Η United Maritime Corporation ανακοίνωσε την παραλαβή ενός ακόμα Aframax δεξαμενόπλοιου μεταφοράς αργού πετρελαίου. Το M/T Bluesea, όπως μετονομάστηκε, έχει χωρητικότητα 114.000 dwt τόνων και ναυπηγήθηκε το 2006 στην Νότια Κορέα. Ταυτόχρονα με την παράδοσή του εντάχθηκε σε διεθνές pool εμπορικής διαχείρισης Aframax τάνκερ.
Το M/T Bluesea είναι το δεύτερο από τον στόλο των τεσσάρων τάνκερ που απέκτησε η United τον Ιούλιο του 2022. Η εταιρεία αναμένεται να παραλάβει ένα LR2 τάνκερ εντός του Αυγούστου και ένα ακόμα τον Οκτώβριο.
«Ανοδικές οι προοπτικές του κλάδου των δεξαμενόπλοιων»
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι οι προοπτικές του κλάδου των δεξαμενόπλοιων είναι ανοδικές, υποστηριζόμενες τόσο από τη χαμηλή ανάπτυξη του στόλου όσο και την αυξημένη ζήτησή για αργό πετρέλαιο και παράγωγα αυτού. Αναμένουμε να παραλάβουμε τα δυο LR2 product tankers σύντομα, επεκτείνοντας τη βάση εσόδων μας και εδραιώνοντας την θέση της Εταιρείας στον χώρο των δεξαμενόπλοιων.
Διαβάστε ακόμα: Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου για την United Maritime
Υπενθυμίζεται ότι η United Maritime Corporation είναι ναυτιλιακή εταιρεία που ειδικεύεται στις διεθνείς θαλάσσιες μεταφορές. Με την παράδοση των νεοαποκτηθέντων πλοίων, ο στόλος της Εταιρείας θα αποτελείται από 2 Aframax δεξαμενόπλοια, 2 LR2 δεξαμενόπλοια και 1 Capesize πλοίο ξηρού φορτίου με συνολική μεταφορική ικανότητα 617,014 dwt τόνων περίπου.
Η United Maritime Corporation έχει κεντρικά γραφεία στην Γλυφάδα Αττικής και έδρα τα Marshall Islands. Οι μετοχές της εταιρείας διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο του Nasdaq Capital Market με τον κωδικό «USEA».
Latest News
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς
Στη «λίστα κυρώσεων» των ΗΠΑ η Cosco - Τι απαντούν οι Κινέζοι
Τι θα σημάνει για τα δεξαμενόπλοια και τους ναύλους η ένταξη της Cosco στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ για τις σχέσεις με τον κινεζικο στρατό
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Οι προτεραιότητες και οι στόχοι του υπουργείου Ναυτιλίας
Σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από σημαντικές προκλήσεις και δύσκολες γεωπολιτικές συγκυρίες, η ελληνική ναυτιλία παραμένει η ραχοκοκαλιά του διεθνούς εμπορίου
Οι νέες προκλήσεις για την ελληνική ναυτιλία
Η «πράσινη μετάβαση», οι επενδυτικές ανάγκες και η υιοθέτηση ρεαλιστικών λύσεων για τη βιωσιμότητα στην ελληνική και διεθνή ναυτιλία
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στις νέες ναυτιλιακές παραγγελίες
Η μεγαλύτερη αύξηση πραγματοποιήθηκε στα δεξαμενόπλοια, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στα LNG carriers