Προτάσσοντας – για μια ακόμη φορά –  την παράλογη ακρίβεια στις μεταφορές, τη γεωπολιτική αστάθεια και τις αλλοπρόσαλλες τιμές ενέργειας, οι οποίες «επιβαρύνουν δραματικά τον προϋπολογισμό κάθε νοικοκυριού αλλά και των επιχειρήσεων», η διοίκηση της αλυσίδας Jumbo τονίζει ότι επιμένει να αποκλείει από τα ράφια των καταστημάτων της κάθε προϊόν στο οποίο η σχέση τιμής-ποιότητας αποβαίνει σε βάρος του καταναλωτή.

Διαβάστε επίσης: Jumbo: Aύξηση 3% στις πωλήσεις για τον Ιούλιο

Παρά ταύτα «ακόμη και στον δύσκολο για το λιανεμπόριο, μήνα Αύγουστο 2022, οι καταναλωτές τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους την JUMBO στρατηγική», επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, με τις πωλήσεις του ομίλου να παρουσιάσουν αύξηση +13% περίπου.

Συνολικά, οι πωλήσεις για τον όμιλο Jumbo κατά τους 8 πρώτους μήνες του έτους (Ιανουάριος- Αύγουστος 2022), αυξήθηκαν κατά +11% περίπου.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο όμιλος θα ανακοινώσει αναλυτικά τα οικονομικά αποτελέσματα του α’ εξαμήνου 2022, τη Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2022, αμέσως μετά την λήξη της συνεδρίασης του Χρηματιστηρίου Αθηνών.

Η πορεία των πωλήσεων

Αναλυτικά η πορεία των πωλήσεων:

Ελλάδα: Για τον Αύγουστο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν αύξηση κατά +12% περίπου σε σχέση με τον Αύγουστο του 2021.

Συνολικά για το οκτάμηνο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας – χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +16% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό οκτάμηνο.

Κύπρος: Οι πωλήσεις κατά τον Αύγουστο του 2022 αυξήθηκαν κατά +19% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα συνεχίζοντας τη δυναμική τους πορεία.

Συνολικά οι πωλήσεις, στην Κύπρο, για το οκτάμηνο του 2022 είναι αυξημένες κατά +23% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό οκτάμηνο.

Βουλγαρία: Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +4% περίπου τον Αύγουστο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Οι πωλήσεις των καταστημάτων, στη Βουλγαρία, για το οκτάμηνο του 2022 να είναι αυξημένες κατά +1% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό οκτάμηνο.

Ρουμανία: Οι πωλήσεις του δικτύου σημείωσαν αύξηση κατά +19% περίπου τον Αύγουστο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Συνολικά οι πωλήσεις, στη Ρουμανία, για το οκτάμηνο του 2022 είναι μειωμένες κατά -1,5% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό οκτάμηνο.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις