
Έχει περισσότερους από 140.000 ακόλουθους στο Instagram, και δημοσιεύει φωτογραφίες από τις περιπέτειές της στον κόσμο. Το μακιγιάζ της είναι πάντα άψογο, τα ρούχα της φαίνονται κατευθείαν από την πασαρέλα. Τραγουδάει, χορεύει και αλληλεπιδρά, αλλά τίποτα από αυτά δεν είναι αληθινό.
Η Rozy είναι μια Νοτιοκορεάτισσα influencer, ένας ψηφιακός άνθρωπος τόσο ρεαλιστικός που αρκετοί νομίζουν ότι είναι αληθινή.
«Είσαι πραγματικό πρόσωπο;» ρωτάει ένας από τους θαυμαστές της στο Instagram. “Είσαι AI; Ή ρομπότ;”
Σύμφωνα με την εταιρεία Sidus Studio X με έδρα τη Σεούλ που τη δημιούργησε, η Rozy είναι «σε θέση να κάνει ό,τι δεν μπορούν οι άνθρωποι… στην πιο ανθρώπινη μορφή».
Διαβάστε επίσης – Metaverse: Γκαρνταρόμπα εικονικής πραγματικότητας δημιούργησε η Hugo Boss
Στις «επαγγελματικές υποχρεώσεις» συγκεντρώνει κέρδη για την εταιρεία στον κόσμο της διαφήμισης και της ψυχαγωγίας.
Από το λανσάρισμά της το 2020, η Rozy έχει αποκτήσει συμφωνίες με επωνυμίες και χορηγίες, έχει ξεπεράσει την πασαρέλα σε εικονικές επιδείξεις μόδας και κυκλοφόρησε ακόμη και δύο σινγκλ.
Η βιομηχανία του «εικονικού ανθρώπου» ανθεί, και μαζί της μια εντελώς νέα οικονομία στην οποία οι influencers του μέλλοντος δεν γερνούν ποτέ, χωρίς σκάνδαλα και ψηφιακά άψογοι .
Διαβάστε επίσης – TikTok: Αυτοί είναι οι 5 πιο ακριβοπληρωμένοι influencers του κόσμου
Πώς λειτουργούν οι εικονικοί influencers
Η τεχνολογία CGI (εικόνες που δημιουργούνται από υπολογιστή) πίσω από το Rozy δεν είναι καινούργια. Είναι πανταχού παρούσα στη σημερινή βιομηχανία ψυχαγωγίας, όπου οι καλλιτέχνες τη χρησιμοποιούν για να δημιουργήσουν ρεαλιστικούς μη ανθρώπινους χαρακτήρες σε ταινίες, παιχνίδια υπολογιστή και μουσικά βίντεο.
Αλλά μόλις πρόσφατα χρησιμοποιήθηκε για να κάνει influencers.
Μερικές φορές, το Sidus Studio X δημιουργεί μια εικόνα της Rozy από την κορυφή μέχρι τα νύχια χρησιμοποιώντας την τεχνολογία, μια προσέγγιση που λειτουργεί καλά για τις εικόνες της στο Instagram. Άλλες φορές τοποθετεί το κεφάλι της πάνω στο σώμα ενός ανθρώπινου μοντέλου — όταν μοντελοποιεί ρούχα, για παράδειγμα.
Όπως και οι συνάδελφοί τους στην πραγματική ζωή, οι εικονικοί influencers χτίζουν followers μέσω των social media, όπου δημοσιεύουν στιγμιότυπα της «ζωής» τους και αλληλεπιδρούν με τους θαυμαστές τους. Ο λογαριασμός της Rozy δείχνει να «ταξιδεύει» στη Σιγκαπούρη και να απολαμβάνει ένα ποτήρι κρασί σε μια ταράτσα, ενώ οι θαυμαστές της κάνουν κομπλιμέντα για τα ρούχα της.
Οι παλαιότερες γενιές μπορεί να θεωρούν κάπως περίεργη την αλληλεπίδραση με ένα τεχνητό άτομο. Ωστόσο, οι ειδικοί λένε ότι οι εικονικοί influencers έχουν μεγάλη ανταπόκριση στη νέα γενιά, που περνά μεγάλο μέρος της ζωής της στο Διαδίκτυο.
Η Lee Na-kyoung, μια 23χρονη που ζει στο Incheon, άρχισε να ακολουθεί τη Rozy πριν από περίπου δύο χρόνια νομίζοντας ότι ήταν πραγματικό πρόσωπο.
Η Rozy την ακολούθησε, μερικές φορές σχολιάζοντας τις αναρτήσεις της, και μια εικονική φιλία άνθισε — αι που άντεξε ακόμα και όταν ο Lee ανακάλυψε την αλήθεια.
«Επικοινωνούσαμε σαν φίλοι και ένιωθα άνετα μαζί της — έτσι δεν τη θεωρώ τεχνητή νοημοσύνη αλλά πραγματική φίλη», είπε η Λι στο CNN και πρόσθεσε: «Λατρεύω το περιεχόμενο της Rozy.
Είναι τόσο όμορφη που δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι AI».
Μια κερδοφόρα επιχείρηση
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν επιτρέπουν απλώς στους εικονικούς influencers να δημιουργήσουν μια βάση θαυμαστών. Το Instagram της Rozy , για παράδειγμα, είναι διάσπαρτο με περιεχόμενο χορηγίας όπου διαφημίζει προϊόντα περιποίησης δέρματος και μόδας.


Latest News

Ο Τι Τζέι Σορτς, οι 450.000 στην Παρί και το «χρυσό» συμβόλαιο που ψάχνει στην αγορά
Ο Τι Τζέι Σορτς απασχολεί τη… μισή Euroleague, μετά την καταπληκτική σεζόν με την Παρί – Πόσα χρήματα παίρνει στη γαλλική ομάδα και πόσα αναμένεται να βρει στην αγορά…

Ποια επαγγέλματα «ανθούν» στην αγορά εργασίας - Τι δείχνει έρευνα του ΙΟΒΕ
Η απασχόληση κερδίζει έδαφος με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα να βελτιώνεται αλλά παραμένουν δομικές προκλήσεις

GenZ: Ένας στους δύο σκέφτεται να αλλάξει δουλειά
Ενώ η GenΖ στη Γερμανία θέλει να αλλάζει θέση εργασίας, οι Boomer μένουν δεκαετίες στον ίδιο εργοδότη, αναφέρει η Deutsche Welle

Warner Bros και DC τιμούν την 87η επέτειο του Superman
Η ταινία «Superman» του Τζέιμς Γκαν, μία από πολυαναμενόμενες ταινίες του καλοκαιριού, αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες στις 11 Ιουλίου

Επίσημο: Ο Ντιαλό ανανέωσε για τρία χρόνια με τη Μονακό
Ο Άλφα Ντιαλό παραμένει και επίσημα στο Μόντε Κάρλο, καθώς η Μονακό ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του για τα επόμενα τρία χρόνια.

Γιατί για κάποιους η ακαταστασία είναι παραγωγική
Όλες οι έρευνες επιμένουν πως η ακαταστασία μειώνει την παραγωγικότητά μας. Ωστόσο, για κάποιους, αποτελεί κομμάτι της δημιουργικότητάς τους.

Ο Ρόλος της Τεχνολογίας στη Διαχείριση του Επιχειρηματικού Ρίσκου
Το ρίσκο, η αβεβαιότητα και τα σύγχρονα Συστήματα Διαχείρισης της Εταιρικής Απόδοσης

Ράιαν Γκόσλινγκ: Από το οσκαρικό La La Land στο Star Wars
Μετά από μήνες συζητήσεων, ο σταρ του Χόλιγουντ Ράιαν Γκόσλινγκ συμφώνησε να πρωταγωνιστήσει στην επερχόμενη ταινία του franchise Star Wars.

Τι είναι Skinnytok και γιατί προσφεύγει το Παρίσι στην Κομισιόν
Το Skinnytok είναι μία νέα επικίνδυνη για τη δημόσια υγεία τάση που κυριαρχεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Λιγότερη δουλειά - περισσότερες ανησυχίες: Τι αποκαλύπτει μελέτη της ΕΚΤ
Οι εργαζόμενοι που αντιμετωπίζουν χαμηλότερο φόρτο εργασίας τείνουν να φοβούνται για τη δουλειά τους και να περιμένουν χαμηλές μισθολογικές αυξήσεις