
Με «καύσιμο» την αύξηση της ζήτησης στην εγχώρια αγορά η FrieslandCampina Hellas (γνωστή στο ευρύ κοινό με το brand ΝΟΥΝΟΥ) αύξησε τον τζίρο της το 2021, προσδοκώντας ότι οι θετικές επιδόσεις θα συνεχιστούν και εφέτος, παρά την τέλεια καταιγίδα που έχει χτυπήσει τον κλάδο των γαλακτοκομικών.
Προτεραιότητα της Friesland Campina Hellas, μέλος του ολλανδικού συνεταιριστικού ομίλου Royal FrieslandCampina, είναι η διατήρηση της μεριδιακής δυναμικής στην εγχώρια αγορά, επενδύοντας τόσο στην εδραιωμένη προϊοντική της βάση αλλά και σε νέα προϊόντα.
Διαβάστε επίσης: ICAP: Μεγάλες προκλήσεις για τον κλάδο της γαλακτοβιομηχανίας
Στο ιδιαίτερα προκλητικό περιβάλλον της φετινής χρονιάς, η Friesland Campina Hellas φέρεται ότι διατηρεί τη θέση της στην κατάταξη των μεγαλύτερων «παικτών» παρά τη μείωση του όγκου πωλήσεων στο σύνολο της αγοράς.
Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, οι απώλειες σε όγκο στο γάλα είναι της τάξης 5,8% και στο γιαούρτι 7,8%.
Άνοδος στα γαλακτοκομικά πτώση στις παιδικές τροφές
Ειδικότερα, κατά την περσινή χρήση η εταιρεία κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 6,3% στα 273 εκατ. ευρώ, η οποία όπως επισημαίνεται στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας προέρχεται από την αύξηση της ζήτησης στην εσωτερική αγορά.

Η αύξηση προήλθε κυρίως από τις πωλήσεις γαλακτοκομικών, που σχεδόν επανήλθαν στα μεγέθη του 2019. Συγκεκριμένα το 2021 πωλήθηκαν γαλακτοκομικά αξίας 244,15 εκατ. ευρώ από 228,59 εκατ. ευρώ το 2020 κα 246,18 εκατ. το 2019.
Αυξημένες πέρσι ήταν και οι πωλήσεις γιαουρτιών, που ανήλθαν σε 5,65 από 4,33 εκατ. ευρώ το 2020 και 4,91 εκατ. ευρώ το 2019.
Αντίθετα, οι πωλήσεις παιδικών τροφών σημείωσαν πτώση, φτάνοντας τα 23,99 εκατ. ευρώ από 24,65 εκατ. ευρώ το 2020 και 23,01 εκατ. ευρώ το 2019.
Πτώση κερδών και εξαγωγών
Σε επίπεδο κερδοφορίας, τα προ φόρων αποτελέσματα μειώθηκαν κατά 26% στα 6,3 εκατ. ευρώ έναντι 8,6 εκατ. ευρώ σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.
Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους υποχώρησαν στα 4,2 εκατ. ευρώ έναντι 6,1 εκατ. ευρώ το 2020.
Σε αντίθεση με τις θετικές επιδόσεις της γαλακτοβιομηχανίας στην εσωτερική αγορά οι εξαγωγές της μειώθηκαν σε σχέση με την προηγούμενη χρήση κατά 7,08%.
Για το 2022 «η εταιρεία θα συνεχίσει τις πρωτοβουλίες για την επέκταση του δικτύου διανομής της για βελτίωση των οικονομικών της μεγεθών», όπως αναφέρεται.
Το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο
Θυμίζουμε ότι η FrieslandCampina Hellas με παρουσία 93 χρόνων στην ελληνική αγορά διαθέτει μια ολοκληρωμένη γκάμα γαλακτοκομικών προϊόντων, που περιλαμβάνει βρεφικά γάλατα και κρέμες, γάλατα εβαπορέ και υψηλής παστερίωσης, γιαούρτια, κρέμες γάλακτος και τυριά, με τις επωνυμίες ΝΟΥΝΟΥ, FRISO, MILNER και FINA.
Η εταιρεία καλύπτει σχεδόν το σύνολο των 20.000 καταστημάτων τροφίμων που υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα.
Παράλληλα διακινεί προϊόντα για επαγγελματική χρήση με τις επωνυμίες FRICO, DEBIC και Barista’s Gold.


Latest News

Νέα αρχιτεκτονική με εξαγορές και συνεργασίες
Οι στρατηγικές κινήσεις και τα σχέδια των 4 συστημικών τραπεζών για μείωση της εξάρτησης των αποτελεσμάτων από τις επιτοκιακές μεταβολές και από τις δραστηριότητες στην Ελλάδα

Αύξηση πωλήσεων 21% για την Παπουτσάνης το α' τρίμηνο του 2025
Ενίσχυση των εξαγωγών και ισχυρή διψήφια ανάπτυξη των επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης - Οι εκτιμήσεις για το σύνολο του έτους

Qualco Foundation: Τρία χρόνια προσφοράς στην κοινωνία
Περισσότερες από 150 πρωτοβουλίες αλληλεγγύης απο την Qualco Foundation σε παιδεία, πολιτισμό, κοινωνική αλληλεγγύη και αθλητισμό

Αναβαθμίζει την Eurobank η DBRS - Τι λέει για την κερδοφορία
Η Morningstar DBRS αναφέρει ότι η Eurobank θα πρέπει να είναι σε θέση να διατηρεί ένα γενικά σταθερό προφίλ ποιότητας ενεργητικού

Ψήφος DBRS στην Εθνική - Αναβαθμίζει σε ΒΒΒ την αξιολόγηση, σταθερό το outlook
Η Morningstar DBRS αναμένει μείωση της κερδοφορίας για την Εθνική Τράπεζα κυρίως λόγω χαμηλότερων επιτοκίων και υψηλότερων λειτουργικών εξόδων

Νέα δυναμική για τη μετοχή της Metlen βλέπει η Citi
Τιμή στόχο στα 46 ευρώ και σύσταση για αγορά (buy) επαναλαμβάνει η Citi για τη μετοχή της Metlen

Αύριο 10 Απριλίου ανακοινώνονται τα οικονομικά αποτελέσματα της Alter Ego Media
Το Διοικητικό Συμβούλιο θα προτείνει στην Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων τη διανομή μερίσματος

Διεκόπη για τις 8 Μαΐου 2025 η δίκη για την υπόθεση της Folli - Follie
Κανείς εκ των κατηγορουμένων για την υπόθεση της Folli Follie δεν κάθισε στο εδώλιο καθώς, όπως έχουν δικαίωμα εκ του νόμου, εκπροσωπήθηκαν από τους δικηγόρους τους

Διπλό χτύπημα στο χώρο των αξεσουάρ από τον όμιλο Intrafshion - Έρχεται η ισπανική Miramira
Σε αποκλειστική συνεργασία προχώρησε η μητρική του brand Pink Woman - Πού και πότε θα ανοίξει το πρώτο κατάστημα

Στρατηγική συνεργασία Fais Group-Jimmy Choo - Το πρώτο κατάστημα στην Ελλάδα
Το πρώτο κατάστημα στην ελληνική αγορά έρχεται από το Fais Group στο City Link - Πότε θα ανοίξει τις πόρτες του