Κέρδη για το δεύτερο τρίμηνο του έτους ύψους 12,2 εκατ. δολ. αυξημένα κατά 651% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, ανακοίνωσε η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία StealthGas με επικεφαλής τον κ. Χάρη Βαφειά. Στο πρώτο εξάμηνο τα κέρδη ανήλθαν στα 19,8 εκατ. δολ. έναντι 2,3 εκατ. δολ. το ίδιο διάστημα πέρυσι. Σημαντικό μέρος των κερδών προέρχεται από τις επενδύσεις.
Παράλληλα, τον Ιούλιο του 2022, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται αποκλειστικά στη διαχείριση πλοίων μεταφοράς υγραερίου (LPG) συνήψε συμφωνία με ένα συνδεδεμένο μέρος για την απόκτηση δύο νεότευκτων μεσαίου μεγέθους πλοίων μεταφοράς αερίου 40.000 κυβικών μέτρων το κάθε ένα έναντι δαπάνης περίπου 117 εκατομμυρίων δολαρίων.
Τα πλοία είναι υπό ναυπήγηση στην Κορέα και αναμένεται να παραδοθούν το τρίτο και τέταρτο τρίμηνο του 2023 αντίστοιχα. Η Εταιρεία αναμένει να χρηματοδοτήσει την απόκτηση αυτών των δύο πλοίων από τα υπάρχοντα μετρητά της και μια νέα τραπεζική διευκόλυνση. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου της StealthGas, Michael Jolliffe, τα αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου της StelathGas η οποία διαθέτει ένα στόλο από 40 LPG carriers, είναι τα καλύτερα της τελευταίας δεκαετίας.
Latest News
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς
Στη «λίστα κυρώσεων» των ΗΠΑ η Cosco - Τι απαντούν οι Κινέζοι
Τι θα σημάνει για τα δεξαμενόπλοια και τους ναύλους η ένταξη της Cosco στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ για τις σχέσεις με τον κινεζικο στρατό
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Οι προτεραιότητες και οι στόχοι του υπουργείου Ναυτιλίας
Σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από σημαντικές προκλήσεις και δύσκολες γεωπολιτικές συγκυρίες, η ελληνική ναυτιλία παραμένει η ραχοκοκαλιά του διεθνούς εμπορίου
Οι νέες προκλήσεις για την ελληνική ναυτιλία
Η «πράσινη μετάβαση», οι επενδυτικές ανάγκες και η υιοθέτηση ρεαλιστικών λύσεων για τη βιωσιμότητα στην ελληνική και διεθνή ναυτιλία
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στις νέες ναυτιλιακές παραγγελίες
Η μεγαλύτερη αύξηση πραγματοποιήθηκε στα δεξαμενόπλοια, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στα LNG carriers
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Στα 2 τρισ. η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου – Οι παραγγελίες για πλοία με εναλλακτικά καύσιμα
Στη ναυτιλία, η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου αυξήθηκε στα 2 τρισ. δολ. από 1,2 τρισ. δολά το 2020