![US Open: Έκρηξη ζήτησης για τα premium πακέτα εισιτηρίων από την ελίτ – Μακριά από τα γήπεδα η ύφεση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/USOpen.jpg)
Η σημερινή πρεμιέρα του US Open (μέχρι και τις 11 Σεπτεμβρίου) βρίσκει το κοινό να αδημονεί για την επιστροφή στα γήπεδα. Το ενδιαφέρον από τους φαν του τένις είναι τεράστιο, ειδικά μετά την απόφαση της Σερένα Γουίλιαμς να «κλείσει» εδώ την πολύχρονη καριέρα της και αποτυπώνεται στη ζήτηση των εισιτηρίων που εκτινάσσει τις τιμές στα ύψη.
Καταρχάς οι περισσότεροι αγώνες της διοργάνωσης είναι ήδη sold out. Μόνο στις 9 Αυγούστου, ανήμερα της ανακοίνωσης της αποχώρησης της Γουίλιαμς, η αμερικανική ομοσπονδία τένις πούλησε πάνω από 16.500 εισιτήρια, ήτοι πάνω από όσα είχε πουλήσει συνολικά το αμέσως προηγούμενο επταήμερο. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως στις πλατφόρμες της δευτερογενούς αγοράς μεταπώλησης εισιτηρίων οι τιμές είναι ήδη υπερδιπλάσιες.
Διαβάστε επίσης: Η “χρυσή” δεκάδα του τένις, σύμφωνα με το Forbes
Αρκεί να αναφέρουμε πως, σύμφωνα με την TicketIQ, η τιμή ενός απλού εισιτηρίου για τον τελικό γυναικών, στη δευτερογενή αγορά, κόστιζε το 2011 λίγο κάτω από τα 400 δολάρια και σήμερα πλησιάζει τα 1.100 δολάρια.
It’s time. #USOpen pic.twitter.com/ZWlvWSMQZH
— US Open Tennis (@usopen) August 26, 2022
Τα premium πακέτα
Βέβαια, τα μεγαλύτερα νούμερα εντοπίζονται στα premium πακέτα εισιτηρίων που συνδυάζουν τις καλύτερες θέσεις στις εξέδρες (courtside), ήτοι πίσω ή στο πλάι των παικτών, μαζί με υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Μεταξύ αυτών, η μετάβαση στο γήπεδο με λιμουζίνα και οδηγό, εκλεκτά σνακ (με δημοφιλέστερα τα κοκτέιλ γαρίδας) και ποτά, καθώς και ελιτίστικα δείπνα, τα οποία έχουν μεγάλη ζήτηση από επιχειρηματίες, οι οποίοι θέλουν να συνδυάσουν το δημοφιλές άθλημα με φωταγραφικά ενσταντανέ και… business με συναδέλφους ή και πελάτες τους.
![](http://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/UsOpen2-600x360.jpg)
Στο πακέτο, εξάλλου, περιλαμβάνονται και μοναδικά φωτογραφίες μαζί με τα κύπελλα του τουρνουά, ενώ κάποια από τα δείπνα μπορεί να περιλαμβάνουν και κατ’ ιδίαν συναντήσεις με πρώην πρωταθλητές.
Τα καλύτερα εισιτήρια
Τα courtside εισιτήρια, δεν είναι μόνο λίγα αλλά και δυσεύρετα, με τις τιμές να ξεπερνούν συνήθως τα 10.000 δολάρια. Είναι, άλλωστε, διαθέσιμα μόνο μέσα από το πρόγραμμα «Courtside Premier».
Τα εισιτήρια αυτά για τον τελικό των γυναικών κυμαίνονται στα 8.100 δολάρια, αλλά δεν αποκλείεται να αυξηθούν, ειδικά στη δευτερογενή αγορά, αν το τελικό ζευγάρι έχει κάποια… έκπληξη. Όπως για παράδειγμα το να καταφέρει, από θαύμα, η Σερένα Γουίλιαμς να φτάσει στον τελικό.
Οι καλές θέσεις-πακέτα για τον τελικό των ανδρών κινούνται ακόμη πιο ψηλά, φτάνοντας έως και τα 16.200 δολάρια, ήτοι δηλαδή σχεδόν στα διπλάσια επίπεδα.
«Είναι εκπληκτικό πόσο μεγάλη ζήτηση υπάρχει για αυτού του είδους τα προϊόντα, χρειάστηκε να προσαρμοστούμε και να εξελιχτούμε με βάση τη ζήτηση που υπήρχε» σχολίασε χαρακτηριστικά σε συνέντευξη της στο Bloomberg, η Κίρστεν Κόριο, chief commercial officer της US Tennis Assocation.
Έκρηξη δαπανών κόντρα στο υφεσιακό κλίμα
Αναλυτές σχολιάζουν πως η περίπτωση των τεράστιων ποσών που θα δαπανηθούν στο πλαίσιο του US Open είναι ενδεικτικό της υψηλής ανθεκτικότητας που έχει ο κλάδος των δαπανών για είδη και υπηρεσίες πολυτελείας στη χώρα, κόντρα στην εκτίναξη του πληθωρισμού και του κόστους ζωής και της ανησυχίας για την επιβράδυνση της αμερικανικής οικονομίας.
Η πανδημία και τα υψηλά κέρδη των επιχειρήσεων, που μοίρασαν μπόνους στα στελέχη και μερίσματα στους μετόχους, έχει αφήσει την ελίτ με τη διάθεση να… περάσει καλά και βέβαια να ξοδέψει!
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Scoreplay: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο επενδύει στην εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/11/giannis-antetokounmpo-sits-steps-600x337.jpg)
Νέο «χτύπημα» από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο - Επενδύει σε εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο
Η τεχνολογία της ScorePlay χρησιμοποιείται από περισσότερους από 200 αθλητικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο
![Deloitte: Οι είκοσι ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/france-football1-600x442.jpg)
Οι 20 ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα - Η έκθεση της Deloitte [πίνακας]
Η Ρεάλ Μαδρίτης πέτυχε ένα νέο ορόσημο, καθώς γίνεται ο πρώτος ποδοσφαιρικός σύλλογος που καταγράφει έσοδα 1 δισ. ευρώ σε μία μόνο αγωνιστική περίοδo
![Netflix: Δίνει νέα πνοή σε κλασικές συνταγές της τηλεόρασης του ’50](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/04/NETFLIX_EXT-600x450.jpg)
Κάντο όπως η τηλεόραση του '50 - Τι επιλέγει το Netflix
Το Netflix επενδύσει σε ζωντανές μεταδόσεις και talk show για να ενισχύσει τα νέα διαφημιστικά εγχειρήματά της
![Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/brighton-600x339.jpg)
Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας
«Σπάει» όλα τα κοντέρ η μεταγραφή του Στέφανου Τζίμα στην Μπράιτον, καθώς μπήκε στο Top15 με τις πιο ακριβές μεταγραφές της φετινής χειμερινής μεταγραφικής περιόδου
![Champions League: Είναι δίκαιη η league phase;](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/UEFA-1.jpg)
Είναι δίκαιη η league phase του Champions League;
Ο υπερυπολογιστής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ερεύνησε κατά πόσο είναι δίκαιο το σύστημα της league phase του Champions League
![Decathlon: Πώς ο γαλλικός κολοσσός έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/michel-leclercq-600x379.png)
Πώς η Decathlon έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών
H Decathlon δεν αποζητά την προσοχή, δεν χρηματοδοτεί μεγάλες αθλητικές ομάδες, δεν διαθέτει φανταχτερό μάρκετινγκ και δεν ψάχνεται για αναγνώριση όπως η Adidas ή η Under Armour
![Τσέλσι: Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στο ποδόσφαιρο γυναικών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ΡΤΗΤΡΡΤΓ-600x393.jpg)
Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής από την Τσέλσι
Η Τσέλσι ολοκλήρωσε την απόκτηση της Ναόμι Γκίρμα από την Σαν Ντιέγκο Γουέιβς σε ποσό που έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στην ιστορία του ποδοσφαίρου γυναικών