
Tην χαλάρωση της υγειονομικής πολιτικής της για την Covid-19, ανακοίνωσε η Celestyal Cruises. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση για όλα τα δρομολόγια αρχής γενομένης από τις 26 Αυγούστου 2022, όλοι οι επισκέπτες, ηλικίας 12 ετών και άνω, πρέπει να συνεχίσουν να είναι πλήρως εμβολιασμένοι.
Επιπρόσθετα οι επισκέπτες που είναι 18 ετών και άνω θα πρέπει να έχουν εμβολιασθεί και με την αναμνηστική δόση κατά του κορωνοϊού, εάν έχουν παρέλθει περισσότερες από 270 ημέρες από την τελευταία δόση εμβολίου τους.
Διαβάστε επίσης: Χρονιά ρεκόρ για την κρουαζιέρα στην Ελλάδα
Όλοι οι επισκέπτες πριν από την επιβίβαση πρέπει να επιδείξουν πιστοποιημένο αρνητικό τεστ αντιγόνου (rapid test) για COVID εντός 48 ωρών ή αρνητικό μοριακό τεστ (PCR) εντός 72 ωρών, σε αντίθεση με την προηγούμενη απαίτηση για επίδειξη τεστ έως και 24 ωρών πριν από την επιβίβαση.
Πιστοποιητικό ανάρρωσης
Για τους πολίτες της ΕΕ που έχουν αναρρώσει πρόσφατα από τον COVID, απαιτείται η επίδειξη του Ευρωπαϊκού Ψηφιακού Πιστοποιητικού Ανάρρωσης COVID. Για όσους προέχονται από χώρες που δεν συμμετέχουν στο σύστημα DCC (Digital COVID Certificate) της ΕΕ (όπως Αμερική, Καναδάς Μεξικό και άλλες), μπορούν να επιδείξουν σημείωμα γιατρού το οποίο θα συνοδεύεται από το θετικό και το αρνητικό τεστ που να αντιστοιχεί στην ημερομηνία νόσησης και ανάρρωσης.
Το πιστοποιητικό ανάρρωσης και στις δύο περιπτώσεις έχει μέγιστη ισχύ 180 ημερών από την ημερομηνία νόσησης. Η χρήση των μασκών η οποία ήταν υποχρεωτική για όλους τους εσωτερικούς χώρους, καθίσταται πλέον προαιρετική με ισχυρή σύσταση για χρήση σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους όταν παρατηρείται συνωστισμός.
«Σύμφωνα με τις ενημερωμένες οδηγίες των European Healthy Gateways της CLIA, αλλά και των ελληνικών υγειονομικών αρχών, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την περαιτέρω χαλάρωση των υγειονομικών μας πρωτοκόλλων», δήλωσε ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Celestyal Cruises, κ. Leslie Peden. Συμπληρώνοντας ότι, «οι πιο ευέλικτες απαιτήσεις παρέχουν στους επισκέπτες μας τη δυνατότητα να προχωρήσουν σε διαγνωστική εξέταση πριν από την αναχώρηση για την Ελλάδα, καθώς και μεγαλύτερη ευελιξία όσον αφορά τη χρήση μάσκας στο κρουαζιερόπλοιο. Θα συνεχίσουμε να έχουμε ανοικτή επικοινωνία και συνεργασία με όλους τους αρμόδιους φορείς, καθώς η υγεία και η ασφάλεια των επισκεπτών, του πληρώματος και των κοινοτήτων που επισκεπτόμαστε, συνεχίζουν να αποτελούν την κορυφαία μας προτεραιότητα».


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.