
Στο πλαίσιο υλοποίησης των στόχων διεθνοποίησής του, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, διοργάνωσε με επιτυχία το πρώτο Διεθνές Θερινό Σχολείο (Summer School) σε θέματα Ψηφιακού Επιχειρείν, σε συνεργασία με το Eli Broad College of Business του Michigan State University.
Πρόκειται για μια συνεργασία του ΟΠΑ με ένα από τα κορυφαία Πανεπιστήμια των ΗΠΑ, του οποίου η Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων τόσο στα προπτυχιακά όσο και στα μεταπτυχιακά της προγράμματα, κατέχει συστηματικά τις πρώτες θέσεις Διεθνών κατατάξεων. Πιο συγκεκριμένα, τόσο το ΜΒΑ πλήρους φοίτησης, όσο και τα προπτυχιακά προγράμματα του Eli Broad College of Business, κατατάσσονται μεταξύ των καλύτερων 20 δημοσίων σχολών διοίκησης επιχειρήσεων των ΗΠΑ.
Το θερινό σχολείο διεξήχθη σε συνεργασία με το Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα και στη Σύρο και είχε ως αντικείμενο το Ψηφιακό Επιχειρείν (DigBiz). Οι 27 φοιτητές του Michigan State University που συμμετείχαν, είχαν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με τεχνολογίες αιχμής και να επιμορφωθούν σε επίκαιρα θέματα ψηφιακού μάρκετινγκ. Παράλληλα, μέσω επισκέψεων σε εταιρείες αλλά και διαλέξεων, οι συμμετέχοντες κατανόησαν πώς να μετατρέπουν μια εξαιρετική ιδέα σε μια φιλόδοξη start-up. Για να ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα και να λάβουν πιστωτικές μονάδες από το ΟΠΑ, οι φοιτητές κλήθηκαν να υποβάλλουν μια ομαδική εργασία με παραδοτέο ένα επιχειρηματικό πλάνο.
Στο πρόγραμμα δίδαξαν ακαδημαϊκοί από το ΟΠΑ και το εξωτερικό, καθώς και έμπειροι επαγγελματίες από τον χώρο του Ψηφιακού Επιχειρείν.
Σχολιάζοντας το Θερινό Σχολείο, ο Αντιπρύτανης Διεθνούς Συνεργασίας και Ανάπτυξης του ΟΠΑ Καθηγητής Β. Παπαδάκης, ανέφερε: «Η εξαιρετικά θετική αξιολόγηση του θερινού προγράμματος από τους συμμετέχοντες αποτελεί το καλύτερο εχέγγυο ότι η νέα αυτή συνεργασία του ΟΠΑ με το κορυφαίο Πανεπιστήμιο των ΗΠΑ, έχει τις προοπτικές να εξελιχθεί σε έναν μακροχρόνια επιτυχημένο θεσμό. Συγχαρητήρια στους συναδέλφους του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας που το σχεδίασαν και το υλοποίησαν αποτελεσματικά. Στρατηγικός στόχος του ΟΠΑ είναι η δημιουργία θερινών προγραμμάτων με κορυφαία διεθνή Πανεπιστήμια, στα αντικείμενα που αυτό θεραπεύει».


Latest News

Δασμοί και αβεβαιότητα φέρνουν ύφεση – Οι επιπτώσεις στην Ελλάδα
Όταν οι επιχειρήσεις δεν ξέρουν τι να περιμένουν από το διεθνές περιβάλλον, είναι λιγότερο πιθανό να προχωρήσουν σε νέες επενδύσεις ή να δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας

Πώς η λογιστική θα κάνει πιο «πλούσιους» τους φορείς γενικής κυβέρνησης από 1/1/2026;
To 2025 θεωρείται περίοδος προετοιμασίας, ή αλλιώς προπαρασκευαστική περίοδος

ΟΤ Delphi Economic Forum X-Γεράσιμος Σιάσος: Το ΕΚΠΑ καταθέτει αίτηση για παράρτημα στην Κύπρο
Ο Πρύτανης του ΕΚΠΑ, Γεράσιμος Σιάσος, μιλώντας στο πλαίσιο του ΟΤ Delphi Economic Forum X, δήλωσε ότι «το Χάρβαρντ, το Γέιλ, το Κολούμπια και το Τζονς Χόπκινς είναι ήδη παρόντα στην Ελλάδα μέσω συνεργασιών»

Γ. Σιάσος: Τα δημόσια πανεπιστήμια διακρίνονται στο διεθνές στερέωμα και θα παραμείνουν στην κορυφή της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
Πρωταρχικός στόχος της ελληνικής Πολιτείας θα πρέπει να είναι η στήριξη των δημόσιων πανεπιστημίων, που αποτελούν την ατμομηχανή της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, τονίζει ο πρύτανης του ΕΚΠΑ, Γεράσιμος Σιάσος

Πώς θα κινηθεί η ελληνική οικονομία το 2025 και 2026 - Νέες προβλέψεις από 25 οίκους
Για το πρώτο τρίμηνο του 2025, οι προβλέψεις της Focus Economics κάνουν λόγο για επιβράδυνση του ρυθμού μεγέθυνσης

Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψε η Netcompany με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Το μνημόνιο υπέγραψε από τη Netcompany, o κ. Αλέξανδρος Μάνος, Διευθύνων Σύμβουλος Netcompany-Intrasoft, και από το ΟΠΑ, ο Πρύτανης και Καθηγητής στο Τμήμα Στατιστικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Βασίλης Βασδέκης

ΕΤΕπ: Δάνειο 95 εκατ. ευρώ για φοιτητικές εστίες στο Πανεπιστήμιο Κρήτης
Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) συγχρηματοδοτεί με δάνειο ύψους €95 εκατ. την κατασκευή και λειτουργία φοιτητικών εστιών και νέων ακαδημαϊκών εγκαταστάσεων στο Πανεπιστήμιο Κρήτης

PODCAST Economics & Business TALKS | Η στρατηγική μάρκετινγκ στα χρόνια των Social Media και του AI
Σε αυτό το επεισόδιο υποδεχόμαστε τον καθηγητή του Οικονομικού Πανεπιστημίου στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας κ. Σέργιο Δημητριάδη. Στη συζήτησή μας, συμμετέχει, και ο Γιώργος Γκριτζάλας συνιδρυτής διαφημιστικής εταιρείας και σύμβουλος στρατηγικής μάρκετινγκ.

Ήπιες αυξήσεις στις τιμές κατοικιών στην Ευρωζώνη το 2025-2028 - Πρωτιά για την Ελλάδα
Για την Ευρωζώνη, η εικόνα που σχηματίζεται είναι μια αγορά ακινήτων που δεν καταρρέει αλλά ούτε και προσφέρει ουσιαστική αναπτυξιακή ώθηση

O πρύτανης του ΕΚΠΑ Γεράσιμος Σιάσος στο MEGA για την ιστορία και τις επιτυχίες του Πανεπιστημίου Αθηνών
O Πρύτανης Γεράσιμος Σιάσος στη συνέντευξή του στην εκπομπή «Μεγάλη Εικόνα» στο MEGA και την δημοσιογράφο Νίκη Λυμπεράκη ανέδειξε την πορεία του πρώτου και μεγαλύτερου Πανεπιστημίου στη χώρα τους σχεδόν δύο αιώνες λειτουργίας του