Ο υψηλός πληθωρισμός πλήττει και το προσφιλές χόμπι των ποδοσφαιρόφιλων, τη συλλογή άλμπουμ με αυτοκόλλητα του Παγκοσμίου Κυπέλλου της FIFA. Κι αυτό γιατί φέτος η συμπλήρωσή του αναμένεται να είναι πιο δαπανηρή από ποτέ.
Πριν ο διαιτητής σφυρίζει τη σέντρα για το μεγάλο αθλητικό γεγονός στο Κατάρ τον Νοέμβριο , η ιταλική εταιρεία Panini SpA αύξησε τις τιμές για τα πακετάκια που περιέχουν πέντε αυτοκόλλητα κατά 12,5% στο Ηνωμένο Βασίλειο, ανεβάζοντας έτσι το κόστος συμπλήρωσης του άλμπουμ με 670 αυτοκόλλητα σε περίπου 870 στερλίνες, δηλαδή περισσότερα από 1.000 ευρώ.
Διαβάστε επίσης – FIFA: Αλλάζει η ημερομηνία έναρξης του Μουντιάλ στο Κατάρ
Όπως αναφέρει το Bloomberg, η Panini κυκλοφόρησε το πρώτο της άλμπουμ για το Παγκόσμιο Κύπελλο πριν από τη διοργάνωση του 1970 στο Μεξικό. Από τότε, έχει προσελκύσει παιδιά και ενήλικες συλλέκτες, που συγκεντρώνονται στο σπίτι, στους δρόμους και τώρα στο διαδίκτυο, για να ανταλλάξουν κάρτες σε μια προσπάθεια να ολοκληρώσουν τις συλλογές τους με αυτοκόλλητα.
Η Panini έφτασε το 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε πωλήσεις το 2018 με φόντο ένα δυνατό Παγκόσμιο Κύπελλο.
Διαβάστε επίσης – Ένα αυτοκόλλητο του Ρονάλντο πουλήθηκε για 70.000 ευρώ
Ο αλγόριθμος του άλμπουμ
Κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2018, ένας μαθηματικός στο Πανεπιστήμιο του Κάρντιφ στο Ηνωμένο Βασίλειο υπολόγισε ότι ένας θαυμαστής θα χρειαζόταν να αγοράσει περίπου 4.832 αυτοκόλλητα κατά μέσο όρο για να ολοκληρώσει το άλμπουμ.
Στις ΗΠΑ, όπου 50 πακέτα πωλούνται για μόλις 62 δολάρια στην Amazon.com Inc. και 72 δολάρια στην Walmart Inc., θα μπορούσε να κοστίσει 1.160 δολάρια για την ολοκλήρωση του άλμπουμ, περίπου 150 δολάρια περισσότερα από το 2018.
Στη Βραζιλία, όπου πωλούνταν περίπου 40 εκατομμύρια αυτοκόλλητα κατά μέσο όρο καθημερινά πριν από το Παγκόσμιο Κύπελλο 2018, κάθε πακέτο πωλείται τώρα για 4 R$ (78 σεντς), διπλάσια από ό,τι πριν από τέσσερα χρόνια. Αυτό θα ανέβαζε το κόστος ολοκλήρωσης του άλμπουμ στα 3.865 R$ κατά μέσο όρο, 1,5 φορές το μέσο μηνιαίο εισόδημα στη χώρα, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Γεωγραφίας και Στατιστικής της Βραζιλίας.
Η Panini, η οποία παράγει άλμπουμ με αυτοκόλλητα από το 1961, κυκλοφόρησε επίσης σπάνια αυτοκόλλητα που αποτίουν φόρο τιμής σε 20 παίκτες αστέρια. Μια κάρτα με τον Αργεντινό Λιονέλ Μέσι πωλείται για 490 δολάρια στο EBay Inc., ενώ εκείνες που παρουσιάζουν τον Βραζιλιάνο Νεϊμάρ Τζούνιορ και τον Πορτογάλο Κριστιάνο Ρονάλντο πωλούνται για σχεδόν 400 δολάρια.
Δεν είναι η πρώτη φορά που οι αυξήσεις τιμών γίνονται πρωτοσέλιδα. Το 2018, ο εκδότης αύξησε τις τιμές έως και 60% στο Ηνωμένο Βασίλειο και 100% στη Βραζιλία σε σύγκριση με το κόστος του 2014. Η Panini δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα του Bloomberg για σχόλιο.
Latest News
Στο γυναικείο μπάσκετ η νέα μεγάλη επένδυση του Αντετοκούνμπο
Ο Αντετοκούνμπο έχει υιοθετήσει τη φιλοσοφία του «money never sleeps» ενώ παράλληλα έχει έντονη φιλανθρωπική δράση
Η «χρυσή» αποχώρηση του Ναδάλ - Πόσα κέρδισε από το τένις
Από το επαγγελματικό του ντεμπούτο ως 14χρονος το 2001, ο Ναδάλ έχει συγκεντρώσει νίκες και τεράστια ποσά
Έσπασε τα κοντέρ: 60 εκατ. νοικοκυριά καθηλώθηκαν στο Netflix για τον αγώνα Πολ-Τάισον
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73 - Όλα τα ρεκόρ του Netflix
Ο Τζέικ νίκησε τον Μάικ Τάισον στο event της χρονιάς και πήρε 40 εκατομμύρια [εικόνες]
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73.
«Χρυσό» συμβόλαιο υπέγραψε η Nike με την Barcelona FC
Ο καταλανικός ποδοσφαιρικός όμιλος ανανέωσε για μια δεκαετία τη συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών
Extreme makeover στα αγγλικά γήπεδα - Το σχέδιο της Premier League για να αυξήσει τα έσοδα
Οι κορυφαίοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Premier League προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα κατά τουλάχιστον 14% την επόμενη δεκαετία
Τα μυστικά του βιοχάκινγκ που κρατάνε τον ΛεΜπρόν Τζέιμς βασιλιά του ΝΒΑ
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ακολουθεί μια συγκεκριμμένη ρουτίνα για να διατηρεί το σώμα στην αρμονία που απαιτείται
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης
Έρευνα της γαλλικής αστυνομίας στα γραφεία της LFP και του CVC Capital Partners
Οι αρχές στη Γαλλία ερευνούν καταγγελίες για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, δωροδοκία δημόσιου λειτουργού και σύγκρουση συμφερόντων
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου