Αυτοκίνητα που έτσι και αλλιώς θα έρθουν πολλούς μήνες μετά την παραγγελία τους και αυτοκίνητα που όταν φτάνουν στην Ελλάδα μπορεί να μην έχουν ήδη τοποθετημένο όλο τον προαιρετικό τους εξοπλισμό.
Στην αγορά αυτοκινήτου τα πάντα έχουν αλλάξει και το χειρότερο είναι πως και τα πάντα ακριβαίνουν.
Διαβάστε επίσης: Τι ηλικίας αυτοκίνητα κυκλοφορούν στις χώρες της ΕΕ
Το πρόβλημα ξεκίνησε με τον κορωνοϊό εξηγούν έμποροι αυτοκίνητων. Ακόμη και σήμερα, έρχονται τα αυτοκίνητα με λειψές ηλεκτρονικές λειτουργίες, γιατί την περίοδο των lockdown έκλεισαν τα εργοστάσια και το στοκ διοχετεύθηκε σε λάπτοπ και υπολογιστές για να δουλέψουν εργαζόμενοι από το σπίτι.
Και όταν χαλάρωσαν τα μέτρα για τον κορωνοϊο και οι καταναλωτές πήγαν να πάρουν ανάσα, ήρθε ο πόλεμος, προσθέτουν.
Παράδοση σε έναν… χρόνο
Πλέον ο καταναλωτής προσεύχεται να έρθει το αυτοκίνητό του σε μερικούς μήνες και να μην φτάσει τον διψήφιο αριθμό. Η αναμονή για κάποια μοντέλα αυτοκινήτων μπορεί να ξεπεράσει το χρόνο.
Οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων τονίζουν πως οι καθυστερήσεις οφείλονται σε λόγους ανωτέρας βίας.
«Δεν έχουμε πρόθεση να τους εξαπατήσουμε. Στο δικό μου κατάστημα έχω 300 εκκρεμότητες».
Τρέχουν να προλάβουν την αύξηση των τιμών
Στα καταστήματα, οι καταναλωτές συνωστίζονται όχι μόνο γιατί τελείωσε ο κορωνοϊός και θέλουν να πάρουν ένα καινούριο αυτοκίνητο, αλλά κυρίως επειδή φοβούνται τις νέες τιμές που έρχονται με αυξήσεις.
Οι αυξήσεις που αναμένονται το επόμενο διάστημα στα φτηνά αυτοκίνητα είναι γύρω στο 10% και στα ακριβότερα μοντέλα πάνω από 15%.
Στην αγορά αυτοκίνητου η ρευστότητα είναι πρωτοφανής και οι τιμές καλπάζουν. Ακόμα και όσοι παίρνουν τα αυτοκίνητά τους τώρα από τις αντιπροσωπείες, λένε πως από τότε που παρήγγειλαν έως σήμερα έχει αυξηθεί η τιμή.
Οι καταστηματάρχες συστήνουν στους καταναλωτές να έχουν πρώτα από όλα υπομονή και να είναι προετοιμασμένοι για μεγάλη καθυστέρηση στην παράδοση.
Latest News
Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 13,4 δισ. στο δεκάμηνο – Πώς κινήθηκαν τα έσοδα
Τα στοιχεία για τον προϋπολογισμό - Αυξημένα φορολογικά έσοδα κατά 2,419 δισ. ευρώ μετά την αφαίρεση των επιστροφών
Πώς δηλώνεται η ακινησία οχημάτων λόγω κλοπής ή θανάτου
Τι προβλέπει απόφαση του υπουργείου Οικονομικών για τα οχήματα
Στη χαμηλότερη θέση η Ελλάδα με βάση το βιοτικό επίπεδο - Αποκαλυπτικά τα στοιχεία του ΟΟΣΑ
Μολονότι το εισόδημα αυξάνεται τα τελευταία έτη, ο ρυθμός ανόδου δεν επαρκεί να καλύψει τις απώλειες από τη 10ετή κρίση σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ
Θα γλιτώσουν οι εξαγωγές ελληνικών τροφίμων από τους δασμούς Τραμπ;
Οι Έλληνες εξαγωγείς έχουν θορυβηθεί από τις απειλές του Τραμπ για επιβολή δασμών στα ευρωπαϊκά προϊόντα - Ελπίζουν ότι ελληνικά προϊόντα ΠΟΠ θα εξαιρεθούν και πάλι
Επίδομα θέρμανσης σε πολυκατοικίες: Τι πρέπει να γνωρίζουν διαχειριστές και ένοικοι
Τι γίνεται εάν δεν υπάρχει διαχειριστής, αν άλλαξε ο διαχειριστής ή αν υπάρχουν ξεχωριστοί καυστήρες
«Βράζει» και η Σαντορίνη – Μετά τη Μύκονο «στοπ» στη δόμηση και στη Θήρα
Σημαντική αύξηση των αρτιοτήτων για δόμηση στη Σαντορίνη προβλέπει το νέο πολεοδομικό σχέδιο που παρουσιάστηκε χθες στο νησί
Έρχεται «χρυσή» πενταετία για τα εμπορικά ακίνητα - Αποκαλυπτική έκθεση
H νέα έκθεση της Deloitte για τα εμπορικά ακίνητα - Οι παράγοντες που θα διαμορφώσουν την επιτυχία των εταιρειών του κλάδου
Πάνω από 200.000 βρήκαν εργασία από τα προγράμματα απασχόλησης της ΔΥΠΑ
Τα τελευταία πέντε χρόνια η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης υλοποίησε πάνω από 50 προγράμματα απασχόλησης για ανέργους
Πτώση 10,6% στον εισαγόμενο πληθωρισμό τον Σεπτέμβριο [πίνακες]
Ο Γενικός Δείκτης κατά τον μήνα Σεπτέμβριο 2024, σε σύγκριση με τον δείκτη Αυγούστου 2024, παρουσίασε μείωση 2,9%, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
Γιατί αυξάνονται οι τιμές στις υπηρεσίες - Οι τέσσερις παράγοντες [γραφήματα]
Η ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, τον Φεβρουάριο του 2022, και η επακόλουθη ραγδαία άνοδος των τιμών της ενέργειας τροφοδότησαν τον πληθωρισμό