Έξι μήνες νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα ολοκληρώθηκαν οι εργασίες αναβάθμισης και βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στο τμήμα Θέρμη – Γαλάτιστα του οδικού άξονα Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου. Το τμήμα δόθηκε στην κυκλοφορία παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή και του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις υποδομές, κ. Γιώργου Καραγιάννη.
Οι προδιαγραφές του έργου
Το έργο, προϋπολογισμού 29 εκατομμυρίων ευρώ, περιελάμβανε παρεμβάσεις από τον κόμβο Θέρμης με την νέα Εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Νέων Μουδανιών έως τον ισόπεδο κόμβο της παράκαμψης του οικισμού της Γαλάτιστας.
Διαβάστε επίσης: ΒΟΑΚ: Υπεγράφη η σύμβαση για το πρώτο τμήμα του αυτοκινητόδρομου
Το συνολικό μήκος της οδού, στο οποίο έγιναν επεμβάσεις στο πλαίσιο του έργου, ήταν της τάξης των 12,5 χλμ. Στο τμήμα από τα όρια του νομού Θεσσαλονίκης έως τη Γαλάτιστα κατασκευάστηκε νέα χάραξη οδού.
Υπενθυμίζεται ότι τα πρώτα 5 χλμ του έργου είχαν δοθεί σε χρήση ήδη από τον Δεκέμβριο του 2021.
Το έργο αποτελούσε εκκρεμότητα από το 2010. Τον Σεπτέμβριο του 2020 υπογράφηκε η σύμβαση και σήμερα αποδόθηκε στην κυκλοφορία το τμήμα της διαπλάτυνσης από 6,5 μ. στα 11 μ. σε όλο το μήκος της οδού από Θέρμη – όρια νομού Θεσσαλονίκης.
Το έργο ολοκληρώνεται έξι μήνες νωρίτερα από το εγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.
Καραμανλής: Δρομολογούνται έργα πάνω από 5 δισ.
Ο κ. Καραμανλής σε δηλώσεις του τόνισε: «Είναι μία σημαντική ήμερα για τη Χαλκιδική, για τη Θεσσαλονίκη, για τη Μακεδονία, γιατί παραδίδουμε ένα έργο, το οποίο είχε ταλαιπωρήσει πάνω από 10 χρόνια την περιοχή, το Θέρμη- Γαλάτιστα, στην κυκλοφορία.
Είναι ένας δρόμος 12,5 χλμ, ένας δρόμος ο οποίος ήταν στις προτεραιότητες εδώ και πολλά χρόνια, αλλά δυστυχώς ποτέ δεν ολοκληρωνόταν. Εμείς όχι απλά δημοπρατήσαμε το έργο, το συμβασιοποιήσαμε και το ολοκληρώσαμε, αλλά κάναμε και κάτι που σπανίζει: Παραδίδουμε το έργο έξι μήνες πριν τη συμβατική υποχρέωση του εργολάβου.
Αυτό το έργο όμως είναι ένα από τα πολλά έργα που κάνουμε στην ευρύτερη περιοχή. Διότι μαζί με το Μετρό Θεσσαλονίκης, μαζί με την οδική σύνδεση που φτάνει στο Λιμάνι Θεσσαλονίκης, μαζί με το flyover και όλα τα σιδηροδρομικά έργα τα οποία έχουν δρομολογηθεί, η Μακεδονία, η Θεσσαλονίκη, πλέον αφήνει το χθες πίσω.
Γαλάτιστα. Και δεν είναι έργα που βρίσκονται επί χάρτου. αλλά έργα που αυτή τη στιγμή υλοποιούνται και δρομολογούνται».
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών έδωσε συγχαρητήρια στη διοίκηση της Εγνατίας Οδού και στον ανάδοχο, καθώς το έργο «έτρεξε» πολύ γρήγορα. Επίσης, σημείωσε ότι το έργο αυτό μελετήθηκε από το υπουργείο, αλλά έχει χρηματοδοτηθεί από την Περιφέρεια.
Καραγιάννης: Η κυβέρνηση υλοποιεί ένα συνολικό σχέδιο 30 έργων ύψους 10 δισ. ευρώ
Από την πλευρά του ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι: «Το έργο αναβάθμισης του Θέρμη – Γαλάτιστα έχει για το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, έναν ιδιαίτερο συμβολισμό καθώς κλείνει μία εκκρεμότητα αρκετών ετών. Κερδίζουμε ακόμα μία μάχη του αυτονόητου και ανακτούμε την εμπιστοσύνη των πολιτών. Ταυτόχρονα, αποδεικνύουμε ότι με τη σκληρή δουλειά τα έργα ολοκληρώνονται και μάλιστα κάποιες φορές, αρκετούς μήνες νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα».
Ως προς τη σημασία του έργου, ο κ. Καραγιάννης επισήμανε ότι «το Θέρμη – Γαλάτιστα, όπως και το “ορφανό χιλιόμετρο” της Ποτίδαιας ολοκληρώνουν τις παρεμβάσεις μας σε ό,τι αφορά τις συνδέσεις με τη Χαλκιδική, προσφέρουν σημαντική αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας και νέες αναπτυξιακές δυνατότητες καθώς οι μετακινήσεις γίνονται ταχύτερες και πιο άνετες».
«Σήμερα, στη Θεσσαλονίκη και στη Βόρεια Ελλάδα η κυβέρνηση υλοποιεί ένα συνολικό σχέδιο 30 έργων ύψους 10 δισ. ευρώ και ο προγραμματισμός εξελίσσεται σύμφωνα με τις δεσμεύσεις μας. Συνεχίζουμε χωρίς καμία καθυστέρηση για να δώσουμε και άλλα έργα στους πολίτες» ανέφερε κλείνοντας.
Latest News
ΑΒΑΞ: Η «Νίκη» και η «Αθηνά» ανοίγουν και χτίζουν τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας
Βίντεο του ομίλου ΑΒΑΞ παρουσιάζει τον τρόπο διάνοιξης και χτισίματος της Γραμμής 4 από το «Άλσος Βεϊκου» στο «Γαλάτσι»
Διάνοιξη πάνω από 2.500 μέτρων σήραγγας για τη Γραμμή 4 του Μετρό
Από το Άλσος Βεΐκου και έως σήμερα έχει διανοιχτεί σήραγγα 520 μέτρων στο πλαίσιο των έργων στη Γραμμή 4, σε Γαλάτσι και Κατεχάκη
Σε Πικροδάφνη και Ιλισό τα πρώτα αντιπλημμυρικά έργα
Η Περιφέρεια Αττικής «βάζει μπροστά» τις μηχανές για 158 αναγκαία αντιπλημμυρικά έργα – Από αυτά 54 θα ξεκινήσουν το α’ εξάμηνο του 2025
Ποιοι μέτοχοι με ποσοστό άνω του 5% θα λάβουν μέρος στην ΑΜΚ της Intrakat
H ανακοίνωση της Intrakat για την Αυξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και ποιες εταιρείες - μέτοχοι θα συμμετέχουν
ALUMIL: Νέες συνεργασίες στον Καναδά, συμμετοχή σε πρωτοποριακά έργα
H ALUMIL έχει ισχυρό επιχειρησιακό αποτύπωμα στο εξωτερικό, από την Ινδία ως την Ανατ. Αφρική και την Ευρώπη ως τη Βόρεια Αμερική
Αντιπλημμυρική προστασία Αττικής με βάση το πιο δύσκολο σενάριο
Διαδοχικές συσκέψεις για την αντιπλημμυρική προστασία της Αττικής, μία με επιχειρησιακούς φορείς και μία με εκπροσώπους ΟΤΑ
Αύξηση 20% στα καθαρά κέρδη της «Τιτάν» - Πότε μπαίνει σε χρηματιστήριο των ΗΠΑ
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η εισαγωγή της Titan America σε αμερικάνικο χρηματιστήριο αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2025
Eurobank Equities: Τιμή – στόχος τα 23,40 ευρώ και σύσταση αγοράς για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Την κάλυψη της εταρείας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ξεκίνησε η Eurobank Equities βλέποντας υψηλότερη κερδοφορία και αποδόσεις για τους μετόχους
Κατσιγιάννης (ΑΒΑΞ): Ο κατασκευαστής δεν είναι πια απλά «εργολάβος»
Τι ανέφερε ο κ. Δημοσθένης Κατσιγιάννης, Διευθυντής του γραφείου στου Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ΑΒΑΞ, μιλώντας στο 7ο Athens Investment Forum 2024
Μιχαηλίδης (ΤΕΡΝΑ): Τα τρία προαπαιτούμενα για την ανάπτυξη των υποδομών
Τι ανέφερε στο Athens Investment Forum, ο κ. Αλέξανδρος Μιχαηλίδης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Τεχνικός Διευθυντής της ΤΕΡΝΑ