Δυναμική αύξησης των πωλήσεων εν μέσω σημαντικών πληθωριστικών πιέσεων που οξύνθηκαν λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, ανακοίνωσε για το πρώτο εξάμηνο του 2022 ο Όμιλος Σαράντη.
Οι ενοποιημένες πωλήσεις του Ομίλου κατά το Α’ εξάμηνο του 2022 ανήλθαν σε € 213,48 εκ. από € 195,24 εκ. το Α’ εξάμηνο του 2021, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση κατά 9,34% αποτέλεσμα αύξησης σε αξία αλλά και όγκο πωλήσεων.
«Η διαφοροποίηση του προϊοντικού του χαρτοφυλακίου, η ικανότητα του να εκμεταλλεύεται ευκαιρίες ανάπτυξης καθώς και δράσεις τιμολογιακής πολιτικής ενίσχυσαν τις πωλήσεις του Ομίλου σε όλη τη γεωγραφική περιοχή δραστηριοποίησης του, και ιδιαιτέρως στις κατηγορίες περιποίησης προσώπου, αντιηλιακών, αποσμητικών, καθαρισμού σώματος, σάκων απορριμμάτων, συσκευασίας τροφίμων, και συμπληρωμάτων διατροφής» τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση.
Διαβάστε επίσης – Σαράντης: Αποσύρεται μόνιμα από την αγορά της Ρωσίας
Αύξηση πωλήσεων
Οι πωλήσεις στην Ελλάδα διαμορφώθηκαν σε € 76,37 εκ. το Α’ εξάμηνο του 2022 από € 69,25 εκ. το περυσινό Α’ εξάμηνο, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση κατά 10,29%, που υποστηρίχθηκε από αξιοποίηση ευκαιριών ανάπτυξης στην αγορά της ευρείας διανομής, της υγείας & φροντίδας καθώς και στα κανάλια εξαγωγών.
Οι χώρες του εξωτερικού που αντιπροσωπεύουν 64,23% του συνόλου των πωλήσεων του Ομίλου, σημείωσαν άνοδο κατά 8,82% στα €137,11 εκ. το Α’ εξάμηνο του 2022 από €125,99 εκ. το αντίστοιχο περυσινό εξάμηνο.
Διαβάστε επίσης: Σαράντης: Πουλά τη συμμετοχή στο Joint Venture με την Estee Lauder
Εξαιρώντας την νομισματική επίδραση, σε ουδέτερη νομισματική βάση, οι πωλήσεις των ξένων χωρών παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων κατά 9,3%. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις των χωρών του Εξωτερικού περιλαμβάνουν πωλήσεις από τη θυγατρική του Ομίλου στην Ουκρανία, Ergopack.
Μετά την αρχική αναστολή της λειτουργίας της ως αποτέλεσμα της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία, η μονάδα παραγωγής της Ergopack, η οποία εδρεύει στο Kaniv, βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία από τις αρχές Απριλίου του 2022.
Οι επιπτώσεις του πολέμου
Ο συνεχιζόμενος υψηλός πληθωρισμός, ο οποίος επιδεινώθηκε λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, επηρεάζει την κερδοφορία του Ομίλου κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022, σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του περασμένου έτους που ήταν απαλλαγμένο από πληθωριστικές πιέσεις.
Τα λειτουργικά έξοδα και τα έξοδα διαφήμισης και προώθησης εξακολουθούν να διατηρούνται υπό έλεγχο σε μια προσπάθεια να αντισταθμιστεί εν μέρει η πίεση στο περιθώριο μικτού κέρδους του Ομίλου.
Ως εκ τούτου, η κερδοφορία του Ομίλου διαμορφώνεται ως εξής
- Τα Κέρδη Προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) μειώθηκαν κατά 9,60% στα €22,58 εκ. κατά το Α’ εξάμηνο του 2022 από €24,98 εκ. το Α’ εξάμηνο του 2021 και το περιθώριο EBIΤDA διαμορφώθηκε στο 10,58% στο Α’ εξάμηνο του 2022 από 12,79% το αντίστοιχο περυσινό εξάμηνο.
- Τα Κέρδη Προ Φόρων και Τόκων (ΕΒΙΤ) ανήλθαν σε €16,04 εκ. κατά το Η1 ‘22 από €18,56 εκ. το Η1’21, μειωμένα κατά 13,57% και το περιθώριο ΕΒΙΤ διαμορφώθηκε σε 7,51% από 9,51% το περυσινό Α’ εξάμηνο.
- Τα Κέρδη Προ Φόρων (ΕΒΤ) έφτασαν τα €14,77 εκ. το Α’ εξάμηνο του 2022 από €18,38 εκ. το περυσινό Α’ εξάμηνο, μειωμένα κατά 19,64%, και το περιθώριο EBT ανήλθε σε 6,92% από 9,41% το περυσινό Α’ εξάμηνο.
- Τα Καθαρά Κέρδη διαμορφώθηκαν σε €11,59 εκ. το Α’ εξάμηνο του 2022 από €14,63 εκ. το αντίστοιχο περυσινό εξάμηνο, μειωμένα κατά 20,78%, και το περιθώριο Καθαρού Κέρδους ανήλθε σε 5,43% από 7,49% το Α’ εξάμηνο του 2021.
Latest News
Αποστολή και λήψη SMS μέσω δορυφόρου, απευθείας από smartphone
Οι πρώτες επιτυχημένες δοκιμές της τεχνολογίας Direct to Handset (D2H) στην Ευρώπη για την αποστολή SMS μέσω δορυφόρου (NB-NTN Direct-to-Handset messaging)
Πώς το athleisure φέρνει τα πάνω κάτω στην αγορά των καταστημάτων
Η υψηλή ζήτηση για athleisure look ανατρέπει τα δεδομένα στην αγορά των καταστημάτων – Ποιες περιοχές μπαίνουν στο top5
Από τον χαλκό στην οπτική ίνα - Η νέα εποχή στο διαδίκτυο
Αν τα δεδομένα είναι η ζωογόνος δύναμη της AI απαιτείται και ένα «καρδιαγγειακό σύστημα» που θα τα μεταφέρει. Δηλαδή οι οπτικές ίνες
Στα ρεβεγιόν των Χριστουγέννων «παίζουν τα ρέστα τους» Zara, Pink Woman και BSB
Τα Χριστούγεννα αναμένονται οι καθιερωμένες αγορές ενδυμάτων από το δυναμικό γυναικείο κοινό - Τι περιμένουν οι αλυσίδες
Γιατί «πίκρισε» το Μέλι Αττική – Η αναδιάρθρωση των δανείων
Οι προκλήσεις και οι νέοι στόχοι για το Μέλι Αττική λίγο πριν κλείσει τα 100 – Στα 13,74 εκατ. ο τζίρος του 2023
Cenergy Holdings: Νέα σύμβαση της Hellenic Cables με την RTE για το έργο Bretagne Sud
Η Hellenic Cables, θυγατρική της Cenergy Holdings, θα προμηθεύσει 390 χλμ. export καλωδίων τάσης 225kV, εκ των οποίων 150 χλμ. θα είναι υποβρύχια
Πόσο πωλούνται τα εργοστάσια της ΙΟΝ και της Νίκας του Σπύρου Θεοδωρόπουλου
Μέσω της νεοσύστατης Bespoke Real Estate ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος αγοράζει πέντε βιομηχανικά ακίνητα της ΙΟΝ και της Νίκας - Ποιοι είναι οι 18 συνιδρυτές της εταιρείας
Οι αλλαγές στη διοικητική ομάδα του ΟΤΕ από 1η Ιανουαρίου 2025
Οι ανακατατάξεις που ανακοίνωσε ο Όμιλος ΟΤΕ έρχονται σε συνέχεια των αρχικών αλλαγών που πραγματοποιήθηκαν τον περασμένο Ιούλιο και την ανάληψη των καθηκόντων του διευθύνοντος συμβούλου από τον κ. Κώστα Νεμπή
Ο Μιχάλης Τσαμάζ στον όμιλο Quest - Τι αναλαμβάνει στην Uni Systems
Η Uni Systems, που ιδρύθηκε το 1964 από τον Κωνσταντίνο Δοξιάδη, αποκτήθηκε από τον Όμιλο Quest το 2007
Αύξηση 7,9% στον τζίρο των επιχειρήσεων λιανεμπορίου τον Οκτώβριο [πίνακες]
Τον Οκτώβριο φέτος ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 3,92 δισ. ευρώ, έναντι 3,63 δισ. ευρώ τον Οκτώβριο 2023