
Τεχνικό σύμβουλο για σιδηροδρομικά έργα άνω των 600 εκατ. ευρώ αναζητά η ΕΡΓΟΣΕ. Η σύμβαση, αξίας 38,31 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένης προαίρεσης για μελλοντικά σχεδιαζόμενα έργα, αφορά στην πρόσληψη συμβούλου που θα αναλάβει την τεχνική υποστήριξη της εταιρείας στην ταχύτερη και αποτελεσματική ολοκλήρωση της αναβάθμισης του υφιστάμενου σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, καθώς και στην ωρίμανση και υλοποίηση νέων έργων.
Σε αυτό το πλαίσιο μάλιστα, προκηρύχθηκε ακόμα η κατασκευή σιδηροδρομικής στάσης στο Κρυονέρι Αττικής, προϋπολογισμού 5,88 εκατ. ευρώ, έργο που εντάσσεται και στο αντικείμενο του εν λόγω τεχνικού συμβούλου.
Διαβάστε επίσης – Αναδιάρθρωση ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ – Οι αρμοδιότητες των δύο οργανισμών
Ο διαγωνισμός
Ειδικότερα, σε σχέση με τον πρώτο διαγωνισμό, που ανέβηκε εχθές στο Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ), αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών Τεχνικού Συμβούλου, ο οποίος θα διαθέτει την απαιτούμενη τεχνογνωσία, προκειμένου να υποστηρίξει την ΕΡΓΟΣΕ σε θέματα μελέτης, διαχείρισης και επίβλεψης έργων, παροχή εξειδικευμένων τεχνικών λύσεων, όπου απαιτείται, υποστήριξη σε κάθε δραστηριότητα (τεχνικές προτάσεις, κατασκευή, θέση σε λειτουργία) για την επιτυχή ολοκλήρωση των έργων που περιλαμβάνονται στο αντικείμενο της σύμβασης.
Διαβάστε επίσης: ΕΡΓΟΣΕ: Ξεκίνησε η ανοικτή διαδικασία επιλογής 6+1 Τεχνικών Συμβούλων
Σημειώνεται ότι πρόκειται για έργα που ήδη υλοποιούνται, τα οποία χρηματοδοτούνται από το Connecting Europe Facility(CEF), έργα που επίσης είναι σε εξέλιξη και χρηματοδοτούνται από το ΥΜΕΠΕΡΑΑ και σε μια δέσμη νέων έργων, των οποίων ο φορέας χρηματοδότησης δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί. Η σύμβαση δεν περιλαμβάνει την τεχνική υποστήριξη της νέας γενιάς έργων, ύψους 4 δισ. ευρώ, που προχωρούν με τη μέθοδο του ανταγωνιστικού διαλόγου.
Μεταξύ των νέων έργων περιλαμβάνονται πέρα από τη νέα στάση στο Κρυονέρι, η προμήθεια και εγκατάσταση GSM-R στα τμήματα Τιθορέα – Δομοκός, Κιάτο – Πάτρα και Θεσσαλονίκη – Ειδομένη.
Τα μελλοντικά έργα
Στα μελλοντικά σχεδιαζόμενα έργα, που αποτελούν αντικείμενο της προαίρεσης της εν λόγω σύμβασης, περιλαμβάνονται η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Μουριές, η αναβάθμιση και ηλεκτροκίνηση στο Μουριές – Προμαχώνας, η αναβάθμιση του τμήματος ΣΚΑ – Οινόη του βασικού άξονα (χωρίς τη σύνδεση με ΣΚΑ), καθώς και ενδεικτικά η Γ’ Φάση του σιδηροδρομικού σταθμού Αθηνών, η ολοκλήρωση του δικτύου πρόσβασης στον Σιδηροδρομικό Σταθμό του Αιγίου και τοπικές βελτιωτικές παρεμβάσεις. Βεβαίως, κατά την εκτέλεση της σύμβασης, η οποία θα έχει διάρκεια 72 μηνών, ο μελλοντικός σχεδιασμός δύναται να αλλάξει.
Κριτήριο ανάθεσης της σύμβασης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας τιμής. Η επιλογή του Αναδόχου, θα γίνει σύμφωνα με την «ανοικτή διαδικασία» του άρθρου 264 του ν. 4412/2016 και υπό τις προϋποθέσεις του νόμου αυτού. Ως ημερομηνία και ώρα λήξης της προθεσμίας υποβολής των προσφορών ορίζεται η 13η Οκτωβρίου 2022.
Ξεκίνησε ο διαγωνισμός για την κατασκευή στάσης στο Κρυονέρι Αττικής
Παράλληλα, προχωρά το πλάνο των μειοδοτικών διαγωνισμών της ΕΡΓΟΣΕ, που περιλαμβάνει τη δημοπράτηση επιπλέον έργων για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας. Εχθές, δόθηκε το εναρκτήριο λάκτισμα για τον διαγωνισμό με αντικείμενο την κατασκευή σιδηροδρομικής στάσης στο Κρυονέρι Αττικής, προϋπολογισμού 5,88 εκατ. ευρώ.
Το έργο, που είναι εγγεγραμμένο στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, αφορά στην κατασκευή στάσης μεταξύ των Σ.Σ. Δεκελείας και Αγίου Στεφάνου, στον βασικό σιδηροδρομικό άξονα της χώρας που ενώνει την Πάτρα με τη Θεσσαλονίκη και την Ειδομένη. Προβλέπονται χώροι για την εξυπηρέτηση των επιβατών (Εκδοτήρια Εισιτηρίων, WC Επιβατών, WC Υπαλλήλων, Αποθηκευτικός χώρος) και μηχανολογικοί χώροι για την υποστήριξη της Στάσης και των Σιδηροδρομικών Συστημάτων. Ως ημερομηνία και ώρα λήξης της προθεσμίας υποβολής των προσφορών ορίζεται η 10η Οκτωβρίου 2022.
Με αφορμή την έναρξη των δύο διαγωνισμών, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Χρήστος Βίνης σημείωσε σχετικά: «Η ΕΡΓΟΣΕ εφαρμόζει τον στρατηγικό της σχεδιασμό, τηρώντας το χρονοδιάγραμμα που έχει θέσει. Κάθε ορόσημο στη διαδικασία δημοπράτησης και ανάθεσης κομβικών έργων και τεχνικών υπηρεσιών, είναι ένα βήμα πιο κοντά στην ολοκλήρωση των υποδομών που αναβαθμίζουν και εκσυγχρονίζουν το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας μας. Παράλληλα, η ΕΡΓΟΣΕ πλαισιώνει το έμπειρο προσωπικό της με τεχνικούς συμβούλους, όχι μόνο για τα έργα του Ανταγωνιστικού Διαλόγου, αλλά για όλες τις υποδομές που θα αλλάξουν τον χάρτη των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών».


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA