 91% των ΜμΕ που ήδη χρησιμοποιούν λύσεις τεχνητής νοημοσύνης καταγράφει σημαντική αύξηση εσόδων
Νέα χρηματοδότηση 65 εκατ. δολαρίων για την ICEYE - Στα 158 εκατ. το σύνολο για το 2024
Στον τρέχοντα γύρο χρηματοδότησης συμμετείχαν funds που διαχειρίζονται οι Solidium Oy, BlackRock, Seraphim, Plio Limited και ο Christo Georgiev
Πώς η ΑΙ γίνεται «όπλο» στα χέρια των εγκληματιών του Διαδικτύου
Οι προβλέψεις της εταιρείας κυβερνοασφάλειας Trend Micrο για τις κορυφαίες απειλές και τάσεις στον κυβερνοχώρο για το 2025