Αύριο Δευτέρα θα αναχωρήσουν από το Ιρανικό αγκυροβόλιο του Bandar Abbas οι δέκα πρώτοι ναυτικοί που είναι εγκλωβισμένοι σε δυο υπό ελληνική σημαία δεξαμενόπλοια που κρατούνται από τις 27 Μαΐου από τις Ιρανικές αρχές, σύμφωνα με πληροφορίες από το Υπουργείο Ναυτιλίας.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του ot.gr από το Υπουργείο Ναυτιλίας αύριο αναχωρούν δέκα ναυτικοί από το δεξαμενόπλοιο «Delta Poseidon» της Delta Tankers, εκ των οποίων οι εννέα είναι Φιλιππινέζοι και ένα Έλληνας οι οποίοι θα αντικατασταθούν από άλλους ναυτικούς (δέκα Φιλιππινέζους).
Η συμφωνία με τις Ιρανικές αρχές προβλέπει όπως ενημερώνεται ο ot.gr ότι οι εγκλωβισμένοι ναυτικοί θα αντικατασταθούν από άλλους ενώ δεν απελευθερώνονται τα δύο πλοία.
Η σύσκεψη στο υπουργείο Ναυτιλίας
Την προηγούμενη Παρασκευή πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο Υπουργείο Ναυτιλίας όπου φαίνεται να συμφωνήθηκε με την Ιρανική πλευρά η αντικατάσταση των ναυτικών όχι όμως και η απελευθέρωση των πλοίων.
Τις επόμενες ημέρες όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες θα υπάρξουν αναχωρήσεις και άλλων εγκλωβισμένων ναυτικών εφόσον όμως έχουν βρεθεί οι αντικαταστάτες τους.
Άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι μεγαλύτερες δυσκολίες στην αντικατάσταση των ναυτικών αντιμετωπίζει η διαχειρίστρια εταιρεία του Prudent Warior της Polembros Shipping, στο οποίο βρίσκονται 23 άτομα πλήρωμα εκ των οποίων οι Έλληνες είναι οκτώ, ένας είναι Κύπριος και οι υπόλοιποι Φιλιππινέζοι. Όπως αναφέρθηκε στον ot.gr είναι ποιο δύσκολο να βρεθούν οκτώ Έλληνες αξιωματικοί εμπορικού ναυτικού να δεχθούν να πάνε στον Περσικό. Ωστόσο θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια.
Υπενθυμίζεται ότι τα δυο πλοία κρατήθηκαν από τις ιρανικές αρχές σε αντίποινα για την κράτηση του δεξαμενόπλοιου Lana από τις ελληνικές μετά από δικαστικές προσφυγές των ΗΠΑ. Τελικά τα ελληνικά δικαστήρια αποφάνθηκαν ότι το δεξαμενόπλοιο είναι ελεύθερο να συνεχίσει το ταξίδι του. Το Lana είναι έτοιμο και αξιόπλοο για να αποπλεύσει από το αγκυροβόλιο του Πειραιά όμως μέχρι στιγμής δεν έχει καταθέσει άδεια απόπλου.
Latest News
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους