Έχει περισσότερους από 140.000 ακόλουθους στο Instagram, και δημοσιεύει φωτογραφίες από τις περιπέτειές της στον κόσμο. Το μακιγιάζ της είναι πάντα άψογο, τα ρούχα της φαίνονται κατευθείαν από την πασαρέλα. Τραγουδάει, χορεύει και αλληλεπιδρά, αλλά τίποτα από αυτά δεν είναι αληθινό.
Η Rozy είναι μια Νοτιοκορεάτισσα influencer, ένας ψηφιακός άνθρωπος τόσο ρεαλιστικός που αρκετοί νομίζουν ότι είναι αληθινή.
«Είσαι πραγματικό πρόσωπο;» ρωτάει ένας από τους θαυμαστές της στο Instagram. “Είσαι AI; Ή ρομπότ;”
Σύμφωνα με την εταιρεία Sidus Studio X με έδρα τη Σεούλ που τη δημιούργησε, η Rozy είναι «σε θέση να κάνει ό,τι δεν μπορούν οι άνθρωποι… στην πιο ανθρώπινη μορφή».
Διαβάστε επίσης – Metaverse: Γκαρνταρόμπα εικονικής πραγματικότητας δημιούργησε η Hugo Boss
Στις «επαγγελματικές υποχρεώσεις» συγκεντρώνει κέρδη για την εταιρεία στον κόσμο της διαφήμισης και της ψυχαγωγίας.
Από το λανσάρισμά της το 2020, η Rozy έχει αποκτήσει συμφωνίες με επωνυμίες και χορηγίες, έχει ξεπεράσει την πασαρέλα σε εικονικές επιδείξεις μόδας και κυκλοφόρησε ακόμη και δύο σινγκλ.
Η βιομηχανία του «εικονικού ανθρώπου» ανθεί, και μαζί της μια εντελώς νέα οικονομία στην οποία οι influencers του μέλλοντος δεν γερνούν ποτέ, χωρίς σκάνδαλα και ψηφιακά άψογοι .
Διαβάστε επίσης – TikTok: Αυτοί είναι οι 5 πιο ακριβοπληρωμένοι influencers του κόσμου
Πώς λειτουργούν οι εικονικοί influencers
Η τεχνολογία CGI (εικόνες που δημιουργούνται από υπολογιστή) πίσω από το Rozy δεν είναι καινούργια. Είναι πανταχού παρούσα στη σημερινή βιομηχανία ψυχαγωγίας, όπου οι καλλιτέχνες τη χρησιμοποιούν για να δημιουργήσουν ρεαλιστικούς μη ανθρώπινους χαρακτήρες σε ταινίες, παιχνίδια υπολογιστή και μουσικά βίντεο.
Αλλά μόλις πρόσφατα χρησιμοποιήθηκε για να κάνει influencers.
Μερικές φορές, το Sidus Studio X δημιουργεί μια εικόνα της Rozy από την κορυφή μέχρι τα νύχια χρησιμοποιώντας την τεχνολογία, μια προσέγγιση που λειτουργεί καλά για τις εικόνες της στο Instagram. Άλλες φορές τοποθετεί το κεφάλι της πάνω στο σώμα ενός ανθρώπινου μοντέλου — όταν μοντελοποιεί ρούχα, για παράδειγμα.
Όπως και οι συνάδελφοί τους στην πραγματική ζωή, οι εικονικοί influencers χτίζουν followers μέσω των social media, όπου δημοσιεύουν στιγμιότυπα της «ζωής» τους και αλληλεπιδρούν με τους θαυμαστές τους. Ο λογαριασμός της Rozy δείχνει να «ταξιδεύει» στη Σιγκαπούρη και να απολαμβάνει ένα ποτήρι κρασί σε μια ταράτσα, ενώ οι θαυμαστές της κάνουν κομπλιμέντα για τα ρούχα της.
Οι παλαιότερες γενιές μπορεί να θεωρούν κάπως περίεργη την αλληλεπίδραση με ένα τεχνητό άτομο. Ωστόσο, οι ειδικοί λένε ότι οι εικονικοί influencers έχουν μεγάλη ανταπόκριση στη νέα γενιά, που περνά μεγάλο μέρος της ζωής της στο Διαδίκτυο.
Η Lee Na-kyoung, μια 23χρονη που ζει στο Incheon, άρχισε να ακολουθεί τη Rozy πριν από περίπου δύο χρόνια νομίζοντας ότι ήταν πραγματικό πρόσωπο.
Η Rozy την ακολούθησε, μερικές φορές σχολιάζοντας τις αναρτήσεις της, και μια εικονική φιλία άνθισε — αι που άντεξε ακόμα και όταν ο Lee ανακάλυψε την αλήθεια.
«Επικοινωνούσαμε σαν φίλοι και ένιωθα άνετα μαζί της — έτσι δεν τη θεωρώ τεχνητή νοημοσύνη αλλά πραγματική φίλη», είπε η Λι στο CNN και πρόσθεσε: «Λατρεύω το περιεχόμενο της Rozy.
Είναι τόσο όμορφη που δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι AI».
Μια κερδοφόρα επιχείρηση
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν επιτρέπουν απλώς στους εικονικούς influencers να δημιουργήσουν μια βάση θαυμαστών. Το Instagram της Rozy , για παράδειγμα, είναι διάσπαρτο με περιεχόμενο χορηγίας όπου διαφημίζει προϊόντα περιποίησης δέρματος και μόδας.
Latest News
Η Γερμανία θα πείσει τον Τραμπ να παραμείνει στον ΠΟΥ; - Πλήγμα η απώλεια 130 εκατ. από εισφορές
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) λαμβάνει από τις Ηνωμένες Πολιτείες περίπου το 20% των υποχρεωτικών συνεισφορών
Μνημόνιο συνεργασίας Pfizer με ΠΑΜΑΚ για την καινοτομία
Συν-δημιουργία μαθήματος με τίτλο «Ψηφιακή Καινοτομία και Συστήματα Μεταφοράς Τεχνολογίας» η πρώτη πρωτοποριακή δράση
Μιχάλης Αργυρού: Νέες πρωτοβουλίες σε κλάδους, όπου και αν χρειαστεί
Ο επικεφαλής του Οικονομικού Γραφείου του Πρωθυπουργού δίνει το στίγμα της πολιτικής για τη μείωση των φόρων μιλώντας στην έντυπη έκδοση του Οικονομικού Ταχυδρόμου
Kυρίαρχη στις ιώσεις η γρίπη Α – Σαρώνουν τα επικίνδυνα κοκτέιλ ασθενειών
Συνεχίζει η αυξητική τάση στην γρίπη, τις ιώσεις και τον κορονοϊό και κατά τον Ιανουάριο, όπου αναγκαία κρίνονται τα μέτρα προφύλαξης
Μαγιορκίνης για γρίπη: Για πρώτη φορά μετά την Covid-19 τέτοια έξαρση
«Είναι πιθανώς η πρώτη χρονιά μετά από την Covid-19 που έχουμε τόσο μεγάλη κυκλοφορία στη γρίπη», είπε ο επιδημιολόγος Γκίκας Μαγιορκίνης
Κι άλλα έργα 11,5 εκατ. για το λίφτινγκ στο ΟΑΚΑ – Ο νέος διαγωνισμός
Για το λίφτινγκ στο ΟΑΚΑ το ΤΑΙΠΕΔ προκήρυξε νέο διαγωνισμό που αφορά σε έργα στον περιβάλλοντα χώρο του «Σπύρος Λούης»
Γιατί οι εργαζόμενοι δεν εμπιστεύονται πλέον τους προϊσταμένους τους
Το 67% απολάμβανε την εμπιστοσύνη προς τον προϊστάμενό του ότι θα λάβει ορθές επιχειρηματικές αποφάσεις τον Μάιο του 2020 - To ποσοστό αυτό έχει μειωθεί
Πέθανε η Καίτη Γκρέυ
Η Καίτη Γκρέυ άφησε την τελευταία της πνοή σε ηλικία 100 ετών
Πώς το burnout έχει γίνει η μάστιγα της σύγχρονης εργασίας
Το αίσθημα του άγχους και της υπερφόρτωσης στη δουλειά μπορεί να μετατραπεί σε μια πιο σοβαρή κατάσταση, που υπερβαίνει το απλό αίσθημα κούρασης και καταλήγει στην εξουθένωση, στο «burnout»
Υπέρ μικρών εργασιακών «ατασθαλιών» στην εργασία τους Gen Z και Millennials
Μικρές διεξόδους χαλάρωσης στη δουλειά έχουν βρει οι Gen Z και Millennials, δείχνοντας μεγάλη αγάπη στον ύπνο κατά την ώρα εργασίας, αλλά και στην πρόωρη αποχώρηση