
Με δύο νέα καταστήματα σε Σαλαμίνα και Βέροια, τα οποία εγκαινιάζει την Τετάρτη 31 Αυγούστου, η διεθνής αλυσίδα από τη Δανία JYSK διευρύνει την παρουσία στης στην ελληνική αγορά. Η JYSK διαθέτει πλέον 54 φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα αλλά και το ηλεκτρονικό κατάστημα JYSK.gr, λίγες μέρες πριν από τη συμπλήρωση επτά χρόνων λειτουργίας της στην Ελλάδα.
Τα επτά χρόνια παρουσίας
Η JYSK άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Αθήνα τον Σεπτέμβριο του 2015. Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, τα πρώτα βήματα της JYSK στην Ελλάδα συνέπεσαν με μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για την οικονομία της χώρας μας ενώ στα επτά χρόνια που μεσολάβησαν έως σήμερα προέκυψαν πολλές ακόμα δυσκολίες με πιο πρόσφατες αυτές της πανδημίας και των συνεχόμενων lockdowns αλλά και της ενεργειακής κρίσης. Παρόλα αυτά το πλάνο ανάπτυξης της JYSK έτρεξε χωρίς καθυστέρηση κι έτσι μετά από το άνοιγμα των δύο νέων καταστημάτων σε Σαλαμίνα και Βέροια το δίκτυο της JYSK θα αριθμεί πλέον 54 φυσικά καταστήματα στη χώρα μας. Παράλληλα λειτουργεί με μεγάλη επιτυχία το ηλεκτρονικό κατάστημα JYSK.gr που αποτέλεσε σημαντικό πυλώνα ανάπτυξης τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας και συνεχίζει να συμμετέχει με ποσοστό άνω του 10% στο συνολικό τζίρο της εταιρείας.
Διαβάστε επίσης: JYSK: Εγκαίνια σε Ζάκυνθο και Χαλκιδική
Το πλάνο
Η ανάπτυξη του δικτύου της JYSK δεν σταματάει καθώς το πλάνο της διεθνούς αλυσίδας από τη Δανία με όλα τα είδη για το σπίτι και τον ύπνο προβλέπει ένα πανελλαδικό δίκτυο με πάνω από 70 καταστήματα. Ταυτόχρονα με το άνοιγμα νέων καταστημάτων η JYSK προχωράει στη ανακαίνιση όλων των καταστημάτων που άνοιξαν πριν το 2018 με βάση το νέο concept που εφαρμόζει παγκοσμίως.
Σύμφωνα με τον Sandor Szimeiszter, Country Manager JYSK Ελλάδας, Ουγγαρίας και Αυστρίας: «Τα εγκαίνια των δύο νέων καταστημάτων μας σε Σαλαμίνα και Βέροια αποτελούν τον καλύτερο τρόπο για να γιορτάσουμε το τέλος μιας ακόμα πολύ επιτυχημένης οικονομικής χρονιάς. Το νέο οικονομικό έτος που αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου θα ξεκινήσει με όλο τον οργανισμό σε εγρήγορση για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου μας και προσπάθεια για βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας των πελατών μας, είτε επιλέξουν να κάνουν τις αγορές τους σε ένα από τα καταστήματά μας, είτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα JYSK.gr».


Latest News

Αktor: Στα 32,4 εκατ. ευρώ το Enterpise Value (EV) της Sun Force One
Η AKTOR Ανανεώσιμες θα καταβάλει ως ίδια συμμετοχή για την αγορά του 51% της Sun Force One το ποσό των 4,1 εκ. ευρώ περίπου

Αρίστος Δοξιάδης: Ένας επενδυτής των start ups αναλαμβάνει την Έρευνα και Ανάπτυξη
Ο Αρίστος Δοξιάδης είναι συνεργάτης στη Big Pi, μια εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων που επενδύει στην Ελλάδα και υποστηρίζει τη φιλόδοξη καινοτομία

Οκτώ νέα αεροσκάφη στο στόλο της Aegean
Προσθέτει 8 νέα αεροσκάφη Airbus A321 - Έφτασε τα 58 στο σύνολο

Εξαφανίζονται τα εκπτωτικά stickers από τα σούπερ μάρκετ - Πώς γίνονται οι προσφορές
Πώς θα αποφύγουμε τις προσφορές «μαϊμού» - Τι λένε προμηθευτές και εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ

Πώς οι τράπεζες θα μειώσουν και άλλο τα «κόκκινα δάνεια» - Το ιστορικό ρεκόρ
Κάτω από 5 δισ. ευρώ τα κόκκινα δάνεια στις τέσσερις συστημικές τράπεζες - Πότε θα επιτύχουν την απόλυτη σύγκλιση με το μέσο ευρωπαϊκό όρο

Στα 17,4 τρισ. θα εκτοξευθούν οι συναλλαγές μέσω κινητών - Τι δείχνει μελέτη
Η αξία των πληρωμών με εικονικές κάρτες, θα αυξηθεί κατά 235% έως το 2029 και θα ανέλθει στα 17,4 τρισεκατομμύρια δολάρια

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαφοροποίηση των ελληνικών προϊόντων
Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγές στην Αμερική συζήτησαν οι ομιλητές του πάνελ - «Ενίσχυση εξαγωγών στις ΗΠΑ – Ευκαιρίες και Προκλήσεις» - στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης

BriQ Properties: Πώληση δύο ακινήτων στον Πύργο Αθηνών έναντι 4,23 εκατ.
Τα συγκεκριμένα ακίνητα είναι πλήρως μισθωμένα και είχαν εκτιμηθεί με συνολική αξία 4,15 εκατ. ευρώ

Frigoglass: Σύναψη σύμβασης δανείου με Kar-Tess Holding – Οι όροι
Η Kar-Tess είναι μέτοχος της εισηγμένης, ελέγχοντας τo 48,39%

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025