
Με «καύσιμο» την αύξηση της ζήτησης στην εγχώρια αγορά η FrieslandCampina Hellas (γνωστή στο ευρύ κοινό με το brand ΝΟΥΝΟΥ) αύξησε τον τζίρο της το 2021, προσδοκώντας ότι οι θετικές επιδόσεις θα συνεχιστούν και εφέτος, παρά την τέλεια καταιγίδα που έχει χτυπήσει τον κλάδο των γαλακτοκομικών.
Προτεραιότητα της Friesland Campina Hellas, μέλος του ολλανδικού συνεταιριστικού ομίλου Royal FrieslandCampina, είναι η διατήρηση της μεριδιακής δυναμικής στην εγχώρια αγορά, επενδύοντας τόσο στην εδραιωμένη προϊοντική της βάση αλλά και σε νέα προϊόντα.
Διαβάστε επίσης: ICAP: Μεγάλες προκλήσεις για τον κλάδο της γαλακτοβιομηχανίας
Στο ιδιαίτερα προκλητικό περιβάλλον της φετινής χρονιάς, η Friesland Campina Hellas φέρεται ότι διατηρεί τη θέση της στην κατάταξη των μεγαλύτερων «παικτών» παρά τη μείωση του όγκου πωλήσεων στο σύνολο της αγοράς.
Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, οι απώλειες σε όγκο στο γάλα είναι της τάξης 5,8% και στο γιαούρτι 7,8%.
Άνοδος στα γαλακτοκομικά πτώση στις παιδικές τροφές
Ειδικότερα, κατά την περσινή χρήση η εταιρεία κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 6,3% στα 273 εκατ. ευρώ, η οποία όπως επισημαίνεται στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας προέρχεται από την αύξηση της ζήτησης στην εσωτερική αγορά.

Η αύξηση προήλθε κυρίως από τις πωλήσεις γαλακτοκομικών, που σχεδόν επανήλθαν στα μεγέθη του 2019. Συγκεκριμένα το 2021 πωλήθηκαν γαλακτοκομικά αξίας 244,15 εκατ. ευρώ από 228,59 εκατ. ευρώ το 2020 κα 246,18 εκατ. το 2019.
Αυξημένες πέρσι ήταν και οι πωλήσεις γιαουρτιών, που ανήλθαν σε 5,65 από 4,33 εκατ. ευρώ το 2020 και 4,91 εκατ. ευρώ το 2019.
Αντίθετα, οι πωλήσεις παιδικών τροφών σημείωσαν πτώση, φτάνοντας τα 23,99 εκατ. ευρώ από 24,65 εκατ. ευρώ το 2020 και 23,01 εκατ. ευρώ το 2019.
Πτώση κερδών και εξαγωγών
Σε επίπεδο κερδοφορίας, τα προ φόρων αποτελέσματα μειώθηκαν κατά 26% στα 6,3 εκατ. ευρώ έναντι 8,6 εκατ. ευρώ σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.
Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους υποχώρησαν στα 4,2 εκατ. ευρώ έναντι 6,1 εκατ. ευρώ το 2020.
Σε αντίθεση με τις θετικές επιδόσεις της γαλακτοβιομηχανίας στην εσωτερική αγορά οι εξαγωγές της μειώθηκαν σε σχέση με την προηγούμενη χρήση κατά 7,08%.
Για το 2022 «η εταιρεία θα συνεχίσει τις πρωτοβουλίες για την επέκταση του δικτύου διανομής της για βελτίωση των οικονομικών της μεγεθών», όπως αναφέρεται.
Το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο
Θυμίζουμε ότι η FrieslandCampina Hellas με παρουσία 93 χρόνων στην ελληνική αγορά διαθέτει μια ολοκληρωμένη γκάμα γαλακτοκομικών προϊόντων, που περιλαμβάνει βρεφικά γάλατα και κρέμες, γάλατα εβαπορέ και υψηλής παστερίωσης, γιαούρτια, κρέμες γάλακτος και τυριά, με τις επωνυμίες ΝΟΥΝΟΥ, FRISO, MILNER και FINA.
Η εταιρεία καλύπτει σχεδόν το σύνολο των 20.000 καταστημάτων τροφίμων που υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα.
Παράλληλα διακινεί προϊόντα για επαγγελματική χρήση με τις επωνυμίες FRICO, DEBIC και Barista’s Gold.


Latest News

Cebergy Holdings: Έκρηξη 39% για τα EBITDA στα 276,2 εκατ. - Στα 3,44 δισ. το ανεκτέλεστο υπόλοιπο
Ο Αλέξης Αλεξίου CEO της Cenergy Holdings με αφορμή τα αποτελέσματα του 2024 ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας του εργοστασίου στο Μέριλαντ το 2027

Παπακωνσταντίνου (IDEAL): Προς νέες εξαγορές από κοινού με την OHA – Στα 400 εκατ. ευρώ η δύναμη πυρός
Τι ανέφερε ο επικεφαλής της IDEAL Holdings για το mega deal με την OHA – Οι συνέργειες και η πρόταση για μέρισμα τον Ιούνιο
![ESG: Ουραγός οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην εφαρμογή του – Τι δείχνει έρευνα [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/09/esg3-600x280.png)
Τρεις στους δέκα μικρομεσαίους δεν γνωρίζουν το ESG - Αποκαλυπτική έρευνα [γραφήματα]
Τα ευρήματα της έρευνας για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και το ESG - Το χάσμα μεταξύ μεγάλων και μικρών επιχειρήσεων

Στα χέρια της Vista Bank η Alpha Leasing Romania
Η Vista Bank ενισχύει περαιτέρω τη θέση της στη αγορά της Ρουμανίας - Η Alpha Leasing Romania διαθέτει μικρό μέγεθος στην τοπική αγορά και ελέγχει το 100% της Alpha Insurance Brokerage Romania

Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών στο πλευρό του Οικουμενικού Πατριαρχείου και της ομογένειας
Προσφέρει δωρεάν ιατρικές υπηρεσίες στις Κλινικές του Ομίλου του, στους Έλληνες κατοίκους της Ίμβρου και της Τενέδου, καθώς και σε όλο το ανθρώπινο δυναμικό του Οικουμενικού Πατριαρχείου

«Τσίμπησαν» ελαφρώς οι τιμές στο ράφι - Ποια προϊόντα αυξήθηκαν και ποια μειώθηκαν [γραφήματα]
Στα σούπερ μάρκετ τον Φεβρουάριο 2025 καταγράφηκε μεταβολή +0,60% σε σχέση με τον Φεβρουάριο 2024 - Τι δείχνει η έρευνα του ΙΕΛΚΑ

Αύξηση παραγωγής 8,7% το 2024 στην ελληνική ασφαλιστική αγορά - Η έρευνα της ΕΑΕΕ [γραφήματα])
Οι ασφαλίσεις κατά ζημιών αυξήθηκαν κατά 9,4%, φθάνοντας τα 2,95 δισ. ευρώ, ενώ οι ασφαλίσεις ζωής αυξήθηκαν κατά 7,9%, φθάνοντας τα 2,73 δισ. ευρώ

Αναβαθμίζει την τιμή-στόχο στα 27 ευρώ - Η Wood για ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Η χρηματιστηριακή αναγνωρίζει για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ περιθώριο ανόδου 48%

Attica Bank: Διαχείριση περιουσίας των πελατών από υψηλού κύρους επαγγελματίες
Για την Attica Bank, αποτελεί στρατηγική επιλογή η συμβουλευτική και η προσφορά νέων επενδυτικών προϊόντων στον τομέα της διαχείρισης περιουσίας

Τρεις νέες συμβάσεις EPC της Metlen στη Χιλή για αποθήκευση ενέργειας
Οι νέες συμβάσεις της Metlen ενισχύουν τη θέση της εταιρείας στις ΑΠΕ της Χιλής - Όλα τα έργα πρόκειται να παραδοθούν το αργότερο έως το πρώτο τρίμηνο του 2026