
Η United Maritime Corporation ανακοίνωσε την παραλαβή ενός ακόμα Aframax δεξαμενόπλοιου μεταφοράς αργού πετρελαίου. Το M/T Bluesea, όπως μετονομάστηκε, έχει χωρητικότητα 114.000 dwt τόνων και ναυπηγήθηκε το 2006 στην Νότια Κορέα. Ταυτόχρονα με την παράδοσή του εντάχθηκε σε διεθνές pool εμπορικής διαχείρισης Aframax τάνκερ.
Το M/T Bluesea είναι το δεύτερο από τον στόλο των τεσσάρων τάνκερ που απέκτησε η United τον Ιούλιο του 2022. Η εταιρεία αναμένεται να παραλάβει ένα LR2 τάνκερ εντός του Αυγούστου και ένα ακόμα τον Οκτώβριο.
«Ανοδικές οι προοπτικές του κλάδου των δεξαμενόπλοιων»
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι οι προοπτικές του κλάδου των δεξαμενόπλοιων είναι ανοδικές, υποστηριζόμενες τόσο από τη χαμηλή ανάπτυξη του στόλου όσο και την αυξημένη ζήτησή για αργό πετρέλαιο και παράγωγα αυτού. Αναμένουμε να παραλάβουμε τα δυο LR2 product tankers σύντομα, επεκτείνοντας τη βάση εσόδων μας και εδραιώνοντας την θέση της Εταιρείας στον χώρο των δεξαμενόπλοιων.
Διαβάστε ακόμα: Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου για την United Maritime
Υπενθυμίζεται ότι η United Maritime Corporation είναι ναυτιλιακή εταιρεία που ειδικεύεται στις διεθνείς θαλάσσιες μεταφορές. Με την παράδοση των νεοαποκτηθέντων πλοίων, ο στόλος της Εταιρείας θα αποτελείται από 2 Aframax δεξαμενόπλοια, 2 LR2 δεξαμενόπλοια και 1 Capesize πλοίο ξηρού φορτίου με συνολική μεταφορική ικανότητα 617,014 dwt τόνων περίπου.
Η United Maritime Corporation έχει κεντρικά γραφεία στην Γλυφάδα Αττικής και έδρα τα Marshall Islands. Οι μετοχές της εταιρείας διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο του Nasdaq Capital Market με τον κωδικό «USEA».


Latest News

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»