Σε περισσότερους από 250.000 υπολογίζονται οι Έλληνες και ξένοι τουρίστες, που από το 2012 μέχρι και σήμερα, επέλεξαν τα ανοιχτού τύπου κόκκινα λεωφορεία της Thessaloniki Sightseeing για να γνωρίσουν την πόλη και τα πολυάριθμα μνημεία της, τα μουσεία και τις εκκλησίες της, μέσα σε μόλις…80 λεπτά. Αυτά επισημαίνει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η μία εκ των δύο ιδιοκτητριών της εταιρείας, Ιωάννα Τουλκερίδου, υπογραμμίζοντας ότι το 2019 καταγράφηκε ρεκόρ κίνησης, που δεν αποκλείεται να επαναληφθεί ή ακόμη και να ξεπεραστεί φέτος, «αν και το τι μέλλει γενέσθαι θα μπορεί να γνωστοποιηθεί με ασφάλεια στο τέλος της σεζόν, δηλαδή τον Δεκέμβριο».
Αυτό που φαίνεται ξεκάθαρα, σύμφωνα με την κ. Τουλκερίδου είναι ότι τις ημέρες αφίξεων κρουαζιερόπλοιων στη Θεσσαλονίκη, «καταγράφεται αυξημένη η κίνηση στα ανοιχτά τύπου κόκκινα λεωφορεία της Thessaloniki Sightseeing, όπως και σε όλη την αγορά», υπογραμμίζει χαρακτηριστικά.
Νούμερο ένα μεταξύ των χρηστών των κόκκινων λεωφορείων ανοιχτού τύπου της Thessaloniki Sightseeging είναι σύμφωνα με την κ. Τουλκερίδου οι Βαλκάνιοι και ακολουθούν οι Ισραηλίτες και Κεντροβορειοευρωπαίοι, ενώ οι μήνες με την υψηλότερη κίνηση είναι κατά τους μήνες από Ιούλιο μέχρι και Σεπτέμβριο.
«Αξέχαστη εμπειρία» σε…10 γλώσσες
Διαβάζοντας τα σχόλια των χρηστών στην ιστοσελίδα της εταιρείας, διαπιστώνεται ότι ακόμη και κάτοικοι της Θεσσαλονίκης, που ζουν και εργάζονται στην πόλη μια ζωή, κατάφεραν τελικά να γνωρίσουν την ιστορία της Νύμφης του Βορρά και να επισκεφθούν τα πολυάριθμα μνημεία της, όντας επιβιβαζόμενοι στα ανοιχτού τύπου κόκκινα λεωφορεία της Thessaloniki Sightseeing.
«Ζω και εργάζομαι στη Θεσσαλονίκη, αλλά ποτέ δεν είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα τα σημαντικότερα μνημεία της πόλης μας. Πραγματικά μια αξέχαστη εμπειρία», αναφέρει ο Γιώργος Κ. στην ιστοσελίδα της εταιρείας, ενώ ο Χάρης Μ. από την Καβάλα λέει χαρακτηριστικά ότι «με μια βόλτα είδαμε τα πάντα».
Στη πλειονότητά τους οι χρήστες των ανοιχτού τύπου κόκκινων λεωφορείων της εταιρείας χαρακτηρίζουν ως μια αξέχαστη εμπειρία την περιήγησή τους με αυτά, υπογραμμίζοντας την καθαριότητα εντός των οχημάτων και την ανταγωνιστική τιμή του εισιτηρίου συγκριτικά με την παροχή της ίδιας υπηρεσίας σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Επιπλέον, στην πλειοψηφία τους εξάρουν το σχολιασμό της ιστορίας της πόλης σε δέκα διαφορετικές γλώσσες (Αγγλικά, Ελληνικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ισπανικά, Σέρβικα, Ρουμάνικα, Ρώσικα, Εβραϊκά και Τούρκικα), αλλά και την ακρίβεια στα δρομολόγια, κάθε μισή ώρα, ενώ υπάρχουν και κάποιοι που δηλώνοντας μεν ικανοποιημένοι, συνιστούν περισσότερη ενημέρωση αναφορικά με τη σύγχρονη ιστορία της Θεσσαλονίκης.
Τέσσερα λεωφορεία συνδέουν τα αξιοθέατα και την ιστορία της πόλης
Η Thessaloniki Sightseeing λειτουργεί από τον Μάρτιο του 2012 και διαθέτει σήμερα τέσσερα ανοιχτά λεωφορεία περιήγησης χωρητικότητας περί των 250 ατόμων, με την κ.Τουλκερίδου να σημειώνει δε ότι «υπάρχουν σκέψεις εξέλιξης και αναβάθμισης της εταιρείας μας συνεχώς».
Η εταιρεία προσφέρει την αποκλειστική υπηρεσία περιήγησης της πόλης, από τον Μάρτιο μέχρι τον Δεκέμβριο κάθε χρόνο, με ακουστικό σχολιασμό. Η εκτέλεση των δρομολογίων γίνεται καθημερινά από τις 10 το πρωί, με αφετηρία και τερματισμό τον Λευκό Πύργο. Οι στάσεις που πραγματοποιούνται είναι επτά : Αρχαιολογικό Μουσείο, Αγίας Σοφίας, Άγιος Δημήτριος, Βυζαντινά Κάστρα, Ροτόντα-Καμάρα, Πλατεία Αριστοτέλους και Λιμάνι Θεσσαλονίκης.
Η συχνότητα του δρομολογίου γίνεται ανά 30΄-40΄ λεπτά, ανάλογα με τον μήνα και η τιμή του εισιτηρίου, με την ισχύ του για ένα 24ωρο να ανέρχεται στα 13 ευρώ για τους ενήλικες και οκτώ ευρώ για τα παιδιά από πέντε έως και 14 χρόνων, ενώ υπάρχει δυνατότητα οικογενειακού πακέτου στα 30 ευρώ. Οι επιβαίνοντες στα κόκκινα λεωφορεία ανοιχτού τύπου της εταιρείας έχουν τη δυνατότητα του Hop On-Hop Off, που σημαίνει ότι καθένας μπορεί να κατέβει σε όποια από τις στάσεις επιθυμεί να να θαυμάσει από κοντά τα κυριότερα αξιοθέατα της πόλης.
«Εκμεταλλευτείτε τη δυνατότητα του hop on-hop off που προσφέρουμε σε όλους τους επιβάτες μας και ανεβείτε όσες φορές και από όποια στάση εσείς θέλετε! Χωρίς καμιά επιπλέον επιβάρυνση, μπορείτε να κατεβείτε και να απολαύσετε το αξιοθέατο που σας ενδιαφέρει βγάζοντας φωτογραφίες και μαθαίνοντας περισσότερα για το συγκεκριμένο σημείο, ενώ μπορείτε να συνεχίσετε την περιήγησή σας με το επόμενο δρομολόγιο», καλεί τουρίστες και επισκέπτες της πόλης η κ. Τουλκερίδου.
«Είναι το μεταφορικό μέσο των επισκεπτών της πόλης τα κόκκινα λεωφορεία, όπως μας λένε οι ίδιοι χαρακτηριστικά, και μας γεμίζει με χαρά που ανταποκρινόμαστε τις προσδοκίες τους», σημειώνει η κ. Τουλκερίδου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση - Ποιο αεροδρόμιο αναδείχθηκε «πρωταθλητής» [πίνακες]
Εντυπωσιακά κινείται η επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια σύμφωνα με τα στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
Σε Μύκονο και Κάρπαθο οι επόμενες «στάσεις» της Hilton - Το σχέδιο επέκτασης
Οι νέες συμφωνίες franchise σε Ελλάδα, Πορτογαλία και Κροατία υπογραμμίζουν τη δέσμευση της Hilton για περαιτέρω ανάπτυξη στην Ευρωπαϊκή αγορά των resorts.
Έρχονται αυστηρές προδιαγραφές για τα Airbnb - Η ρύθμιση «κλειδί» και η ανατροπή στις μισθώσεις
Οι παρεμβάσεις του σχεδίου νόμου αφορούν στα καταλύματα τύπου Airbnb και όχι τους κοινόχρηστους χώρους
Αντιδρούν οι ξενοδόχοι στο ενδεχόμενο αύξησης στα τέλη παρεπιδημούντων
Οι ξενοδόχοι υπενθυμίζουν σε όλους πως η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας της Αττικής
«Κλείδωσε» το ρεκόρ στον τουρισμό - Πόσοι ήρθαν τον Σεπτέμβριο, πόσες ημέρες έμειναν [γραφήματα]
Ο τουρισμός συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία - Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Η ακρίβεια «πλήγωσε» Μύκονο και Σαντορίνη - Απώλειες για καταλύματα και εστίαση
Σαντορίνη και Μύκονος κατέγραψαν απώλειες στον τουρισμό τους καλοκαιρινούς μήνες - Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης