
Την εξαγορά κατά 100% της Σαπωνοποιίας «Αρκάδι» ανακοίνωσε η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, εταιρεία που δραστηριοποιείται στην αγορά προσωπικής φροντίδας.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, τονίζεται πως «με τη συμφωνία αυτή, που είναι πλήρως ευθυγραμμισμένη με τη φιλοσοφία και την επιχειρηματική στρατηγική της, η Παπουτσάνης εισέρχεται στις αγορές φροντίδας ρούχων και καθαριστικών γενικής χρήσεως, ενδυναμώνοντας ταυτόχρονα το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο και την παρουσία της στην ελληνική αγορά».
Διαβάστε επίσης: Η ξενοδοχειακή αγορά ανέβασε τον τζίρο της Παπαπουτσάνης 39% το α’ εξάμηνο
«Ιστορικό βήμα»
Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε σχετικά: «Με την απόκτηση της Σαπωνοποιίας “Αρκάδι” και κοινή αφετηρία την ελληνική ταυτότητα, την παράδοση, την καινοτομία και την άριστη ποιότητα των προϊόντων μας κάνουμε ένα ιστορικό βήμα στη μακροχρόνια ιστορία της Παπουτσάνης. Αξιοποιούμε την εμπειρία και την τεχνογνωσία μας σε νέες αγορές, ενισχύουμε την ήδη δυναμική πορεία μας, εφαρμόζοντας με συνέπεια την αναπτυξιακή στρατηγική μας».
Από την πλευρά της η κ. Μαρία Μαλικούτη, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Σαπωνοποιίας «Αρκάδι» τόνισε ότι: «Δύο από τις παλαιότερες και ιστορικές σαπωνοποιίες της χώρας με κοινές αρχές ενώνουν τις δυνάμεις τους. Η συμφωνία με την Παπουτσάνης, επιστέγασμα μιας ήδη μακροχρόνιας και εξαιρετικής συνεργασίας, έρχεται σε μια σημαντική στιγμή για το ΑΡΚΑΔΙ και ανοίγει νέες προοπτικές για περαιτέρω δυναμική ανάπτυξη στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, με κύριους άξονες τη βιωσιμότητα και την καινοτομία».
Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση «η Σαπωνοποιία «Αρκάδι» που ιδρύθηκε το 1946 διαθέτει την ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων ΑΡΚΑΔΙ για την καθαριότητα των ρούχων και του σπιτιού καθώς και για την ατομική φροντίδα με αγνά, φυσικά, vegan και διεθνώς πιστοποιημένα προϊόντα».


Latest News

Τα σινεμά που έγιναν σούπερ μάρκετ – Από το Μενίδι και την Καλλιθέα μέχρι τη Γλυφάδα και το Παγκράτι
Από κινηματογραφικές αίθουσες… σάλες με ράφια - Ποια σινεμά μετατράπηκαν σε καταστήματα Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, Lidl, My Market και Γαλαξίας

HELLENiQ ENERGY: Επεκτείνει τον Πολυχώρο Εκπαίδευσης Ευάλωτων Γυναικών του ΣΕΓΕ στη Θεσσαλονίκη
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας η HELLENiQ ENERGY ανέλαβε να ολοκληρώσει όλες τις απαιτούμενες εργασίες για την άρτια διαμόρφωση του Κέντρου Ενδυνάμωσης Γυναικών “WEHub - Female Empowerment Hub” που λειτουργεί ο Σύνδεσμος

Ημέρα της Γυναίκας: H Alpha Bank στηρίζει την ισότιμη συμμετοχή των γυναικών στην οικονομική ζωή
«Μαθήματα Οικονομίας», μια δράση ανοιχτή σε όλες τις γυναίκες

Viohalco: Οχυρωμένη στους δασμούς Τραμπ – Πώς ντύνει… με αλουμίνιο Porsche, Audi και BMW
Τα όπλα της Viohalco απέναντι στους δασμούς Τραμπ – Το κρυφό «διαμάντι» της Βουλγαρίας με νέα έργα σε ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
![Ξένες Άμεσες Επενδύσεις: Το πρόβλημα στην Ελλάδα – Σχεδόν μία στις δύο αφορά ακίνητα [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/businessdaily-deals-symfwnies-ependyseis-sygxwneyseis-600x336.jpg)
Το πρόβλημα με τις Άμεσες Ξένες Επενδύσεις στην Ελλάδα - Σχεδόν μία στις δύο αφορά ακίνητα [γραφήματα]
Τι δείχνει η ανάλυση για τις καθαρές Ξένες Άμεσες Επενδύσεις (ΞΑΕ) στην Ελλάδα από το ΚΕΠΕ ανά ομάδα κλάδων - Ποιοι έχουν την πρωτοκαθεδρία - Ποιες χώρες προτιμούν την Ελλάδα

Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: Στην τελική ευθεία η Αναπτυξιακή Διάσκεψη της Κρήτης
Το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο διοργανώνει στις 12 και 13 Μαρτίου την πρώτη Αναπτυξιακή Διάσκεψη της Κρήτης στο Ηράκλειο

Πέθανε ο ιδρυτής της Pink Woman Παύλος Χατζηπαυλίδης - Η άνοδος και η Intrafashion
Η δημιουργία της Pink Woman, η ανάπτυξη σε όλη την Ελλάδα και η εξαγορά από την Intrafashion

Συνεργασία adidas – ΠΑΕ Ολυμπιακός: Συλλεκτική επετειακή εμφάνιση για τα 100 χρόνια της ομάδας
Εμπνευσμένη από την πορεία της ομάδας και τις χαρακτηριστικές ερυθρόλευκες εντός έδρας εμφανίσεις της

Διετές πάγωμα της ψηφιακής κάρτας ζητούν αρτοποιοί και ζαχαροπλάστες
Εξαίρεση ζητά η ΕΕΠΑΖ για ψηφιακή κάρτα εργασίας - Φόβοι ότι «ο κλάδος αρτοποιίας - ζαχαροπλαστικής στην Ελλάδα απειλείται με αφανισμό»

Με το δεξί ξεκίνησε η νέα χρονιά για την Aegean - Αύξηση 9% στην επιβατική κίνηση
Η AEGEAN στο παραδοσιακά πιο αδύναμο δίμηνο του έτους κατέγραψε αύξηση 13% στην κίνηση εξωτερικού και 3% στην κίνηση εσωτερικού