Σε ηγέτη του κλάδου των γαλακτοκομικών σε ολόκληρη τη Βαλκανική εξελίσσεται ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη, καθώς μέσα σε μία εβδομάδα προχωρά και σε δεύτερη εξαγορά.
Αυτή τη φορά ο μεγαλύτερος παίκτης της χώρας στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου, εντάσσονται σήματα όπως Όλυμπος, Ροδόπη, Τυράς, Δουμπιά, Κλιάφα και εσχάτως η ΑΓΝΟ, «χτύπησε» στη Βουλγαρία εξαγοράζοντας το 100% των μετοχών της United Milk Co., θυγατρικής εταιρεία της Δέλτα (Vivartia).
Διαβάστε επίσης: Ελληνικά Γαλακτοκομεία (Όλυμπος): Γιατί εξαγόρασε την Κουρούσιης στην Κύπρο – Η κόντρα με τη Δωδώνη
Το deal πραγματοποιήθηκε μέσω της TYRBUL S.A., μέλος του ομίλου των Ελληνικών Γαλακτοκομείων, και φέρνει την ελληνική γαλακτοκοβιομηχανία στην πρώτη θέση στην αγορά της γειτονικής χώρας, όπως ανέφερε στον Οικονομικό Ταχυδρόμο ο κ. Τάκης Σαράντης.
Διαβάστε επίσης: Αδελφοί Σαράντη: Οι γαλατάδες από τα Βλαχοχώρια και το μπαράζ επενδύσεων και εξαγορών
Να σημειωθεί ότι ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία έχει σοβαρό οικονομικό αποτύπωμα και στη Ρουμανία, όπου είναι ο τρίτος κατά σειρά παίκτης στην τοπική αγορά, ενώ έρεισμα αποκτά και στην αγορά της Κύπρου όπου κτίζει εργοστάσιο για παραγωγή χαλουμιού και πρόσφατα μπήκε στο μετοχικό κεφάλαιο της Κουρούσιης.
Σημειώνεται ότι η συναλλαγή μεταξύ του ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία και της Δέλτα Τρόφιμα τελεί υπό την αίρεση ολοκλήρωσης των απαραίτητων εγκρίσεων από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας.
Leader στη Βουλγαρία
Η UMC που εδρεύει στο Plovdiv της Βουλγαρίας αποτελεί ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο των γαλακτοκομικών στην αγορά της γείτονας χώρας με κύρια παρουσία στο γάλα και στο γιαούρτι.
Η UMC, η οποία απασχολεί 500 εργαζομένους, διαχειρίζεται πέντε μάρκες προϊόντων: Vereia (παραδοσιακά βουλγαρικά γαλακτοκομικά προϊόντα, όπως φρέσκο γάλα και γιαούρτι), Fibela (γάλα και γιαούρτι με γεύση φρούτων, γάλα και κρέμα υψηλής παστερίωσης), Rusalka, Fibela Wave και Hansko.
Στη γκάμα των τυροκομικών προϊόντων παράγει ποικιλία τυριών από αγελαδινό, πρόβειο και γίδινο γάλα. Δραστηριοποιείται τόσο στην τοπική αγορά όσο και στο εξωτερικό με πωλήσεις σε ΗΠΑ, Αυστραλία, Λίβανο, Καναδά και Ρωσία.
Στα 52,5 εκατ. ευρώ ο τζίρος
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται τις οικονομικές καταστάσεις της ΔΕΛΤΑ, οι πωλήσεις της θυγατρικής εταιρείας του ομίλου, UMC αυξήθηκαν κατά περίπου 9% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση ενώ τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων της εταιρείας μειώθηκαν κατά 16% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση, επηρεασμένα από τις έντονα αυξητικές τάσεις των τιμών ενέργειας και των πρώτων υλών.
Συγκεκριμένα, το 2021 ο κύκλος εργασιών της UMC ανήλθε στα 52,5 εκατ. ευρώ, τα κέρδη EBITDA στα 5,15 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων στα 1,65 εκατ. ευρώ.
Latest News
Στον Τέλη Μυστακίδη ο έλεγχος της AB Bank - Πράσινο φως από ΕΚΤ και ΤτΕ
Ο Τέλης Μυστακίδης εξέφρασε την εμπιστοσύνη του προς το διοικητικό συμβούλιο, τη διοικητική ομάδα και τους εργαζόμενους της ABBank
Κληρώνει… για την αναδιάρθρωση της Intrum – Τι υποστηρίζει για Ελλάδα ο όμιλος
Πηγές της Intrum αναφέρουν πως οι ελληνικές αρχές είναι ενήμερες για κάθε βήμα τις διαδικασίας - Το ιστορικό
Ανοίγουν οι λαϊκές αγορές για τους αγρότες - Το απογευματινό ωράριο
Βρίσκεται σε εξέλιξη διάλογος του υπουργείου για την αύξηση της συμμετοχής των παραγωγών στις λαϊκές αγορές
Νέα προγράμματα για ΜμΕ -Οι προκηρύξεις έως το τέλος του 2024
Τα επενδυτικά σχέδια θα έχουν προϋπολογισμό από 5.000 ευρώ έως 50.000 ευρώ και το ποσοστό επιδότησης θα είναι 70%
Η Black Friday στην αγορά Ι.Χ. αυτοκινήτων
Μπαράζ προσφορών στο πλαίσιο της Black Friday από τις αντιπροσωπείες – Όφελος έως 12.000 ευρώ – Μειώσεις στον ΦΠΑ
Τι συμβαίνει με τις μπίζνες της οικογένειας Φιλίππου στην Ελλάδα;
Πώς ξαναμοιράζεται η «τράπουλα» στις επιχειρήσεις της οικογένειας Φιλίππου – Τι συμβαίνει σε ΦΑΓΕ, Elbisco, EMFI, HQF και ΒΙΣ
Τράπεζες: Αύξηση κερδών στο 9μηνο - Ανεβάζουν τον πήχη οι ξένοι οίκοι
Οι ξένοι επενδυτικοί οίκοι ανανεώνουν την «ψήφο» εμπιστοσύνης στις ελληνικές τράπεζες και αυξάνουν τις τιμές- στόχους
Επί ποδός η αγορά για Black Friday και Cyber Monday - Πώς θα κινηθούν οι τιμές
Η μάχη των λιανεμπόρων για το μερίδιο αγοράς και οι προωθητικές κινήσεις ενόψει Black Friday
Σε «επιφυλακή» η αγορά – Γιατί έρχεται «ψαλίδι» στην κερδοφορία
Οι επιχειρήσεις βλέπουν επιδείνωση των συνθηκών λόγω του αυξημένου κόστους λειτουργίας – Προβληματισμός για την αβεβαιότητα στο διεθνές περιβάλλον
Νέα «προίκα» για την McDonalds’s στην Ελλάδα και ο στόχος για 50 εστιατόρια
Ενισχύονται οι υποδομές της McDonanld’s στην ελληνική αγορά – Πώς προχωρά το σχέδιο της Premier Capital που έχει τα δικαιώματα της αμερικανικής αλυσίδας