Για «νέα σελίδα στο μεγάλο κεφάλαιο ναυπηγεία» κάνει λόγο ο ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, Βασίλης Κορκίδης, σε δήλωσή του για την ψήφιση του νομοσχεδίου του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων για την «Εξυγίανση των Ναυπηγείων Ελευσίνας και άλλες διατάξεις αναπτυξιακού χαρακτήρα» από την Ολομέλεια της Βουλής.
Σύμφωνα με τον κ. Κορκίδη, «μια νέα σελίδα στο μεγάλο κεφάλαιο ναυπηγεία, γράφτηκε στη Βουλή με την ψήφιση του σχεδίου νόμου για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας. Μια νέα σελίδα, σε ένα κεφάλαιο η σημασία του οποίου για την ελληνική οικονομία είναι υψίστης σημασίας, καθώς η Ελλάδα, μπορεί να επανατοποθετηθεί ανταγωνιστικά στη διεθνή αγορά μέσω των ναυπηγείων της, μέσα από ένα μοντέλο λειτουργίας, και υπό μια σειρά προϋποθέσεων που συνιστούν επί της ουσίας ένα νέο στοίχημα που πρέπει να κερδηθεί».
«Ο ελληνικός ναυπηγικός τομέας πρέπει να ξαναγίνει κλάδος της ελληνόκτητης ναυτιλίας και να αντιμετωπισθεί ως βασικός τομέας της εγχώριας βαριάς βιομηχανίας. Αυτός άλλωστε είναι δικαιωματικά και πρέπει να ξαναγίνει η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας. Το Ε.Β.Ε.Π. ήταν, είναι και θα παραμείνει αρωγό σε κάθε προσπάθεια προς την κατεύθυνση αναγέννησης του ναυπηγικού τομέα γιατί πιστεύουμε ακράδαντα πως στην Ελλάδα έχει πράγματι λαμπρό μέλλον. Σήμερα το στοίχημα είναι ο τομέας να περάσει δυναμικά στην ενεργό δράση» υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ.
«Παρών» το ΕΒΕΠ στην 86η ΔΕΘ
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ΕΒΕΠ θα έχει δυναμική παρουσία, από τις 10-18 Σεπτεμβρίου 2022 στον εκθεσιακό χώρο της φετινής 86ης Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης εκπροσωπώντας το επιχειρείν που αναπτύσσεται στον ευρύτερο Πειραϊκό χώρο στους τομείς του εμπορίου, της βιομηχανίας, της ναυτιλίας, των logistics και των υπηρεσιών. Το Περίπτερο 2 Stand 4, όπου φιλοξενείται φέτος το Ε.Β.Ε.Π., πλαισιώνουν ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εφοδιαστών Πλοίων και Εξαγωγέων, καθώς και η Δημοτική Αρχή του Πειραιά με φορείς όπως το Κέντρο στήριξης επιχειρηματικότητας, το Κέντρο προώθησης της επιχειρηματικότητας νεοφυών επιχειρήσεων, το Κέντρο υποστήριξης για τη δημιουργία και ανάπτυξη κοινότητας γνώσης και καινοτομίας για τη γαλάζια οικονομία, στο Δήμο Πειραιά.
Latest News
Τέλος στα «γέρικα σκαριά» στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Πρόγραμμα χρηματοδότησης για την ακτοπλοία ωστε να αντικατασταθούν τα πλοία στις άγονες γραμμές, στοχεύει το υπουργείο Ναυτιλίας
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Εκλογές ΗΠΑ: Ανησυχία για τα «εμπόδια που σηκώνονται στα σύνορα»
Με βάση το τι υπόσχονται οι δύο μονομάχοι η ναυτιλία αναμένεται να επηρεαστεί από οποιοδήποτε αποτέλεσμα, αλλού θετικά και αλλού αρνητικά
Τραυλού: Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι διαχρονικά κοντά στα Σώματα Ασφαλείας
Η κ. Τραυλού παρέστη σε εκδήλωση κατά την οποία ο Μ. Χρυσοχοΐδη, τίμησε την ΕΕΕ για την δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Νέες εκδόσεις από το Ίδρυμα Ευγενίδου για τους σπουδαστές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
Το Ίδρυμα Ευγενίδου προχώρησε φέτος στη συγγραφή και έκδοση 5 νέων τίτλων και 6 επικαιροποιημένων για τους σπουδαστές και τις σπουδάστριες των ΑΕΝ.
Μεταφορικό ισοδύναμο: Νέα αποδέσμευση ποσού 14.642.070 ευρώ
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την περίοδο 2019-2024, έχει διαθέσει συνολικά το ποσό των 265.132.348 ευρώ στην Δράση «Μεταφορικό Ισοδύναμο»
«Αποκαλυπτήρια» για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πού αυξήθηκαν, πού μειώθηκαν [πίνακες]
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και σε ποιες γραμμές αυξήθηκαν και σε ποιες μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο - Τι δείχνουν τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών
Πλοίο με εκατοντάδες τόνους βιομηχανικών αποβλήτων αγκυροβόλησε στο Δυρράχιο
Πριν το πλοίο αγκυροβολήσει στην Αλβανία είχε προηγηθεί η άρνηση της Ταϊλάνδης να παραλάβει το φορτίο βιομηχανικών αποβλήτων