Έξι μήνες νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα ολοκληρώθηκαν οι εργασίες αναβάθμισης και βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στο τμήμα Θέρμη – Γαλάτιστα του οδικού άξονα Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου. Το τμήμα δόθηκε στην κυκλοφορία παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή και του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις υποδομές, κ. Γιώργου Καραγιάννη.
Οι προδιαγραφές του έργου
Το έργο, προϋπολογισμού 29 εκατομμυρίων ευρώ, περιελάμβανε παρεμβάσεις από τον κόμβο Θέρμης με την νέα Εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Νέων Μουδανιών έως τον ισόπεδο κόμβο της παράκαμψης του οικισμού της Γαλάτιστας.
Διαβάστε επίσης: ΒΟΑΚ: Υπεγράφη η σύμβαση για το πρώτο τμήμα του αυτοκινητόδρομου
Το συνολικό μήκος της οδού, στο οποίο έγιναν επεμβάσεις στο πλαίσιο του έργου, ήταν της τάξης των 12,5 χλμ. Στο τμήμα από τα όρια του νομού Θεσσαλονίκης έως τη Γαλάτιστα κατασκευάστηκε νέα χάραξη οδού.
Υπενθυμίζεται ότι τα πρώτα 5 χλμ του έργου είχαν δοθεί σε χρήση ήδη από τον Δεκέμβριο του 2021.
Το έργο αποτελούσε εκκρεμότητα από το 2010. Τον Σεπτέμβριο του 2020 υπογράφηκε η σύμβαση και σήμερα αποδόθηκε στην κυκλοφορία το τμήμα της διαπλάτυνσης από 6,5 μ. στα 11 μ. σε όλο το μήκος της οδού από Θέρμη – όρια νομού Θεσσαλονίκης.
Το έργο ολοκληρώνεται έξι μήνες νωρίτερα από το εγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.
Καραμανλής: Δρομολογούνται έργα πάνω από 5 δισ.
Ο κ. Καραμανλής σε δηλώσεις του τόνισε: «Είναι μία σημαντική ήμερα για τη Χαλκιδική, για τη Θεσσαλονίκη, για τη Μακεδονία, γιατί παραδίδουμε ένα έργο, το οποίο είχε ταλαιπωρήσει πάνω από 10 χρόνια την περιοχή, το Θέρμη- Γαλάτιστα, στην κυκλοφορία.
Είναι ένας δρόμος 12,5 χλμ, ένας δρόμος ο οποίος ήταν στις προτεραιότητες εδώ και πολλά χρόνια, αλλά δυστυχώς ποτέ δεν ολοκληρωνόταν. Εμείς όχι απλά δημοπρατήσαμε το έργο, το συμβασιοποιήσαμε και το ολοκληρώσαμε, αλλά κάναμε και κάτι που σπανίζει: Παραδίδουμε το έργο έξι μήνες πριν τη συμβατική υποχρέωση του εργολάβου.
Αυτό το έργο όμως είναι ένα από τα πολλά έργα που κάνουμε στην ευρύτερη περιοχή. Διότι μαζί με το Μετρό Θεσσαλονίκης, μαζί με την οδική σύνδεση που φτάνει στο Λιμάνι Θεσσαλονίκης, μαζί με το flyover και όλα τα σιδηροδρομικά έργα τα οποία έχουν δρομολογηθεί, η Μακεδονία, η Θεσσαλονίκη, πλέον αφήνει το χθες πίσω.
Γαλάτιστα. Και δεν είναι έργα που βρίσκονται επί χάρτου. αλλά έργα που αυτή τη στιγμή υλοποιούνται και δρομολογούνται».
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών έδωσε συγχαρητήρια στη διοίκηση της Εγνατίας Οδού και στον ανάδοχο, καθώς το έργο «έτρεξε» πολύ γρήγορα. Επίσης, σημείωσε ότι το έργο αυτό μελετήθηκε από το υπουργείο, αλλά έχει χρηματοδοτηθεί από την Περιφέρεια.
Καραγιάννης: Η κυβέρνηση υλοποιεί ένα συνολικό σχέδιο 30 έργων ύψους 10 δισ. ευρώ
Από την πλευρά του ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι: «Το έργο αναβάθμισης του Θέρμη – Γαλάτιστα έχει για το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, έναν ιδιαίτερο συμβολισμό καθώς κλείνει μία εκκρεμότητα αρκετών ετών. Κερδίζουμε ακόμα μία μάχη του αυτονόητου και ανακτούμε την εμπιστοσύνη των πολιτών. Ταυτόχρονα, αποδεικνύουμε ότι με τη σκληρή δουλειά τα έργα ολοκληρώνονται και μάλιστα κάποιες φορές, αρκετούς μήνες νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα».
Ως προς τη σημασία του έργου, ο κ. Καραγιάννης επισήμανε ότι «το Θέρμη – Γαλάτιστα, όπως και το “ορφανό χιλιόμετρο” της Ποτίδαιας ολοκληρώνουν τις παρεμβάσεις μας σε ό,τι αφορά τις συνδέσεις με τη Χαλκιδική, προσφέρουν σημαντική αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας και νέες αναπτυξιακές δυνατότητες καθώς οι μετακινήσεις γίνονται ταχύτερες και πιο άνετες».
«Σήμερα, στη Θεσσαλονίκη και στη Βόρεια Ελλάδα η κυβέρνηση υλοποιεί ένα συνολικό σχέδιο 30 έργων ύψους 10 δισ. ευρώ και ο προγραμματισμός εξελίσσεται σύμφωνα με τις δεσμεύσεις μας. Συνεχίζουμε χωρίς καμία καθυστέρηση για να δώσουμε και άλλα έργα στους πολίτες» ανέφερε κλείνοντας.
Latest News
ΤΑΙΠΕΔ-ΟΑΚΑ: Υπογραφή σύμβασης 5,5 εκατ. ευρώ
Αφορά την αποκατάσταση των δύο εισόδων του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) - Τι είπε ο Γιάννης Βρούτσης
Προχωρούν οι επεκτάσεις του Μετρό - Οι μελέτες και οι τροποποιήσεις
Έχουν μελετηθεί επέκταση της Γραμμής 2 νότια προς Γλυφάδα και η επέκταση του Μετρό προς Καλλιθέα
Πότε ξεκινά η νέα ψηφιακή εφαρμογή για τα συμφωνητικά ανάληψης τεχνικών έργων
Αναρτώνται και βεβαιώνονται ψηφιακά στην ΑΑΔΕ τα συμφωνητικά ανάληψης τεχνικών έργων άνω των 6.000 ευρώ από εργολάβο ή υπεργολάβο
Αρδευτικό Ταυρωπού: Προσωρινός ανάδοχος το σχήμα «Άκτωρ Παραχωρήσεις - ΑΒΑΞ» - Στα 139,6 εκατ το ύψος του έργου
Το Αρδευτικό Ταυρωπού, ένα έργο ΣΔΙΤ, καλύπτει τις αρδευτικές ανάγκες 115.000 στρεμμάτων
Ολοκληρώθηκαν οι υποβρύχιες επιθεωρήσεις στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου
Οι εργασίες στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου έγιναν αμέσως μετά την ολοκλήρωση της καλοκαιρινής καμπάνιας επιθεωρήσεων από τους Αλπινιστές (Αέρα)
Νέος πόλεμος για την εκτροπή του Αχελώου – Οι υπέρμαχοι και οι πολέμιοι στο ΣτΕ
Ο Αχελώος και η εκτροπή του ποταμού για έβδομη φορά στο ΣτΕ – Το «μέτωπο» υπέρ των έργων που διαμορφώνεται στον κάμπο
Δυναμικό μπάσιμο AKTOR στην κατοικία – Ευκαιρίες στη στεγαστική κρίση βλέπει ο Εξάρχου
Τα σχέδια της AKTOR για το real estate αλλά και την πρόθεση να συμμετέχει σε δύο παραχωρήσεις έκανε γνωστά ο πρόεδρος και CEO Αλέξανδρος Εξάρχου
Με ΣΔΙΤ θα κατασκευαστούν 17 νέα σχολεία στην Κεντρική Μακεδονία - Τι προβλέπει η σύμβαση
Οι νέες σχολικές μονάδες αναμένεται να καλύψουν τις ανάγκες 5.000 μαθητών σε 9 δήμους
Τα 4+1 βήματα για το κυβερνητικό πάρκο στον Υμηττό - Ο «αφοπλισμός» και η μετακόμιση των ΕΑΣ
Εκτός από την Α΄ φάση του διαγωνισμού για την ανάπτυξη του κυβερνητικού πάρκου, έπονται άλλα 4 βήματα για να «αδειάσει» ο χώρος της ΠΥΡΚΑΛ
Η αναγέννηση της AKTOR – Μπάκος, Καϋμενάκης και Εξάρχου ρίχνουν… θεμέλια 2 δισ.
Πώς θα χτιστούν οι 5 θυγατρικές της AKTOR – Οι νέες μπίζνες και ο στόχος για EBITDA 430 εκατ. το 2030