Αντίστροφα μετρούν τις ώρες οι φαν του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών για την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα, την Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου, του «The Rings of Power», της τηλεοπτικής μεταφοράς των ηρώων της Μέσης Γης στους δέκτες της Amazon Prime Video.

Στην Ελλάδα τα δύο πρώτα επεισόδια θα μεταδοθούν στις 4 π.μ τοπική ώρα, ενώ κάθε νέο επεισόδιο θα «ανεβαίνει» στην πλατφόρμα streaming κάθε Παρασκευή, στις 7 π.μ ώρα Ελλάδος.

Διαβάστε επίσης: Ο Κανόνας των Δαχτυλιδιών: Γιατί οι κινηματογραφιστές δεν μπορούν να αντισταθούν στον φανταστικό κόσμο του Τόλκιν

Πάντως, οι κριτικοί που παρακολούθησαν σε ειδική κινηματογραφική πρεμιέρα στο Λονδίνο, τη Δευτέρα, τα δύο πρώτα επεισόδια της σειράς δήλωσαν γοητευμένοι με το πλούσιο θέαμα, ενώ ανάλογη ήταν η ανταπόκριση του κοινού σε επιλεγμένες «κλειστές» μεταδόσεις που έλαβαν χώρα χθες βράδυ, σε κινηματογραφικές αίθουσες της Cinemark, σε όλο τον κόσμο.

Η πιο ακριβή σειρά στην ιστορία 

Οι ενδείξεις αυτές είναι ενθαρρυντικές για τον τεχνολογικό κολοσσό που έχει επενδύσει πολλά, πάρα πολλά, στο «The Rings of Power» προκειμένου να κάνει τη διαφορά σε ένα διάστημα ανελέητου ανταγωνισμού ανάμεσα στις πλατφόρμες streaming.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Business Insider (Wall Street Journal), η Amazon έχει επενδύσει το μυθικό ποσό των 715 εκατ. δολαρίων για την παραγωγή της νέας τηλεοπτικής σειράς, που φαίνεται πως είναι προσωπικό project του Τζεφ Μπέζος. Μάλιστα, ο Αμερικανός μεγιστάνας είχε αποκαλύψει πως ο ίδιος του ο γιος τον… απείλησε να μην τολμήσει να καταστρέψει τη σειρά για τους εκατομμύρια λάτρεις του φανταστικού κόσμου που δημιούργησε ο Τζ.Ρ.Ρ. Τόλκιν.

Έτσι, λοιπόν, μόνο το «στήσιμο» της πρώτης σεζόν, που αριθμεί όλα κι όλα οκτώ επεισόδια, δαπανήθηκαν 462 εκατ. δολάρια, τουλάχιστον πέντε φορές πάνω από την αμέσως επόμενη, ακριβότερη σειρά της πλατφόρμας.

Επίσης, η Amazon κατέβαλε 250 εκατ. δολάρια το 2017 για την απόκτηση των δικαιωμάτων της ιστορίας, που βασίζεται στα βιβλία του Τόλκιν, ευελπιστώντας βεβαίως σε αρκετές σεζόν με υψηλή τηλεθέαση.

Σημειωτέον πως για τα δικαιώματα είχαν εκδηλώσει επίσης ενδιαφέρον τόσο το Netflix όσο και το HBO, όμως δεν κατάφεραν να φτάσουν τα χρήματα που πρόσφερε η Amazon. Από την πλευρά του το HBO κατέληξε στο επίσης «δυνατό» εμπορικά prequel του «Game of the Thrones», το «House of the Dragon», τα πρώτα επεισόδια του οποίου «σπάνε» για την ώρα τα κοντέρ τηλεθέασης, με αποτέλεσμα η σειρά να πάρει ήδη το πράσινο φως για δεύτερη σεζόν.

Στο 1 δισ. δολάρια ο συνολικός λογαριασμός

Συνυπολογίζοντας στον άνωθεν λογαριασμό τις δαπάνες προώθησης και μάρκετινγκ, αναλυτές του κλάδου θεωρούν πως ο τελικός λογαριασμός για το νέο υπερθέαμα της Μεσαίας Γης θα φτάσει το 1 δισ. δολάρια!

Πρόκειται για ένα νούμερο ρεκόρ για την παγκόσμια τηλεοπτική βιομηχανία που έκανε πολλούς αναλυτές να μιλήσουν «για τη μεγαλύτερη τηλεοπτική σειρά που έχει γίνει ποτέ» και συνάμα ένα τεράστιο στοίχημα για την Amazon.

Σε ανάλυση της η WSJ υπολόγισε πως το ποσό αυτό αναλογεί σε πάνω από 5,1 εκατ. αμερικανικές συνδρομές για την πλατφόρμα, που ανέρχονται στα 139 δολάρια την ημέρα. Όμως, για την Amazon είναι μια μακροπρόθεσμη επένδυση που θα ανεβάσει τον πήχη του ανταγωνισμού καταρχάς στο streaming αλλά και στο εμπορικό κομμάτι, με κάθε είδους προϊόντα και αναμνηστικά που φυσικά θα διαθέτει μέσα από το ηλεκτρονικό μαγαζί της. Αρκεί βεβαίως η σειρά να έχει την απήχηση που ελπίζει.

Το story

Τα γυρίσματα της πρώτης σεζόν πραγματοποιήθηκαν στη Νέα Ζηλανδία, όπου γυρίστηκε και η κινηματογραφική τριλογία. Τα γυρίσματα καθυστέρησαν σημαντικά, καθώς η πανδημία σταμάτησε την παραγωγή, δεδομένου πως η χώρα έκλεισε τα σύνορα της.

Όσον αφορά την ιστορία της, διαδραματίζεται περίπου 5.000 χρόνια πριν την τριλογία και πριν ο Φρόντο και ο Σαμ ξεκινήσουν την αποστολή τους, εστιάζοντας στους ήρωες της Δεύτερης Εποχής της Μέσης Γης, όπως τα εξωτικά του Έλροντ και της Γκαλάντριελ, καθώς και τη δημιουργία των μαγικών δαχτυλιδιών από τον σκοτεινό άρχοντα Σάουρον.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης