Πρωτεργάτης της «πράσινης επανάστασης» στη ναυτιλία, η Capital Group, κέρδισε το βραβείο για την κατηγορία «Βιώσιμη Ναυτιλία» στο συνέδριο του Economist. Ο πρόεδρος της εταιρείας Βαγγέλης Μαρινάκης παρέλαβε το βραβείο από τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Τακη Θεοδωρικάκο.
Ο πολύ μεγάλος αριθμός των συμμετοχών, οι οποίες αξιολογήθηκαν από την Κριτική Επιτροπή των GREEN AWARDS, που αποτελείται από κορυφαίους εμπειρογνώμονες του χώρου και στελέχη που διαθέτουν σημαντική εμπειρία και γνώση, αναβαθμίζει την αξία του βραβείου για την Capital που τα τελευταία τέσσερα χρόνια έχει επενδύσει περισσότερα από 3,2 δισ. δολάρια σε πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNGC).
Ο πράσινος προσανατολισμός της Capital αποδεικνύεται και από το σημαντικό επενδυτικό σχέδιο που έχει καταρτίσει για τη μετάβαση στην πράσινη ναυτιλία για την υλοποίηση του οποίου προχώρησε πρόσφατα στην έκδοση δεύτερου ομολόγου στο Ελληνικό χρηματιστήριο, η οποία στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία.
Σύμφωνα με τον Economist «Η επιθυμία της εταιρείας να συμβάλει στην προστασία του περιβάλλοντος φαίνεται μέσα από την προσπάθεια ανάπτυξης της εταιρείας στη διεθνή αγορά θαλάσσιας μεταφοράς LNG και στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που αξιοποιούν τις τελευταίες τεχνολογίες στη μείωση των αερίων του θερμοκηπίου όπως εξελιγμένα συστήματα πρόωσης, νέο σχεδιασμό γάστρας, συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας, όπως η λίπανση της γάστρας με αέρα, δυνατότητα σύνδεσης του πλοίου με το δίκτυο ηλεκτρισμού κατά τον ελλιμενισμό και πολλά αλλα.
Η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του στόλου της αποτελεί προτεραιότητα, καθώς εξασφαλίζει την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας, αφού επιτρέπει να βρίσκεται η εταιρεία μπροστά από τις απατήσεις του όλο και εξελισσόμενου κανονιστικού πλαισίου και να παρέχει στους πελάτες της αλλά τελικά και στους καταναλωτές, μεταφορικό έργο με μειωμένο αποτύπωμα άνθρακα.»
Η επενδυση στον κλάδο του LNG είναι επίσης στρατηγικής σημασίας, καθώς αποτελεί μία αγορά υψηλής ανάπτυξης με θετικά μακροπρόθεσμα θεμελιώδη μεγέθη, δεδομένου ότι το υγροποιημένο φυσικό αέριο αναμένεται να διαδραματίσει καίριο ρόλο στην ενεργειακή μετάβαση του πλανήτη σε καθαρές μηδενικές εκπομπές (net zero). Η ΕΕ αναγνωρίζει πλέον το φυσικό αέριο ως στρατηγικό στην προσπάθεια μείωσης τρων ρύπων που συντελούν στην υπερθέρμανση του κλίματος, παρά την κρίση της περιόδου στο φυσικό αέριο».
«Μονόδρομος η πράσινη επανάσταση»
Την στρατηγική επιλογή της Capital εξήγησε μιλώντας στο Συνέδριο του Economist ο Βαγγέλης Μαρινάκης, πρόεδρος και ιδρυτής, Capital Maritime & Trading Corp τονίζοντας ότι η μετάβαση σε ένα πράσινο βιώσιμο μέλλον είναι μονόδρομος για την αντιμετώπιση των σημαντικών και πολύπλοκων προκλήσεων, μεταξύ των οποίων σοβαρή ενεργειακή κρίση που αντιμετωπίζει η Ευρώπη.
«Το μέλλον του πλανήτη δεν ανήκει σε αυτοκρατορίες που χρηματοδοτούν πολέμους εκμεταλλευόμενες τη συνεχιζόμενη εξάρτησή μας από τα ορυκτά καύσιμα. Ανήκει στις δημοκρατίες που επενδύουν σε καθαρότερες πιο πράσινες τεχνολογίες, επιταχύνουν την Πράσινη Μετάβαση και βρίσκουν τρόπους για να σχεδιάσουν συλλογικά ένα βιώσιμο μέλλον» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Μαρινάκης δείχνοντας το δρόμο.
Η ελληνική ναυτιλία, τόνισε, έχει ήδη ξεκινήσει την πράσινη επανάσταση.
Latest News
Capital Group - FORCE Technology: Στη Χίο ο πρώτος στην Ευρώπη προσομοιωτής γέφυρας πλοίου XR
Ο προσομοιωτής θα φιλοξενηθεί στο υπερσύγχρονο εκπαιδευτικό κέντρο της Capital Group, στο λιμάνι της Χίου
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο από το ΤΑΙΠΕΔ «πέρασε» το ποσοστό 7,27%
Το ποσοστό 7,27% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ που ελέγχεται εμμέσως από το Ελληνικό Δημόσιο δεν μεταβάλλεται
«Παζάρι» Στυλιανίδη – ακτοπλόων για τις αυξήσεις στα εισιτήρια - Ο λογαριασμός…
Για το «ψαλίδι» στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια το υπουργείο Ναυτιλίας θα ανεβάσει τα ναύλα για τις άγονες γραμμές
«H διώρυγα είναι και θα παραμείνει δική μας» - Η απάντηση του Παναμά στον Τραμπ
Άμεση ήταν η αντίδραση του προέδρου του Παναμά στις εξαγγελίες Τραμπ
Ερχεται «λαίλαπα» στην ακτοπλοΐα - Οι αυξήσεις στα εισιτήρια και το αγκάθι του κόστους
Ποιες λύσεις προτείνουν οι ακτοπλόοι για να μετριασθούν οι αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Με 584 νέα πλοία ο παγκόσμιος στόλος απαντά το 2025 στη γεωπολιτική αβεβαιότητα
Ο παγκόσμιος στόλος μεγαλώνει με 541 πλοία χύδην ξηρού φορτίου και 43 δεξαμενόπλοια, σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Intermodal
Στην αντεπίθεση ο Σαββίδης – Αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ στα 28,8 ευρώ
Συνέχισε τις αγορές μετοχών του ΟΛΘ η Belterra συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη – Πως αποκωδικοποιούν αναλυτές τη νέα κίνηση στην δημόσια προσφορά των Dreyfus
Πώς θα μπει φρένο στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Η σύσκεψη στο Μαξίμου και οι 3 προτάσεις
Τι συζητήθηκε στη σύσκεψη στο Μαξίμου για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πώς τα νέα καύσιμα επηρεάζουν το κόστος
Δεξαμενόπλοιο υπό αμερικανικές κυρώσεις εκφόρτωσε πετρέλαιο σε κινεζικό λιμάνι
Το Mermar ήταν μεταξύ των 183 πλοίων που τέθηκαν υπό αμερικανικές κυρώσεις από την κυβέρνηση Μπάιντεν πριν από λίγες ημέρες
Νέος Πρόεδρος στο Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος ο Γιώργος Αλεξανδράτος
Nέο πρόεδρο εξέλεξε το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος - Το μήνυμα που έστειλε