Σε απεργία προχώρησαν από χθες Κυριακή, για πρώτη φορά μετά από 30 χρόνια, οι λιμενεργάτες στο μεγαλύτερο λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων του Ηνωμένου Βασιλείου.
Περίπου 1.900 μέλη του συνδικάτου Unite στο Felixstowe στο Suffolk απεργούν για οκτώ ημέρες αντιδρώντας για τους μισθούς.
Η Unite ανακοίνωσε ότι τα μέλη της απέρριψαν μια προσφορά για αυξήσεις 7% από την Felixstowe Dock and Railway Company, τονίζοντας ότι είναι κάτω από το ποσοστό του πληθωρισμού.
Εκπρόσωπος του λιμανιού χαρακτήρισε την απεργία ήταν «απογοητευτική».
Διαβάστε επίσης – Maersk: Τα προβλήματα στις εφοδιαστικές αλυσίδες θα διαρκέσουν
Η προσφορά της εταιρείας
Περίπου 2.550 άτομα εργάζονται στο λιμάνι του Felixstowe – το πιο πολυσύχναστο λιμάνι της χώρας, διακινώντας περίπου το 48% του εμπορίου εμπορευματοκιβωτίων του Ηνωμένου Βασιλείου.
Οι απεργοί εργάτες περιλαμβάνουν οδηγούς γερανών, χειριστές μηχανών και πλοία που φορτώνουν και ξεφορτώνουν πλοία.
Ο εκπρόσωπος του λιμανιού, Paul Davey, είπε ότι η μέση αμοιβή για τους εργαζομένους στο Felixstowe ήταν 43.000 στερλίνες και στους υπαλλήλους είχε προσφερθεί αύξηση 7% συν μια εφάπαξ πληρωμή 500 στερλινών.
Διαβάστε επίσης: Βρετανία: Πόσο κοστίζει το σούπερ μάρκετ – «Στραγγαλίζει» τους πραγματικούς μισθούς ο πληθωρισμός
Και πρόσθεσε ότι η προσφορά αντιπροσωπεύει αύξηση μεταξύ 8,1% και 9,6%, ανάλογα με την κατηγορία εργαζομένων στο λιμάνι, τη στιγμή που η μέση αύξηση μισθού στη χώρα ήταν 5%.
Τα προβλήματα
«Έχουμε μια οικονομία που συρρικνώνεται, μπαίνουμε σε ύφεση… Νομίζω ότι είναι πράγματι μια πολύ δίκαιη προσφορά», είπε.
Μιλώντας στο πρόγραμμα Broadcasting House του BBC Radio 4 , πρόσθεσε ότι οι απεργίες ήταν μέρος της «εθνικής ατζέντας» της Unite.
«Εξυπηρετεί τον σκοπό τους να έχουν μια απεργία εδώ στο Felixstowe… Ξέρω ότι πολλοί από αυτούς [εργάτες] αισθάνονται ότι χρησιμοποιούνται ως πιόνια σε αυτό το παιχνίδι» τόνισε.
Ο μεγάλος ναυτιλιακός όμιλος Maersk προειδοποίησε ότι αναμένει η απεργία να προκαλέσει σοβαρή αναστάτωση με ορισμένα πλοία να καθυστερούν σημαντικά.
«Η απεργία θα προκαλέσει τεράστια αναστάτωση και θα επιφέρει αλυσιδωτές επιπτώσεις σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού του Ηνωμένου Βασιλείου, αλλά αυτή η διαμάχη είναι αποκλειστικά ευθύνη της επιχείρησης», δήλωσε στο Reuters ο Μπόμπι Μόρτον, επικεφαλής της ένωσης για τις αποβάθρες, προσθέτοντας ότι η εταιρεία είχε την ευκαιρία να κάνει στα μέλη μας μια δίκαιη προσφορά, αλλά επέλεξε να μην το κάνει.
Η εργοδότρια εταιρεία ανακοίνωσε πως θα θέσει σε εφαρμογή ένα σχέδιο έκτακτης ανάγκης προκειμένου να ελαχιστοποιήσει τον αντίκτυπο της απεργίας που διαρκέσει μέχρι τις 29 Αυγούστου
Latest News
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο από το ΤΑΙΠΕΔ «πέρασε» το ποσοστό 7,27%
Το ποσοστό 7,27% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ που ελέγχεται εμμέσως από το Ελληνικό Δημόσιο δεν μεταβάλλεται
Στην αντεπίθεση ο Σαββίδης – Αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ στα 28,8 ευρώ
Συνέχισε τις αγορές μετοχών του ΟΛΘ η Belterra συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη – Πως αποκωδικοποιούν αναλυτές τη νέα κίνηση στην δημόσια προσφορά των Dreyfus
Μάχες χαρακωμάτων στον ΟΛΘ; – Γιατί αγοράζει μετοχές και ο Σαββίδης
Το σήμα που έστειλε η πλευρά Σαββίδη στους μετόχους του ΟΛΘ - Ο πήχης των 27 ευρώ της δημόσιας πρότασης και η αντίδραση των Ντρέιφους
ΟΛΘ: Σε αγορές μετοχών μετά την Dreyfus προχωρά και η πλευρά Σαββίδη
Η Belterra αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ πάνω από την τιμή των 27 ευρώ ανά μετοχή που έχει προτείνει η Dreyfus στη δημόσια πρόταση
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση