Αυτοκίνητα που έτσι και αλλιώς θα έρθουν πολλούς μήνες μετά την παραγγελία τους και αυτοκίνητα που όταν φτάνουν στην Ελλάδα μπορεί να μην έχουν ήδη τοποθετημένο όλο τον προαιρετικό τους εξοπλισμό.
Στην αγορά αυτοκινήτου τα πάντα έχουν αλλάξει και το χειρότερο είναι πως και τα πάντα ακριβαίνουν.
Διαβάστε επίσης: Τι ηλικίας αυτοκίνητα κυκλοφορούν στις χώρες της ΕΕ
Το πρόβλημα ξεκίνησε με τον κορωνοϊό εξηγούν έμποροι αυτοκίνητων. Ακόμη και σήμερα, έρχονται τα αυτοκίνητα με λειψές ηλεκτρονικές λειτουργίες, γιατί την περίοδο των lockdown έκλεισαν τα εργοστάσια και το στοκ διοχετεύθηκε σε λάπτοπ και υπολογιστές για να δουλέψουν εργαζόμενοι από το σπίτι.
Και όταν χαλάρωσαν τα μέτρα για τον κορωνοϊο και οι καταναλωτές πήγαν να πάρουν ανάσα, ήρθε ο πόλεμος, προσθέτουν.
Παράδοση σε έναν… χρόνο
Πλέον ο καταναλωτής προσεύχεται να έρθει το αυτοκίνητό του σε μερικούς μήνες και να μην φτάσει τον διψήφιο αριθμό. Η αναμονή για κάποια μοντέλα αυτοκινήτων μπορεί να ξεπεράσει το χρόνο.
Οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων τονίζουν πως οι καθυστερήσεις οφείλονται σε λόγους ανωτέρας βίας.
«Δεν έχουμε πρόθεση να τους εξαπατήσουμε. Στο δικό μου κατάστημα έχω 300 εκκρεμότητες».
Τρέχουν να προλάβουν την αύξηση των τιμών
Στα καταστήματα, οι καταναλωτές συνωστίζονται όχι μόνο γιατί τελείωσε ο κορωνοϊός και θέλουν να πάρουν ένα καινούριο αυτοκίνητο, αλλά κυρίως επειδή φοβούνται τις νέες τιμές που έρχονται με αυξήσεις.
Οι αυξήσεις που αναμένονται το επόμενο διάστημα στα φτηνά αυτοκίνητα είναι γύρω στο 10% και στα ακριβότερα μοντέλα πάνω από 15%.
Στην αγορά αυτοκίνητου η ρευστότητα είναι πρωτοφανής και οι τιμές καλπάζουν. Ακόμα και όσοι παίρνουν τα αυτοκίνητά τους τώρα από τις αντιπροσωπείες, λένε πως από τότε που παρήγγειλαν έως σήμερα έχει αυξηθεί η τιμή.
Οι καταστηματάρχες συστήνουν στους καταναλωτές να έχουν πρώτα από όλα υπομονή και να είναι προετοιμασμένοι για μεγάλη καθυστέρηση στην παράδοση.
Latest News
Μηδενικός ο πληθωρισμός τροφίμων και τον Ιανουάριο [πίνακας]
Ο πληθωρισμός τροφίμων αφορά τα βασικά καταναλωτικά αγαθά - Υπουργείο Ανάπτυξη: Τι δείχνουν τα στοιχεία Eurostat και ΙΕΛΚΑ
«Τέλος χρόνου» στις αιτήσεις για το πρόγραμμα ΔΥΠΑ με επίδομα 1000 ευρώ - Οι δικαιούχοι
Το πρόγραμμα της ΔΥΠΑ, συνολικού προϋπολογισμού 100 εκ. ευρώ, έχει στόχο τη διασύνδεση της κατάρτισης με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας
Πώς κινήθηκαν επιτόκια σε δάνεια και καταθέσεις τον Δεκέμβριο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΤτΕ για τα επιτόκια σε δάνεια και καταθέσεις - Πώς διαμορφώθηκαν τα επιτόκια σε πιστωτικές κάρτες, ανοικτά δάνεια και υπεραναλήψεις
Θεοδωρικάκος: Ενιαία ευρωπαϊκή στρατηγική για τη χρηματοδότηση των επενδύσεων στη βιομηχανία και την καινοτομία
Ο Υπουργός Ανάπτυξης συμμετείχε στο υπουργικό Συμβούλιο Ανταγωνιστικότητας και Εμπορίου της Ε.Ε. στη Βαρσοβία
Χατζηδάκης: «Ένας παγκόσμιος εμπορικός πόλεμος, δεν είναι προς όφελος κανενός»
Ο Κωστής Χατζηδάκης εξήγησε ότι «ένα ποσοστό 90% των εξαγωγών μας πάει στις χώρες μέλη της ΕΕ, δεν θα είμαστε ευθέως θιγόμενοι»
Παρατείνεται η προθεσμία για τη ρύθμιση οφειλών στους δήμους
Τι ανέφερε ο υφυπουργός Εσωτερικών Βασίλης Σπανάκης για τη τη ρύθμιση οφειλών στους δήμους και στις περιφέρειες
Όταν αποθήκες γίνονται διαμερίσματα και πάρκινγκ
Τα κλειδιά για την πολεοδομική νομιμοποίηση σε 13 ερωτήσεις – απαντήσεις. Τι πρέπει να προσέξετε. Προθεσμία για τακτοποίηση έως τις 30 Σεπτεμβρίου
Airbnb: Αντίστροφη μέτρηση για «κλείδωμα» των εισοδημάτων του 2024
Έως τις 28 Φεβρουαρίου η οριστικοποίηση των στοιχείων στο μητρώο της ΑΑΔΕ – Ποια Airbnb κινδυνεύουν με έξτρα χρεώσεις και πρόστιμα
Το «κάστρο» του πληθωρισμού και τα μηνύματα του Ιανουαρίου
Η Ελλάδα εμφανίζει τον 3ο υψηλότερο πληθωρισμό υπηρεσιών στην Ευρωζώνη με τον σχετικό δείκτη να αυξάνεται κατά 5,5%
Πολύπλοκο το επιχειρείν, υψηλή η διαφθορά στο δημόσιο - Πώς βαθμολογεί η Allianz την Ελλάδα
Το επιχειρηματικό περιβάλλον παραμένει ιδιαιτέρως εποπτευόμενο και πολύπλοκο, σύμφωνα με την Allianz Trade - Αιχμές για τη...βραδυκίνητη δικαιοσύνη