
Επιστέγασμα μίας μακροχρόνιας και εξαιρετικής συνεργασίας χαρακτήρισε την εξαγορά της Σαπωνοποιίας «Αρκάδι» η Παπουτσάνης, τονίζοντας ότι η εταιρεία παρήγαγε ήδη μέρος του προϊοντικού χαρτοφυλακίου του Αρκαδίου και συγκεκριμένα τις μπάρες σαπουνιού.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η εν λόγω εξαγορά αφορά κυρίως και έχει επίπτωση σε έναν εκ των τεσσάρων επιχειρηματικών αξόνων της Παπουτσάνης, αυτόν των επώνυμων προϊόντων, του οποίου οι πωλήσεις ανήλθαν στο 21% του συνολικού τζίρου της εταιρείας για το 2021.
Διαβάστε επίσης: Πώς το ιστορικό «Αρκάδι» ανέβηκε στο «Καραβάκι» της Παπουτσάνης
Ενίσχυση του επιχειρηματικού άξονα
Όπως τονίζεται, η συμφωνία αυτή εκτιμάται ότι θα συνδράμει την προοπτική ανάπτυξης του συγκεκριμένου επιχειρηματικού άξονα και, ακολούθως, τη συνεισφορά του στο σύνολο της εταιρείας, καθώς εισάγει την Παπουτσάνης στις αγορές φροντίδας ρούχων και καθαριστικών γενικής χρήσεως. «Συγκεκριμένα, με τα προϊόντα “Αρκάδι”, εκτιμάται, χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα διασφάλισης ποια θα είναι τα τελικά αποτελέσματα, ότι μπορεί να ενισχυθεί ο επιχειρηματικός άξονας των επώνυμων προϊόντων κατά περίπου 18-20%, και η συμμετοχή του στο σύνολο της εταιρείας κατά 2 έως 3 ποσοστιαίες μονάδες», σημειώνει η Παπουτσάνης.
Πέρα από την συνδρομή στην ανάπτυξη των πωλήσεων και του χαρτοφυλακίου των επώνυμων προϊόντων, η Παπουτσάνης σημειώνει ότι η απόκτηση της Σαπωνοποιίας «Αρκάδι» ενισχύει την ταυτότητα της εταιρείας, ως μίας ελληνικής, παραδοσιακής επιχείρησης, με αγνά προϊόντα άριστης ποιότητας -χαρακτηριστικά που αποτελούν κοινή αφετηρία και για τις δύο εταιρείες.
Το τίμημα
«Σημειώνεται, ωστόσο, οτι το τίμημα της εν λόγω συμφωνίας δεν υπερβαίνει το 5% του κύκλου εργασιών του 2021 της Παπουτσάνης και δεν υπάρχει άλλο σχετικό χρηματοοικονομικό ζήτημα που να καθιστά τη σύμβαση άλλως σημαντική για την Εταιρεία. Κατά τα ανωτέρω, η ως άνω ανακοινωθείσα εξαγορά δεν αποτελεί για την Εταιρεία προνομιακή πληροφορία κατά την έννοια του άρθρου 7 του Κανονισμού 596/2014 (MAR) και των διατάξεων του άρθρου 27 παρ. 8 του ν. 4443/2016», καταλήγει η ανακοίνωση.


Latest News

Viohalco: Έκρηξη πωλήσεων στα 6,6 δισ. και λειτουργικής κερδοφορίας στα 604 εκατ. ευρώ
Η διοίκηση της Viohalco ανακοίνωσε τα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα για το 2024 και προτείνει μέρισμα στα 0,16 ευρώ ανά μετοχή

Στο 30% η διανομή μερίσματος της Optima Bank από τα κέρδη του 2024
Τι τόνισε ο CEO της τράπεζας Δημήτρης Κυπαρίσσης, μιλώντας σε αναλυτές, στο πλαίσιο της παρουσίασης των οικονομικών της μεγεθών

Περιθώριο ανόδου 28% «βλέπει» για την Cenergy Holdings η ΑΧΙΑ
Κατά την ΑΧΙΑ, η δημιουργία ταμειακών ροών ήταν ισχυρή, εν μέρει υποβοηθούμενη από μια εφάπαξ μείωση του κεφαλαίου κίνησης

Holcim: Επιδόσεις ρεκόρ για το 2024 – Οι στόχοι για το 2025
Η εισαγωγή των δραστηριοτήτων της Holcim στη Β. Αμερική στο χρηματιστήριο αναμένεται να πραγματοποιηθεί το πρώτο μισό του 2025

Θεοδωρόπουλος (ΣΕΒ): Πώς πρέπει να «βλέπουμε» τις εξαγωγές
Η εμπειρία του προέδρου του ΣΕΒ κατά τη διάρκεια του ψηφιακού εργαστηρίου, με θέμα «Εμπόδια Εισόδου σε Νέες Αγορές: η περίπτωση του κλάδου των Τροφίμων»

Το «όπλο» των σούπερ μάρκετ για να τονώσουν την κερδοφορία τους
Η νέα στρατηγική των σούπερ μάρκετ με την ιδιωτική ετικέτα - Πώς από ανάχωμα εξελίχθηκε σε βασικό μοχλό της εμπορικής πολιτικής

Βελτιωμένες δυνατότητες της τεχνολογίας WiBAS G5 παρουσίασε η Intracom Telecom
Μεταξύ των βελτιωμένων δυνατοτήτων που παρουσίασε η Intracom Telecom είναι τα 2 Gbps Ταχύτητα Λήψης ανά Συνδρομητή

Nέος Γενικός Διευθυντής στις αγορές Consumer & Craftsmen της Henkel
Αναλαμβάνει καθήκοντα νέου Γενικού Διευθυντή του business unit Consumer & Craftsmen του τμήματος Henkel Adhesive Technologies σε Ιταλία και Ελλάδα

Κάμπος Χίου: Συνεχίζεται η συγκομιδή των εσπεριδοειδών του νησιού
Διαρκής στόχος της εταιρείας είναι η στήριξη των ντόπιων παραγωγών

Εθνική Τράπεζα: Διαψεύδει διεργασίες για στρατηγική συμφωνία με Τράπεζα Κύπρου
Απάντηση της Εθνικής Τράπεζας σε επιστολή - ερώτημα της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς