Σχεδόν διπλάσιο θα είναι το καθαρό κόστος των εισαγωγών ενέργειας και αναμένεται να αγγίξει τα 99,5 δισ. δολάρια, δήλωσε ο υπουργός Οικονομίας, Ντανιέλε Φράνκο, προειδοποιώντας ότι η Ρώμη δεν μπορεί να δαπανά επ’ αόριστον για να απαλύνει το πλήγμα στην οικονομία.
Η Ιταλία εισάγει τα τρία τέταρτα της ενέργειας που καταναλώνει, γεγονός που την καθιστά ιδαίτερα ευάλωτη στην ευρωπαϊκή ενεργειακή κρίση. Επιπλέον το υψηλό δημόσιο χρέος της δεν αφήνει πολλά περιθώρια ελιγμών.
Διαβάστε επίσης: Ενεργειακή κρίση: Ποια μέτρα έχουν λάβει οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες
Ανακοινώσεις μέσα στην εβδομάδα
Μέσα στην εβδομάδα αναμένεται να εγκριθούν τα μέτρα που θα ανακουφίσουν τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές από την αύξηση των τιμών της ενέργειας. Θα είναι το έβδομο πάκετο βοήθειας που θα προστεθεί στα προηγούμενα έξι συνολικής αξίας 52 δισ. ευρώ, ανέφερε ο Φράνκο. «Το να συνεχίσουμε να αντισταθμίζουμε, τουλάχιστον εν μέρει, την αύξηση των τιμών της ενέργειας μέσω των δημόσιων οικονομικών είναι πολύ δαπανηρό και δεν θα μπορέσουμε ποτέ να κάνουμε αρκετά», πρόσθεσε.
Αναφερόμενος στην λειτουργία της ευρωπαϊκής αγοράς ενέργειας εξήγησε ότι βασικό να γίνουν παρεμβάσεις μιας και η εκτίναξη των τιμών του φυσικού αερίου εν μέσω συρρίκνωσης των ρωσικών εξαγωγών έχει οδηγήσει τις τιμές της ηλεκτρικής ενέργειας σε υψηλότερα επίπεδα.« Αυτό που έχει σημασία είναι να επανέλθει η τιμή του φυσικού αερίου και της ενέργειας σε βιώσιμα επίπεδα» είπε χαρακτηριστικά.
Η αύξηση του κόστους των εισαγωγών ενέργειας κατάα περίπου 60 δισ. ευρώ, που αναμένεται το 2022 αντιστοιχεί σε περίπου τρεις ποσοστιαίες μονάδες του ΑΕΠ και θα εξαλείψει το καθαρό πλεόνασμα στις εμπορικές συναλλαγές της Ιταλίας, προειδοποιεί ο Φράνκο, προσθέτοντας ότι «μεταφέρουμε στο εξωτερικό ένα σημαντικό μέρος της αγοραστικής μας δύναμης»
Latest News
Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την Ευρώπη – Τα πολιτικά και οικονομικά προβλήματα
Οι ηγέτες της καλούνται να δώσουν άμεσα απαντήσεις γιατί ο χρόνο εξαντλείται - Με ποιες προκλήσεις αναμένεται να έρθει αντιμέτωπη
Προειδοποιήσεις από τους δημάρχους της Ευρώπης για τη στεγαστική κρίση
Οι ηγέτες 10 μεγάλων πόλεων ζητούν δράση για την αντιμετώπιση «μιας από τις πιο πιεστικές προκλήσεις» που αντιμετωπίζει η κοινωνία, την στεγαστική κρίση
Πίσω από τη συμφωνία της Volkswagen με συνδικάτα για «οδυνηρές περικοπές»
Ο γερμανικός τύπος σχολιάζει τη «συμφωνία της τελευταίας στιγμής» στην Volkswagen: περικοπές γίνονται, αλλά εργοστάσια δεν κλείνουν (μέχρι νεωτέρας)
Η «βουτιά» της Novo Nordisk - Από το Wegovy στο πειραματικό CagriSema για την παχυσαρκία
Η Novo Nordisk είναι η μεγαλύτερη εταιρεία της Ευρώπης με βάση την κεφαλαιοποίηση της αγοράς, αξίας άνω των 460 δισεκατομμυρίων δολαρίων
Μπόνους για «πιστούς» πελάτες στα γερμανικά σούπερ μάρκετ
Με ειδικές προσφορές οι γερμανικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ επιχειρούν να προσελκύσουν πελατεία και να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό. Νέα προγράμματα επιβράβευσης από το 2025.
Η αποταμίευση θέλει οργάνωση και το 2025 - Τέσσερις γκουρού αποκαλύπτουν
Το τέλος του έτους αναπόφευκτα φέρενει στο νου το χρήμα και τη διαχείρισή του - Η πρόκληση για αποταμίευση τη νέα χρονιά
Γλίτωσαν οι ΗΠΑ το shutdown: Πέρασε στο παρά πέντε το νομοσχέδιο
Η αμερικανική Βουλή των Αντιπροσώπων ενέκρινε το νομοσχέδιο που αποσκοπεί στο να αποφευχθεί η δημοσιονομική παράλυση
Αλλάζουν ρότα Gucci, Louis Vuitton και Chanel - Το βατερλό στην Κίνα και η νέα στρατηγική
Στην πολυτέλεια, τα περισσότερα στελέχη της μόδας εξακολουθούν να ελπίζουν ότι η Κίνα θα αποδειχθεί σωτήρια ξανά
Παραγγελία 30 αεροσκαφών για την τουρκική Pegasus έκλεισε η Boeing
Η μεγαλύτερη παραγγελία στην ιστορία της Pegasus είναι μια σημαντική νίκη για την Boeing
Πόσα έδωσε η πρώην του Μπέζος σε φιλανθρωπίες το 2024
Η πρώην του Μπέζος, ΜακΚένζι Σκοτ θα ήθελε να δώσει όλα τα δισεκατομμύρια που πήρε από το διαζύγιο της σε φιλανθρωπίες