Υψηλές πληρότητες και ελάχιστα κενά δωμάτια για το διάστημα λειτουργίας της 86ης Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης, είναι η εικόνα που καταγράφεται από τώρα στα ξενοδοχεία της πόλης, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ‘Ενωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Ανδρέα Μανδρίνο.
‘Οπως είπε ο κ.Μανδρίνος σε συνέντευξή του στο ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ – ΜΠΕ «Πρακτορείο 104,9Fm» τα ξενοδοχεία καταγράφουν ιδιαίτερα υψηλές πληρότητες για την περίοδο 10 – 18 Σεπτεμβρίου, δεδομένου ότι στην πόλη για τον επόμενο μήνα υπάρχουν προκρατήσεις και από επισκέπτες που συνεχίζουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές.
«Θα είναι καλή η περίοδος της ΔΕΘ, όπως καλός θα είναι και όλος ο Σεπτέμβριος. Υπάρχουν ήδη προκρατήσεις, όχι μόνο για το διάστημα λειτουργίας της Έκθεσης, αλλά και από ανθρώπους που είναι ακόμη σε διακοπές. Στα ξενοδοχεία της πόλης καταγράφονται ιδιαίτερα υψηλές πληρότητες και τα κενά δωμάτια είναι ελάχιστα», είπε ο κ.Μανδρίνος.
Πρόσθεσε, ωστόσο, πως «η πόλη έχει τις κλίνες για να καλύψει τον κόσμο. Υπάρχουν καταλύματα, αλλά και η βραχυχρόνια μίσθωση που θα καλύψουν όλους τους επισκέπτες. Δε θα μείνει κάποιος χωρίς κατάλυμα. Ωστόσο, στα ξενοδοχεία είναι πολύ υψηλή η πληρότητα. Κι αν κάποιος δεν βρει δωμάτιο σε κάποιο κεντρικό σημείο, θα μείνει στις παρυφές της Θεσσαλονίκης».
Διαβάστε επίσης – Θεσσαλονίκη: Διακόσιες πενήντα χιλιάδες τουρίστες ανέβηκαν στα κόκκινα λεωφορεία
Αισιόδοξα τα μηνύματα
Ο κ.Μανδρίνος είπε πως μέχρι τις αρχές Οκτωβρίου τα μηνύματα είναι αισιόδοξα για την τουριστική κίνηση, εκφράζοντας παράλληλα την αγωνία τι θα συμβεί την περίοδο από τον Νοέμβριο έως και τον Μάρτιο λόγω της αύξησης του ενεργειακού κόστους.
Αναφορικά με τους καλοκαιρινούς μήνες ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης υπoγράμμισε ότι η πόλη «κινήθηκε πολύ καλύτερα από τα προηγούμενα χρόνια της πανδημίας, όμως δεν κατορθώσαμε να φτάσουμε στα επίπεδα του 2019. Είναι θετικά τα μηνύματα, καθώς υπήρξε αρχικά ο φόβος λόγω του πολέμου. Η Θεσσαλονίκη κατόρθωσε να πάρει ένα σοβαρό μερίδιο κυρίως από οδικό τουρισμό, γιατί μετά τον κορονοϊό έχουμε μειωμένες αεροπορικές συνδέσεις».
«Τα στοιχεία όλων των ελληνικών αεροδρομίων έχουν θετικό πρόσημο σε σχέση με το 2019, όμως η Θεσσαλονίκη δεν έχει. Η ζήτηση είναι μικρότερη. Τα λόγια είναι εύκολα, τα νούμερα όμως δείχνουν την πραγματικότητα», είπε ο κ.Μανδρίνος, τονίζοντας πως η Θεσσαλονίκη «πρέπει να ανεβάσει επίπεδο και να πάρει επισκέπτες με μεγαλύτερη οικονομική δυνατότητα».
Latest News
Λίφτινγκ 20 εκατ. σε «Athens Crowne Plaza» και «Holiday Inn» - Και νέο ξενοδοχείο από την οικογένεια Μουσαμά
Στον ΟΤ μιλά ο Απόστολος Μουσαμάς για το Athens Crowne Plaza αλλά και για τα σχέδια για νέα μονάδα
Ποιους τουρίστες μαγνητίζει η Ευρώπη - Το top5 των χωρών [γραφήματα]
Ο τουρισμός αναμένεται να ξεπεράσει τα ρεκόρ του 2019 σε ορισμένους από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς της Ευρώπης
Ανοίγει φτερά για νέες αγορές o Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών
Στο πρώτο δεκαμήνο η επιβατική κίνηση στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών ανήλθε σε 27,5 εκατομμύρια επιβάτες, αυξημένη κατά 12,9% σε σχέση με το 2023
Ανάσα για την Αθήνα ο Μαραθώνιος - Γίνεται σταδιακά city break προορισμός
Ο 41ος Αυθεντικός Μαραθώνιος που διοργανώνει ο ΣΕΓΑΣ φέρνει ώθηση στον τουρισμό της πρωτεύουσας
Από την Ρόδο έως την Κέρκυρα - «Αλλάζουν πίστα» οι μαρίνες με επενδύσεις άνω των 500 εκατ.
Ριζικό λίφτινγκ στις υποδομές που διαθέτουν οι μαρίνες σε κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς της χώρας - Τα σχέδια για Ρόδο, Κέρκυρα, Άγιο Κοσμά και Πύλο
Ποιο είναι το ελληνικό επιτραπέζιο που γίνεται το Νο1 σουβενίρ της Μάλτας
Το παιχνίδι παρουσιάστηκε επίσημα και στην πρεσβεία της Μάλτας στην Αθήνα
ΕΟΤ: Η Ελλάδα τιμώμενη χώρα στη διεθνή έκθεση τουρισμού του Λονδίνου
Προβολή της ελληνικής γαστρονομίας και της εναλλακτικής Ελλάδας
Ισχυρή ζήτηση για Ελλάδα δείχνει η τουριστική έκθεση WTM από το Λονδίνο
Ο τουρισμός κερδίζει το στοίχημα στην Ελλάδα, τονίζει ο πρόεδρος της ΠΟΞ σχολιάζοντας τα μηνύματα από την έκθεση World Travel Market
Για πρώτη φορά χειμερινές κρουαζιέρες από τον Πειραιά φέρνει η MSC Cruises
Η κίνηση για τη χειμερινή κρουαζιέρα εντάσσεται και στην στρατηγική της εταιρείας για επιμήκυνση της παραδοσιακής περιόδου
Ολικό rebranding, δύο νέα ξενοδοχεία και στο βάθος Marriott για την Atlantica Hotels & Resorts
Ο όμιλος Atlantica Hotels & Resorts έχει 50 ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Κύπρο - Συνεργάζεται με τον μεγαλύτερο tour operator την Tui