Πόσο εύκολο (ή δύσκολο) είναι να αντισταθεί κανείς στις στοχευμένες διαφημίσεις που προβάλλονται μέσω των social media; Η αλλιώς, πόσο στοχευμένη είναι η… στοχευμένη διαφήμιση;
«Πολύ», είναι η απάντηση. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που επικαλείται το CNBC, 6 στους 10 Αμερικανούς δηλώνουν ότι μετανιώνουν για τουλάχιστον μία αγορά προϊόντος που είδαν στα social media, την οποίαν χαρακτηρίζουν «παρορμητική».
Μια δυναμική διαδικασία
Πρόκειται άλλωστε για μια δυναμική διαδικασία: Οι στοχευμένες διαφημίσεις γίνονται ολοένα και πιο «έξυπνες», κατανοώντας πράγματα που αρέσουν στον εκάστοτε χρήστη αλλά και κάνοντας εξαιρετικά εύκολη την αγορά.
Υπάρχει άλλωστε και η ηλικιακή παράμετρος: Οι νεότερες γενιές τείνουν να επηρεάζονται περισσότερο από τις διαδικτυακές διαφημίσεις σε σχέση με τους μεγαλύτερους σε ηλικία καταναλωτές και χρήστες των social media.
- Διαβάστε επίσης: Neuralink: Ο Ίλον Μασκ σε συζητήσεις με την ανταγωνίστρια Synchron
Η ίδια έρευνα που επικαλείται το CNBC τονίζει ότι οι άνθρωποι τείνουν να θέλουν να εμφανίζονται επιτυχημένοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάτι που αποτελεί έναν επιπρόσθετο παράγοντα για παραπάνω έξοδα σε διαδικτυακές αγορές.
Τέλος, ένας στους τρεις ερωτηθέντες προχώρησε σε παρορμητική αγορά επειδή πίστεψε ότι «κρατούσε» μια «ευκαιρία» στα χέρια του, την οποίαν δεν έπρεπε να αφήσει να χαθεί.
Η Gen Z και το πορτοφόλι
Οι παρορμητικές διαδικτυακές αγορές φαίνεται πως πλήττουν το πορτοφόλι των χρηστών των social media πολύ περισσότερο από ό,τι αυτές των οποίων έχει προηγηθεί έρευνα αγοράς και επίσκεψη ενός φυσικού σημείου πώλησης. Για την ακρίβεια, περισσότερο «χτυπά» το πορτοφόλι των νέων της Gen Z, που τείνουν να φροντίζουν περισσότερο τον εαυτό τους και την εμφάνισή τους.
Το άγχος, τέλος, αποτελεί έναν ακόμη παράγοντα που συντείνει στην πραγματοποίηση μιας παρορμητικής, διαδικτυακής αγοράς. Και αυτό γιατί «θολώνει» την κρίση και την ψύχραιμη στάθμιση των υπέρ και των κατά, εν προκειμένω μιας αγοράς.
Latest News
Οι 6 προκλήσεις για την κυβερνοασφάλεια όπως προέκυψαν στο World Economic Forum
Έξι τάσεις και τομείς έμφασης καταγράφουν τόσο το WEF όσο και η Check Point Research ως κρίσιμες προκλήσεις για τους ηγέτες της Κυβερνοασφάλειας για το 2025 και έπειτα
Η πρώτη διαστημική βιντεοκλήση στον κόσμο από τη Vodafone
Η βιντεοκλήση της Vodafone πραγματοποιήθηκε από μια περιοχή χωρίς κάλυψη, χρησιμοποιώντας ένα τυπικό κινητό τηλέφωνο και εμπορικούς δορυφόρους
Οι βασικές τάσεις που θα επικρατήσουν το 2025 στην προστασία δεδομένων
Θα δούμε τις ρυθμιστικές αρχές να ασκούν μεγαλύτερη πίεση, καθώς οι νόμοι που ψηφίστηκαν το 2024 αρχίζουν να εφαρμόζονται και να τίθενται σε ισχύ, αναφέρει η εταιρεία κυβερνοασφάλειας ESET
Η μεγάλη ελπίδα της Ευρώπης στην AI έχασε το momentum
Η Mistral χαιρετίστηκε ως δυνητικός παγκόσμιος ηγέτης στην τεχνολογία της AI. Αλλά έχασε έδαφος από τους ανταγωνιστές των ΗΠΑ - και πλέον από την αναδυόμενη κινεζική DeepSeek
Vodafone: Εργαλείο AI για την παρακολούθηση της ποιότητας υπηρεσιών IoT Connectivity
Η πλατφόρμα της Vodafone έχει τη δυνατότητα να εντοπίζει διαφοροποιήσεις στην υπηρεσία, παρακολουθώντας και μαθαίνοντας από προηγούμενα μοτίβα κίνησης δεδομένων πελατών
Netcompany: Διοργανώνει το πρώτο διαπανεπιστημιακό Hackathon στη Θεσσαλονίκη
Το Netcompany Hackathon Thessaloniki edition απευθύνεται σε προπτυχιακούς φοιτητές
H LG αποκτά πλειοψηφικό μερίδιο στην Bear Robotics
Στόχος της στρατηγικής επένδυσης είναι η επιτάχυνση της καινοτομίας σε όλες τις εμπορικές, οικιακές και βιομηχανικές ρομποτικές λύσεις της LG
Το 93% των στελεχών πληροφορικής σχεδιάζει να εφαρμόσει AI Agents
Τα βασικά ευρήματα της έρευνας της Salesforce δείχνουν ότι η αυξανόμενη ζήτηση στον τομέα της πληροφορικής δημιουργεί νέες ευκαιρίες για βελτίωση της αποδοτικότητας με χαμηλότερο κόστος, μέσω των ΑΙ Agents
Αναζητά επενδυτές το «Χ» για να «φορτώσει» το χρέος της - Ο ρόλος της Morgan Stanley
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της X συναντά πιθανούς επενδυτές για το χρέος της εταιρείας στα γραφεία της Morgan Stanley
Το επίτευγμα της DeepSeek και το μυστικό της «ενισχυτικής μάθησης»
Η χρήση της «ενισχυτικής μάθησης» και των «μικρών γλωσσικών μοντέλων» από την κινεζική ομάδα τεχνητής νοημοσύνης DeepSeek οδηγεί την AI σε νέους δρόμους