Έξι μήνες νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα ολοκληρώθηκαν οι εργασίες αναβάθμισης και βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στο τμήμα Θέρμη – Γαλάτιστα του οδικού άξονα Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου. Το τμήμα δόθηκε στην κυκλοφορία παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή και του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις υποδομές, κ. Γιώργου Καραγιάννη.
Οι προδιαγραφές του έργου
Το έργο, προϋπολογισμού 29 εκατομμυρίων ευρώ, περιελάμβανε παρεμβάσεις από τον κόμβο Θέρμης με την νέα Εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Νέων Μουδανιών έως τον ισόπεδο κόμβο της παράκαμψης του οικισμού της Γαλάτιστας.
Διαβάστε επίσης: ΒΟΑΚ: Υπεγράφη η σύμβαση για το πρώτο τμήμα του αυτοκινητόδρομου
Το συνολικό μήκος της οδού, στο οποίο έγιναν επεμβάσεις στο πλαίσιο του έργου, ήταν της τάξης των 12,5 χλμ. Στο τμήμα από τα όρια του νομού Θεσσαλονίκης έως τη Γαλάτιστα κατασκευάστηκε νέα χάραξη οδού.
Υπενθυμίζεται ότι τα πρώτα 5 χλμ του έργου είχαν δοθεί σε χρήση ήδη από τον Δεκέμβριο του 2021.
Το έργο αποτελούσε εκκρεμότητα από το 2010. Τον Σεπτέμβριο του 2020 υπογράφηκε η σύμβαση και σήμερα αποδόθηκε στην κυκλοφορία το τμήμα της διαπλάτυνσης από 6,5 μ. στα 11 μ. σε όλο το μήκος της οδού από Θέρμη – όρια νομού Θεσσαλονίκης.
Το έργο ολοκληρώνεται έξι μήνες νωρίτερα από το εγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.
Καραμανλής: Δρομολογούνται έργα πάνω από 5 δισ.
Ο κ. Καραμανλής σε δηλώσεις του τόνισε: «Είναι μία σημαντική ήμερα για τη Χαλκιδική, για τη Θεσσαλονίκη, για τη Μακεδονία, γιατί παραδίδουμε ένα έργο, το οποίο είχε ταλαιπωρήσει πάνω από 10 χρόνια την περιοχή, το Θέρμη- Γαλάτιστα, στην κυκλοφορία.
Είναι ένας δρόμος 12,5 χλμ, ένας δρόμος ο οποίος ήταν στις προτεραιότητες εδώ και πολλά χρόνια, αλλά δυστυχώς ποτέ δεν ολοκληρωνόταν. Εμείς όχι απλά δημοπρατήσαμε το έργο, το συμβασιοποιήσαμε και το ολοκληρώσαμε, αλλά κάναμε και κάτι που σπανίζει: Παραδίδουμε το έργο έξι μήνες πριν τη συμβατική υποχρέωση του εργολάβου.
Αυτό το έργο όμως είναι ένα από τα πολλά έργα που κάνουμε στην ευρύτερη περιοχή. Διότι μαζί με το Μετρό Θεσσαλονίκης, μαζί με την οδική σύνδεση που φτάνει στο Λιμάνι Θεσσαλονίκης, μαζί με το flyover και όλα τα σιδηροδρομικά έργα τα οποία έχουν δρομολογηθεί, η Μακεδονία, η Θεσσαλονίκη, πλέον αφήνει το χθες πίσω.
Γαλάτιστα. Και δεν είναι έργα που βρίσκονται επί χάρτου. αλλά έργα που αυτή τη στιγμή υλοποιούνται και δρομολογούνται».
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών έδωσε συγχαρητήρια στη διοίκηση της Εγνατίας Οδού και στον ανάδοχο, καθώς το έργο «έτρεξε» πολύ γρήγορα. Επίσης, σημείωσε ότι το έργο αυτό μελετήθηκε από το υπουργείο, αλλά έχει χρηματοδοτηθεί από την Περιφέρεια.
Καραγιάννης: Η κυβέρνηση υλοποιεί ένα συνολικό σχέδιο 30 έργων ύψους 10 δισ. ευρώ
Από την πλευρά του ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι: «Το έργο αναβάθμισης του Θέρμη – Γαλάτιστα έχει για το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, έναν ιδιαίτερο συμβολισμό καθώς κλείνει μία εκκρεμότητα αρκετών ετών. Κερδίζουμε ακόμα μία μάχη του αυτονόητου και ανακτούμε την εμπιστοσύνη των πολιτών. Ταυτόχρονα, αποδεικνύουμε ότι με τη σκληρή δουλειά τα έργα ολοκληρώνονται και μάλιστα κάποιες φορές, αρκετούς μήνες νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα».
Ως προς τη σημασία του έργου, ο κ. Καραγιάννης επισήμανε ότι «το Θέρμη – Γαλάτιστα, όπως και το “ορφανό χιλιόμετρο” της Ποτίδαιας ολοκληρώνουν τις παρεμβάσεις μας σε ό,τι αφορά τις συνδέσεις με τη Χαλκιδική, προσφέρουν σημαντική αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας και νέες αναπτυξιακές δυνατότητες καθώς οι μετακινήσεις γίνονται ταχύτερες και πιο άνετες».
«Σήμερα, στη Θεσσαλονίκη και στη Βόρεια Ελλάδα η κυβέρνηση υλοποιεί ένα συνολικό σχέδιο 30 έργων ύψους 10 δισ. ευρώ και ο προγραμματισμός εξελίσσεται σύμφωνα με τις δεσμεύσεις μας. Συνεχίζουμε χωρίς καμία καθυστέρηση για να δώσουμε και άλλα έργα στους πολίτες» ανέφερε κλείνοντας.
Latest News
Επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο
Η σιδηροδρομική γραμμή επαναλειτουργεί κατόπιν εξασφάλισης της κυκλοφορίας από τον Διαχειριστή Υποδομής Ο.Σ.Ε.
Τέσσερις μνηστήρες για το πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη
Ο προτιμητέος επενδυτής θα αναλάβει για τουλάχιστον 30 έτη τη χρηματοδότηση, τον σχεδιασμό, την αδειοδότηση, ανάπτυξη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
AVAX: Έπεσαν οι υπογραφές για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Κακαβιά – Το μήνυμα Μιτζάλη
Ο CEO της AVAX Κ. Μιτζάλης, παρουσία Μητσοτάκη, υπέγραψε με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τη σύμβαση για την εκτέλεση του έργου 310 εκατ. ευρώ
Νέα «κίτρινη κάρτα» από την Κομισιόν για τους σιδηρόδρομους - Δίμηνη προθεσμία στην Αθήνα
Η Επιτροπή καλεί την Ελλάδα να συμμορφωθεί με τη νομοθεσία της ΕΕ για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων
Μετρό Θεσσαλονίκης: Με ολοκληρωμένο σχέδιο η απομάκρυνση των επιβατών
Με βάση το πρωτόκολλο η απομάκρυνση των επιβατών στο μετρό Θεσσαλονίκης – Η ανακοίνωση της THEMA
Έπεσαν οι υπογραφές για την υδροδότηση του Ρεθύμνου από το φράγμα Αμαρίου
Το έργο έχει ζωτική σημασία για το Ρέθυμνο και τον Μυλοπόταλο καθώς προβλέπεται να καλύψει τις ανάγκες της 20ετίας σε πόσιμο νερό
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών