
Το 2022 αναμένεται πως η κρουαζιέρα θα αγγίξει αριθμούς ρεκόρ για την Ελλάδα, αναφέρει το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με προβλέψεις της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ) για τα αποτελέσματα αφίξεων κρουαζιέρας για το 2022, το τρέχον έτος παρατηρείται αύξηση της τάξης του 25% σε σχέση με το 2019, με τις αφίξεις να προσεγγίζουν τις 5.000.
Ενισχυμένο το homeporting
Η προβλεπόμενη αύξηση στις αφίξεις καταλαμβάνει το σύνολο των προορισμών κρουαζιέρας της χώρας μας και ιδιαίτερα τα 15 κορυφαία λιμάνια στον τομέα. Ιδιαίτερα ενισχυμένος είναι και ο ρόλος του homeporting, στους ελληνικούς λιμένες όπου προσφέρεται.
Διαβάστε επίσης: Στον Πειραιά το νεότερο κρουαζιερόπλοιο της Celebrity Cruises
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό των εταιρειών κρουαζιέρας, οι 7 πρώτοι προορισμοί σε αριθμό αφίξεων κρουαζιερόπλοιων για φέτος είναι το λιμάνι της Σαντορίνης με 741 προσεγγίσεις, ο Πειραιάς με 739, η Μύκονος με 692, η Ρόδος με 440, η Κέρκυρα με 414, το Ηράκλειο με 231, και η Πάτμος με 213.
Όπως τονίζει το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος, με την αλματώδη ανάπτυξη των λιμένων κρουαζιέρας στη χώρα, αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία η ανάληψη συντονισμένων πρωτοβουλιών για την αρμονική συνύπαρξη των τοπικών πληθυσμών με τους επιβάτες κρουαζιέρας, με σεβασμό στους προορισμούς, αλλά και με μετρίαση των φαινομένων συνωστισμού και αρνητικού αποτυπώματος στο περιβάλλον και τα αξιοθέατα.


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)