Κατά 39% είδαν να αυξάνονται οι αποδοχές τους το 2021 οι διευθυντές των εταιρειών που μετέχουν στον δείκτη FTSE-100 του Χρηματιστηρίου του Λονδίνου, δηλαδή των κορυφαίων σε κεφαλαιοποίηση εισηγμένων εταιρειών.

Έτσι, οι αμοιβές τους έφτασαν κατά μέσο όρο τα 3,4 εκατομμύρια στρελίνες σε ετήσια βάση, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε σήμερα.

Το 2020 τον υψηλότερο μισθό λάμβανε ο γενικός διευθυντής της φαρμακευτικής εταιρείας AstraZeneca, ο Πασκάλ Σοριό. Το 2021 ο καλύτερα αμειβόμενος είναι ο Σεμπαστιάν ντε Μοντεσίς, άλλος ένας Γάλλος, ο διευθυντής της μεταλλουργικής εταιρείας Endeavour, με ετήσιο μισθό που φτάνει τα 16,85 εκατομμύρια λίρες. Ο Σοριό έπεσε στη δεύτερη θέση, με 13,86 εκατομμύρια.

Η Έμμα Γουόλμσλι, η διευθύντρια της φαρμακευτικής εταιρείας GSK, είναι η καλύτερα αμειβόμενη γυναίκα, με μισθό 8,2 εκατομμυρίων λιρών.

Χάος

«Ο μέσος μισθός των γενικών διευθυντών είναι πλέον 109 φορές μεγαλύτερος από τον μέσο μισθό ενός εργαζόμενου», σύμφωνα με το ινστιτούτο προβληματισμού High Pay Centre και την ομοσπονδία των βρετανικών συνδικάτων TUC. Το 2019, πριν από την πανδημία, ο μισθός των διευθυντών ήταν 107 φορές υψηλότερος από εκείνον του μέσου εργαζόμενου.

Το 2020, εν μέσω της πανδημίας, ο μέσος μισθός των διευθυντών των εισηγμένων εταιρειών υποχώρησε κατά 17%.

Οι γυναίκες επικεφαλής των κορυφαίων σε κεφαλαιοποίηση εισηγμένων εταιρειών αυξήθηκαν από 7 το 2020 σε 9 πέρσι. Κατά μέσο όρο λαμβάνουν 3,01 εκατ. λίρες ετησίως, μισθό χαμηλότερο από εκείνον των ανδρών συναδέλφων τους (3,49 εκατ. λίρες).

«Κάθε ελπίδα ότι η πανδημία θα δημιουργούσε ένα νέο πνεύμα αλληλεγγύης (…) και θα μείωνε τις ανισότητες, εξανεμίστηκε εδώ και καιρό», σχολίασε το High Pay Centre στην ανακοίνωσή του.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Executive
Έρευνα Salesforce: Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι καταναλωτές από τα χρηματοοικονομικά ιδρύματα;
Executive |

Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι καταναλωτές από τα χρηματοοικονομικά ιδρύματα;

Η νέα έρευνα της Saleforce επιβεβαιώνει ότι η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών είναι πλέον σημαντικότερη από τις χρεώσεις και τα επιτόκια για τη διατήρηση των πελατών στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Salesforce: Το 93% των στελεχών πληροφορικής σχεδιάζει να εφαρμόσει AI Agents
Executive |

Το 93% των στελεχών πληροφορικής σχεδιάζει να εφαρμόσει AI Agents

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας της Salesforce δείχνουν ότι η αυξανόμενη ζήτηση στον τομέα της πληροφορικής δημιουργεί νέες ευκαιρίες για βελτίωση της αποδοτικότητας με χαμηλότερο κόστος, μέσω των ΑΙ Agents