
Αυτοκίνητα που έτσι και αλλιώς θα έρθουν πολλούς μήνες μετά την παραγγελία τους και αυτοκίνητα που όταν φτάνουν στην Ελλάδα μπορεί να μην έχουν ήδη τοποθετημένο όλο τον προαιρετικό τους εξοπλισμό.
Στην αγορά αυτοκινήτου τα πάντα έχουν αλλάξει και το χειρότερο είναι πως και τα πάντα ακριβαίνουν.
Διαβάστε επίσης: Τι ηλικίας αυτοκίνητα κυκλοφορούν στις χώρες της ΕΕ
Το πρόβλημα ξεκίνησε με τον κορωνοϊό εξηγούν έμποροι αυτοκίνητων. Ακόμη και σήμερα, έρχονται τα αυτοκίνητα με λειψές ηλεκτρονικές λειτουργίες, γιατί την περίοδο των lockdown έκλεισαν τα εργοστάσια και το στοκ διοχετεύθηκε σε λάπτοπ και υπολογιστές για να δουλέψουν εργαζόμενοι από το σπίτι.
Και όταν χαλάρωσαν τα μέτρα για τον κορωνοϊο και οι καταναλωτές πήγαν να πάρουν ανάσα, ήρθε ο πόλεμος, προσθέτουν.
Παράδοση σε έναν… χρόνο
Πλέον ο καταναλωτής προσεύχεται να έρθει το αυτοκίνητό του σε μερικούς μήνες και να μην φτάσει τον διψήφιο αριθμό. Η αναμονή για κάποια μοντέλα αυτοκινήτων μπορεί να ξεπεράσει το χρόνο.
Οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων τονίζουν πως οι καθυστερήσεις οφείλονται σε λόγους ανωτέρας βίας.
«Δεν έχουμε πρόθεση να τους εξαπατήσουμε. Στο δικό μου κατάστημα έχω 300 εκκρεμότητες».
Τρέχουν να προλάβουν την αύξηση των τιμών
Στα καταστήματα, οι καταναλωτές συνωστίζονται όχι μόνο γιατί τελείωσε ο κορωνοϊός και θέλουν να πάρουν ένα καινούριο αυτοκίνητο, αλλά κυρίως επειδή φοβούνται τις νέες τιμές που έρχονται με αυξήσεις.
Οι αυξήσεις που αναμένονται το επόμενο διάστημα στα φτηνά αυτοκίνητα είναι γύρω στο 10% και στα ακριβότερα μοντέλα πάνω από 15%.
Στην αγορά αυτοκίνητου η ρευστότητα είναι πρωτοφανής και οι τιμές καλπάζουν. Ακόμα και όσοι παίρνουν τα αυτοκίνητά τους τώρα από τις αντιπροσωπείες, λένε πως από τότε που παρήγγειλαν έως σήμερα έχει αυξηθεί η τιμή.
Οι καταστηματάρχες συστήνουν στους καταναλωτές να έχουν πρώτα από όλα υπομονή και να είναι προετοιμασμένοι για μεγάλη καθυστέρηση στην παράδοση.


Latest News

Με προϊόντα made in Greece γεμίζουν το καλάθι τους οι καταναλωτές - Τι δείχνει έρευνα
Οι καταναλωτές συνεχίζουν να επιλέγουν για τις αγορές τους προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (private label)

Ποιος Ευρωπαίος ζει περισσότερο - Η πρωταθλήτρια περιοχή στην Ελλάδα
Οι γυναίκες ζουν περισσότερο από τους άνδρες κατά 3-10 χρόνια, ανάλογα με τη χώρα

Πού ψάχνουν πολυτελή ακίνητα τα βαριά πορτοφόλια - Οι περιοχές
Τα πολυτελή ακίνητα κερδίσουν συνεχώς νέο έδαφος - H Ελλάδα κατατάσσεται στις 10 πρώτες χώρες παγκοσμίως στις προβλεπόμενες καθαρές εισροές εκατομμυριούχων για το 2024

Τρία στοιχήματα για 5 οικονομικά υπουργεία - Το guidance Μαξίμου μέχρι τις εκλογές
Η κυβέρνηση θέλει σε βάθος 2ετίας να ανακοινώνει σταδιακά τα θετικά μέτρα που αφορούν το εισόδημα, τις αλλαγές στις κλίμακες φορολογίας και να επιταχύνει τις δράσεις για υποδομές και τις συγκοινωνίες.

Ολοκληρώθηκε το παζλ της επενδυτικής βαθμίδας - Τι σημαίνει ο «χρησμός» της Moody's
Η Moody’s Ratings αναβάθμισε την ελληνική οικονομία σε Baa3 από Ba1. Η προοπτική έχει αλλάξει σε σταθερή από θετική

Παπαθανάσης: Η Ελλάδα έχει αφήσει οριστικά πίσω της την κρίση χρέους
«Η Ελλάδα, παρά τις διεθνείς πολυεπίπεδες αναταράξεις, έχει αλλάξει σελίδα», τόνισε ο κ. Παπαθανάσης

Χατζηδάκης για αναβάθμιση Moody's: H Ελλάδα αφήνει πίσω το παρελθόν, εφαλτήριο για περαιτέρω άνοδο
«Η σημερινή αναβάθμιση σηματοδοτεί το κλείσιμο ενός μεγάλου κύκλου για την ελληνική οικονομία«, είπε ο Κωστής Χατζηδάκης

Έπεσε... το «κάστρο» της Moody's - Έδωσε την επενδυτική βαθμίδα στην ελληνική οικονομία
Τι οδήγησε στην αναβάθμιση της οικονομίας - Το σκεπτικό της απόφασης
![ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκε κατά 5,4% το μισθολογικό κόστος το τέταρτο τρίμηνο του 2024 [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/11/misthoi-600x396.jpg)
Άνοδος 5,4% το μισθολογικό κόστος το τέταρτο τρίμηνο του 2024 [γραφήματα]
Τι δείχνουν τα στοιχεία
![IOBE: Υποχώρησε η ανεργία τον Ιανουάριο [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/09/ανεργια-600x345.jpg)
ΙΟΒΕ: Μειώθηκε η ανεργία κατά 8,9% τον Ιανουάριο [γράφημα]
Τι δείχνει το μηναίο Δελτίο Εξελίξεων στην Βιομηχανία που καταρτίζει ο ΙΟΒΕ