Στα 167,3 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα καθαρά κέρδη του ΟΠΑΠ, το πρώτο εξάμηνο του 2022, από 78,9 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του περασμένου έτους, σημειώνοντας αύξηση 111,9% σε ετήσια βάση (ή αύξηση 188,2% σε επαναλαμβανόμενη βάση). Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, τα καθαρά κέρδη το β’ τρίμηνο ’22 ανήλθαν σε 79,0 εκατ. ευρώ (β’ τρίμηνο ’21: 70,3 εκατ. ευρώ), αυξημένα κατά 12,4% (ή αυξημένα κατά 37,9% σε επαναλαμβανόμενη βάση).
Διαβάστε επίσης – ΟΠΑΠ: Επιστροφή κεφαλαίου 0,9 ευρώ ανά μετοχή
Ο ΟΠΑΠ επισημαίνει επίσης ότι πληθωριστικές πιέσεις επηρεάζουν αρνητικά τις δαπάνες των πελατών, με τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών να αποδεικνύεται ανθεκτικός σε σχέση με την υπόλοιπη ελληνική αγορά λιανικής και ειδικότερα έναντι του κλάδου των ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων.
ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΠΑΠ
Τα αποτελέσματα εξαμήνου
- Καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) α’ εξαμήνου 2022 στα €899,3εκ. έναντι €570,1εκ. το α’ εξάμηνο 2021, αυξημένα κατά 57,7% ως αποτέλεσμα της πλήρους λειτουργίας των καταστημάτων μας καθ’ όλη τη διάρκεια του 2022 και της ισχυρής ζήτησης, παρά την συνολικά ασθενέστερη καταναλωτική δυναμική. Τα GGR στο β’ τρίμηνο 2022 ανήλθαν σε €442,1εκ., αυξημένα κατά 11,7% σε ετήσια βάση, αντικατοπτρίζοντας την ισχυρή απόδοση των retail δραστηριοτήτων μας (έναντι της μειωμένης εμπορικής δραστηριότητας το β’ τρίμηνο 2021 λόγω των lockdown που είχαν επιβληθεί), καθώς και την αυξημένη συνεισφορά του online.
- Το μικτό κέρδος (από παιχνίδια) το α’ εξάμηνο 2022 αυξήθηκε κατά 64,5% σε ετήσια βάση και διαμορφώθηκε σε €370,2εκ. (α’ εξάμηνο 2021: €225,1εκ.), εξαιτίας της αύξησης του GGR σε συνδυασμό με υψηλότερα περιθώρια κέρδους. Το β’ τρίμηνο 2022 το μικτό κέρδος (από παιχνίδια) διαμορφώθηκε σε €181,2εκ. (β’ τρίμηνο 2021: €161,7εκ.) αυξημένο κατά 12,0%.
- Κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) το α’ εξάμηνο 2022 υψηλότερα κατά 63,9% στα €335,7εκ. (α’ εξάμηνο ’21: €204,8εκ.) ή αυξημένα κατά 80,5% σε επαναλαμβανόμενη βάση, ενισχυμένα επίσης και από τα έσοδα που σχετίζονται με την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης. Τα EBITDA στο β’ τρίμηνο 2022 ανήλθαν σε €166,9εκ. (β’ τρίμηνο ’21: €143,5εκ.), αυξημένα κατά 16,3% ή αυξημένα κατά 19,2% σε επαναλαμβανόμενη βάση λόγω των αυξημένων εσόδων και των βελτιωμένων περιθωρίων κέρδους.
- Λειτουργικά έξοδα α’ εξαμήνου 2022 στα €171,9εκ. έναντι €151,4εκ. το α’ εξάμηνο 2021, αυξημένα κατά 13,5% σε ετήσια βάση προκειμένου να υποστηριχθεί η πλήρης λειτουργία των καταστημάτων, ενώ τα λειτουργικά έξοδα β’ τριμήνου 2022 ανήλθαν σε €83,3εκ. μειωμένα κατά 4,9% σε ετήσια βάση. Σε συγκρίσιμη βάση, μη συμπεριλαμβάνοντας έκτακτα κονδύλια, το α’ εξάμηνο 2022 τα λειτουργικά έξοδα αυξήθηκαν κατά 8,7% σε ετήσια βάση, ενώ το β’ τρίμηνο ’22 μειώθηκαν κατά 4,8% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
- Tα καθαρά κέρδη το α’ εξάμηνο 2022 διαμορφώθηκαν στα €167,3εκ. (α’ εξάμηνο ’21: €78,9εκ.) σημειώνοντας αύξηση 111,9% σε ετήσια βάση (ή αύξηση 188,2% σε επαναλαμβανόμενη βάση). Τα καθαρά κέρδη το β’ τρίμηνο ’22 ανήλθαν σε €79,0εκ. (β’ τρίμηνο ’21: €70,3εκ.), αυξημένα κατά 12,4% (ή αυξημένα κατά 37,9% σε επαναλαμβανόμενη βάση).
- Ισχυρή ταμειακή θέση, με καθαρό δανεισμό στα €26,3εκ., και δείκτη Καθαρού Δανεισμού/LTM EBITDA στο 0,04x (0,1x συμπεριλαμβανομένων των μισθώσεων).
- Οι πληθωριστικές πιέσεις επηρεάζουν αρνητικά τις δαπάνες των πελατών, με τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών να αποδεικνύεται ανθεκτικός σε σχέση με την υπόλοιπη ελληνική αγορά λιανικής και ειδικότερα έναντι του κλάδου των ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων.
- €0,30 προμέρισμα χρήσης 2022 (3x υψηλότερο σε σχέση με το προμέρισμα 2021) υπό την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου, με δικαίωμα επανεπένδυσης σε μετοχές
Latest News
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων
Ποιες εταιρείες επενδύουν στην απολιγνιτοποίηση - Τα 6 μεγάλα projects
Έργα συνολικού προϋπολογισμού 141,558 εκατ. ευρώ πραγματοποιούνται από 6 μεγάλες εταιρείες στις περιοχές όπου συνέβη η απολιγνιτοποίηση
Νέος γύρος συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ - Τα χαμηλά κέρδη και τα μέτρα για τις τιμές
Τι «βλέπει» ο Αριστοτέλης Παντελιάδης για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ - Γιατί δεν θα επιστρέψουν ποτέ εκεί που ήταν στα προ τριετίας
Restart για την Electrolux με νέα δομή και νέα προϊόντα – Οι στόχοι
Η... 105 ετών Electrolux τον τελευταίο χρόνο ολοκλήρωσε την αναδόμηση και τον προσανατολισμό της - Οι αλλαγές που έγιναν σε επίπεδο ελληνικής αγοράς