
Πόσο εύκολο (ή δύσκολο) είναι να αντισταθεί κανείς στις στοχευμένες διαφημίσεις που προβάλλονται μέσω των social media; Η αλλιώς, πόσο στοχευμένη είναι η… στοχευμένη διαφήμιση;
«Πολύ», είναι η απάντηση. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που επικαλείται το CNBC, 6 στους 10 Αμερικανούς δηλώνουν ότι μετανιώνουν για τουλάχιστον μία αγορά προϊόντος που είδαν στα social media, την οποίαν χαρακτηρίζουν «παρορμητική».
Μια δυναμική διαδικασία
Πρόκειται άλλωστε για μια δυναμική διαδικασία: Οι στοχευμένες διαφημίσεις γίνονται ολοένα και πιο «έξυπνες», κατανοώντας πράγματα που αρέσουν στον εκάστοτε χρήστη αλλά και κάνοντας εξαιρετικά εύκολη την αγορά.
Υπάρχει άλλωστε και η ηλικιακή παράμετρος: Οι νεότερες γενιές τείνουν να επηρεάζονται περισσότερο από τις διαδικτυακές διαφημίσεις σε σχέση με τους μεγαλύτερους σε ηλικία καταναλωτές και χρήστες των social media.
- Διαβάστε επίσης: Neuralink: Ο Ίλον Μασκ σε συζητήσεις με την ανταγωνίστρια Synchron
Η ίδια έρευνα που επικαλείται το CNBC τονίζει ότι οι άνθρωποι τείνουν να θέλουν να εμφανίζονται επιτυχημένοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάτι που αποτελεί έναν επιπρόσθετο παράγοντα για παραπάνω έξοδα σε διαδικτυακές αγορές.
Τέλος, ένας στους τρεις ερωτηθέντες προχώρησε σε παρορμητική αγορά επειδή πίστεψε ότι «κρατούσε» μια «ευκαιρία» στα χέρια του, την οποίαν δεν έπρεπε να αφήσει να χαθεί.
Η Gen Z και το πορτοφόλι
Οι παρορμητικές διαδικτυακές αγορές φαίνεται πως πλήττουν το πορτοφόλι των χρηστών των social media πολύ περισσότερο από ό,τι αυτές των οποίων έχει προηγηθεί έρευνα αγοράς και επίσκεψη ενός φυσικού σημείου πώλησης. Για την ακρίβεια, περισσότερο «χτυπά» το πορτοφόλι των νέων της Gen Z, που τείνουν να φροντίζουν περισσότερο τον εαυτό τους και την εμφάνισή τους.
Το άγχος, τέλος, αποτελεί έναν ακόμη παράγοντα που συντείνει στην πραγματοποίηση μιας παρορμητικής, διαδικτυακής αγοράς. Και αυτό γιατί «θολώνει» την κρίση και την ψύχραιμη στάθμιση των υπέρ και των κατά, εν προκειμένω μιας αγοράς.


Latest News

Η καλά κρυμμένη «συνταγή» της τεχνητής νοημοσύνης - Πώς οι εταιρείες παράγουν φθηνές λύσεις
Πόσο κοστίζει να ξεκινήσεις μια εταιρεία στην τεχνητή νοημοσύνη; - Η απάντηση κάθε μέρα όλο και λιγότερο

Πώς το Facebook Marketplace «κρατάει» τους νέους στην πλατφόρμα
Με 1,1 δισεκατομμύριο χρήστες σε 70 χώρες, το Facebook Marketplace ανταγωνίζεται το eBay και το Craigslist, σύμφωνα με το BusinessDasher

Ο Τραμπ συζητά με 4 υποψήφιους αγοραστές του TikTοk στις ΗΠΑ
Ο Τραμπ έχει υπογράψει εκτελεστικό διάταγμα που επιδιώκει να καθυστερήσει κατά 75 ημέρες την επιβολή του νόμου στο TikTok

H Foxconn κατασκευάζει το FoxBrain, το δικό της μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης
Στην προσπάθεια της Foxconn, συμμετείχε και η Nvidia παρεχοντας υποστήριξη μέσω του υπερυπολογιστή της στην Ταϊβάν και με τεχνικές συμβουλές

Η Google επαναφέρει μια παλιά λειτουργία στο Android
Τα τηλέφωνα Android αποκτούν widgets οθόνης κλειδώματος…

Γκάζι πατάει η Meta για ΑΙ με φωνητικές λειτουργίες
Βελτιωμένα χαρακτηριστικά εισάγει η Meta καθώς στοιχηματίζει στην τεχνολογία που οδηγεί την ανάπτυξη των λεγόμενων «πρακτόρων» AI

Νέο εμπόδιο για την Apple - Καθυστερεί τις υπηρεσίες AI στο iPhone
Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί την τελευταία από μια σειρά οπισθοδρομήσεων στον οδικό χάρτη λογισμικού της Apple

Φρένο στις προσπάθειες Μασκ να αποτρέψει την OpenAI να γίνει κερδοσκοπική οντότητα
Δικαστής στην Καλιφόρνια αποφάσισε ότι ο Ίλον Μασκ δεν μπορεί να προχωρήσει στις νομικές προσπάθειές του να εμποδίσει την OpenAI να μετατραπεί σε κερδοσκοπική οντότητα.

Τα data centers που θα «χτιστούν» σε ελληνικό έδαφος - Οι νέοι παίκτες
Αυτή τη στιγμή, τα κέντρα δεδομένων (data centers) κινούνται σε επίπεδα κάτω των 30 MW, ενώ με βάση τις έως τώρα ανακοινώσεις η συνολική ισχύς στην επόμενη δεκαετία θα φτάσει τα 300 MW

Data Centers κατασκευάζει η Microsoft στις σκανδιναβικές χώρες
Η Microsoft αλλάζει στρατηγική στην κατασκευή των Data Centers και πλέον επιλέγει περιοχές με προσιτή και «καθαρή» ενέργεια